• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bridgestone: Απολογισμός του Mugello
Όπως είδαμε ήταν μεγάλο το ποσοστό των αναβατών που επέλεξαν την μαλακή (μεσαία) γόμα στον πίσω τροχό.
Νέα 09/06/2010 - 22:53

Η πίστα του Mugello έφερε τα πάνω-κάτω στην επιλογή των ελαστικών στους αναβάτες των MotoGP, κυρίως στην επιλογή του πίσω ελαστικού. Όλοι οι αναβάτες επέλεξαν την σκληρή γόμα στον εμπρός τροχό λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας και της ισχυρής επιβράδυνσης (που απαιτεί η σχεδίαση της πίστας), ωστόσο 7 αναβάτες επέλεξαν την μαλακή γόμα στο πίσω ελαστικό και οι υπόλοιποι 9 επέλεξαν την σκληρότερη. Αυτό η κατάσταση εξυπηρέτησε το προσωπικό της Bridgestone στην άμεση αξιολόγηση των δύο γομών τα οποία και τα δύο δούλεψαν πολύ καλά κάτω από τις ίδιες συνθήκες. 

 

Γιατί η επιλογή της γόμας στο πίσω ελαστικό έβαλε σε σκέψεις τους αναβάτες; Την απάντηση έδωσε ο Tohru Ubukata της Bridgestone “Όπως είδαμε ήταν μεγάλο το ποσοστό των αναβατών που επέλεξαν την μαλακή (μεσαία) γόμα στον πίσω τροχό κι αυτό γιατί η μεσαία γόμα αποτελούσε μία βελτιωμένη έκδοση που λειτουργούσε σε μεγαλύτερο φάσμα θερμοκρασιών και συνεπώς παρείχε καλύτερες επιδόσεις που μπορούσαν να καλύψουν κάποιες από αυτές της σκληρής γόμας. Παρόλο ότι η θερμοκρασία ήταν υψηλή στο Σαββατοκύριακο κι οι δύο γόμες κατάφεραν να ανταπεξέλθουν σ’αυτές τις συνθήκες και τελικά η επιλογή από τους αναβάτες έγινε κυρίως με βάση του οδηγικού στυλ, το set up της μοτοσυκλέτας και την προτίμηση του οδηγού. 

 

Ο Dani, o Jorge κι ο Andrea επέλεξαν την σκληρή γόμα γιατί μπορούσαν να επωφεληθούν από τη μεγαλύτερη πρόσφυση που παρείχε και τους έδινε καλύτερη σταθερότητα γιατί το ελαστικό ήταν σκληρότερο. Από την άλλη πλευρά ο Casey κι ο Marco, για παράδειγμα, φόρεσαν την μεσαία γόμα γιατί τους έδωσε καλύτερη πρόσφυση στις οριακές κλίσεις και για το set up και τον τρόπο οδήγησης τους η αντοχή δεν αποτελούσε πρόβλημα ακόμη και σ’αυτή την υψηλή θερμοκρασία της ασφάλτου.” 

 

Από πλευράς επιδόσεων τα συγκεκριμένα ελαστικά έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Αρχικά ο Pedrosa έγραψε νέο ρεκόρ πίστας που είναι το δεύτερο ρεκόρ που έχει η Bridgestone στο Mugello. Σημειωτέων δε ότι το ρεκόρ πίστας έσπασε ο Dani στην αρχή του αγώνα και παρέμεινε γρήγορος στη συνέχεια του αγώνα που αποδεικνύει την αντοχή του ελαστικού. Αυτό το γεγονός αποδεικνύεται επίσης από το νέο ρεκόρ ταχύτερου συνολικού χρόνου αγώνα. Επιπλέον, το γεγονός ότι ο Stoner κι ο Melandri έδωσαν μία ξεχωριστή παράσταση φορώντας την μεσαία γόμα στον πίσω τροχό σημαίνει πολλά για την αντοχή και τις επιδόσεις του ελαστικού σ’αυτή τη θερμοκρασία. Χωρίς να εξαιρείται φυσικά η συναρπαστική μάχη των δύο αυτών αναβατών με τον De Puniet που φορούσε σκληρή γόμα κι οι τρεις του είχαν σχεδόν ίδιο γυρολόγιο.

Επόμενο άρθρο »

Δύσκολο το Mugello για την Forward Racing

« Προηγούμενο άρθρο

O Pedrosa νίκησε με το περσινό Ohlins!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα