• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bridgestone: O πρόλογος του Silverstone
Η υψηλή ταχύτητα θα στρεσάρει το κέντρο των ελαστικών
Νέα 15/06/2010 - 20:44

Για την ανακαινισμένη πίστα του Silverstone η Bridgestone θα διαθέτει τις εξής γόμες:

μεσαία και σκληρή για τον εμπρός τροχό 

μεσαία και ασύμμετρης σχεδίασης σκληρή για τον πίσω.

Η συγκεκριμένη επιλογή της Bridgestone έγινε έπειτα από την σύσκεψη που είχε το επιτελείο της εταιρείας με τους παράγοντες της πίστας για να δουν από κοντά τα χαρακτηριστικά της. Συνεπώς η επιλογή των συγκεκριμένων γομών έγινε με βάση τη σχεδίαση της πίστας, την “αγριάδα” της ασφάλτου, τις αναμενόμενες ταχύτητες που θα αναπτύξουν οι μοτοσυκλέτες και φυσικά τις καιρικές συνθήκες. 

 

Η νέα διάταξη παραπέμπει σε μία πίστα που στο σύνολο έχει γρήγορη ροή και αναμένεται μάλιστα ότι θα αποτελεί μία από της πιο γρήγορες πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Η υψηλή ταχύτητα που θα αναπτύξουν οι μοτοσυκλέτες, θα στρεσάρει το κέντρο των ελαστικών και ιδιαίτερα το πίσω, ενώ οι ταχύτατες στροφές θα κάνουν δύσκολη τη ζωή των άκρων του πέλματος. Η πίστα έχει οχτώ αριστερές και δέκα δεξιές στροφές γι’ αυτό και απαιτείται περισσότερη δουλειά από την δεξιά πλευρά των ελαστικών. Ασύμμετρης σχεδίασης σκληρό πίσω ελαστικό θα χρησιμοποιηθεί για να βελτιώσει την ανθεκτικότητα της δεξιάς πλευράς του πέλματος του ελαστικού ενώ ταυτόχρονα θα  ζεσταίνεται ταχύτερα από την αριστερή πλευρά του. 

 

Από την πλευρά της η πίστα παρέχει πρόσφυση σε λογικό επίπεδο που αυξάνει το επίπεδο της θερμοκρασίας του ελαστικού και την φθορά του. Ωστόσο αναμένεται ότι η θερμοκρασία της πίστας θα είναι χαμηλή γι’αυτό και επιλέχτηκε μεσαία και σκληρή γόμα. 

 

Το γεγονός ότι τα ελαστικά της Bridgestone διαθέτουν μία μεγαλύτερη κλίμακα στην θερμοκρασία λειτουργίας τους διευκολύνει τους αναβάτες και τις ομάδες στην κατάλληλη επιλογή, για τις νέες πίστες του φετινού προγράμματος. 

 

Βέβαια το ότι η Bridgestone δεν είχε δεδομένα από την συγκεκριμένη πίστα δεν αποτέλεσε μεγάλο πρόβλημα, μιας και η εταιρεία χρησιμοποίησε τις πολύτιμες πληροφορίες που είχε συλλέξει το επιτελείο της F1. Σύμφωνα με τον Tohru Ubukata (Manager, Bridgestone Motorcycle Tyre Development Dep.) οι μηχανικοί της Bridgestone έλεγξαν την ποιότητα της ασφάλτου και την σχεδίαση της πίστας για να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία που δανείστηκαν από τα δεδομένα της F1. Στις στροφές υψηλής ταχύτητας όπως την Maggotts και την Becketts θα ασκηθεί μεγάλο πλευρικό φορτίο στα ελαστικά ενώ σε κάποια σημεία όπως η Stowe θα επιβαρυνθεί περισσότερο το εμπρός ελαστικό κατά την επιβράδυνση.

Επόμενο άρθρο »

Θέλει τη νίκη ο Redding

« Προηγούμενο άρθρο

Simoncelli: Ελπίζω να δώσει η Honda κάτι και σε μας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα