• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα Yamaha XSR900 GP - Μια μοτοσυκλέτα φόρος τιμής στην αγωνιστική ιστορία της Yamaha
Νέα Αγοράς 25/10/2023 - 11:15

Yamaha XSR900 GP - Η ενσάρκωση της ιστορίας της Yamaha Racing

Τα Sport Heritage μοντέλα αποδίδουν φόρο τιμής σε ορισμένες από τις πιο εμβληματικές μοτοσυκλέτες από την πλούσια ιστορία της Yamaha, συνδυάζοντας νοσταλγική σχεδίαση με τη νεότερη τεχνολογία σε κινητήρες και πλαίσια.

Κάθε μοντέλο XSR αντλεί έμπνευση και σχεδιαστικά στοιχεία από ορισμένες από τις πιο σημαντικέςμοτοσυκλέτες που έχει κατασκευάσει η Yamaha στην 68-χρονη ιστορία της, αλλά δεν κάνει κανένα συμβιβασμό στη σύγχρονη απόδοση, συνδυάζοντας αυτή τη διαχρονική ομορφιά με την πλέον προηγμένη τεχνολογία.

Οι αγώνες είναι στο DNA της Yamaha. Η Yamaha Motor Company συμμετέχει και κερδίζει σε αγώνες από την ίδρυσή της, ξεπερνώντας τα όρια τόσο του ανθρώπου όσο και της μοτοσυκλέτας.

Η πρώτη μοτοσυκλέτα Yamaha, η YA-1, κατέκτησε τη νίκη στον Αγώνα Ανάβασης (Mount Fuji Ascent Race) το 1955, αμέσως μετά την ίδρυση του εργοστασίου.

Από τότε, η Yamaha έχει κατακτήσει αμέτρητες νίκες σε όλα τα επίπεδα, από τοπικούς ερασιτεχνικούς αγώνες μέχρι τη μεγάλη κατηγορία του Grand Prix.

Η πρώτη XSR900 κυκλοφόρησε το 2016, έχωντας πολλά στυλιστικά στοιχεία από την αγωνιστική ιστορία της Yamaha.

Το 2021, η νεότερης γενιάς XSR900 προχώρησε ένα βήμα παραπέρα με σαφείς σχεδιαστικέςπαραπομπές στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των δεκαετιών του 1980 και του 1990, διατηρώντας παράλληλα, τη θέση της ως μια heritage roadster.

Για το 2024, το νεύμα στην αγωνιστική παράδοση της Yamaha κάνει ένα ακόμη άλμα με την κυκλοφορία της νέας XSR900 GP, η οποία αποδίδει φόρο τιμής σε ορισμένες από τις πιο διάσημες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες από το ένδοξο παρελθόν της Yamaha, με τρόπο που δεν υπήρχε μέχρι στιγμής στη σειρά Sports Heritage.

Συνδυάζοντας την αίσθηση νοσταλγίας των Grand Prix της δεκαετίας του 1980 με τη νεότερη τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένου του εμβληματικού, πλούσιου σε ροπή κινητήρα 890 κ.εκ. CP3, της IMU έξι αξόνων που προέρχεται από την R1 και των βοηθημάτων για τον αναβάτη με ευαισθησία ως προς την κλίση, η XSR900 GP ενσαρκώνει την αγωνιστική ιστορία της Yamaha χωρίς να θυσιάζει τις σύγχρονες επιδόσεις.

Η χρυσή εποχή των αγώνων Grand Prix

Η Yamaha συμμετείχε για πρώτη φορά σε αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, στο Grand Prix της Γαλλίας.

Ο πρώτος τίτλος στη μεγάλη κατηγορία ήρθε για τη Yamaha τη δεκαετία του 1970 με τον Giacomo Agostiniκαι ακολούθησαν περισσότεροι τίτλοι μέσα στην ίδια δεκαετία.

Αλλά ήταν στη δεκαετία του 1980 που η Yamaha εξασφάλισε την κληρονομιά της, σε αυτό που θα γινόταν γνωστό ως η “Χρυσή Εποχή” για τους αγώνες Grand Prix.

Ο “King” Kenny Roberts οδήγησε την YZR500 του σε έναν τρίτο συνεχόμενο τίτλο το 1980, αλλά μετά από αυτή την επιτυχία, η Yamaha είχε ορισμένες δύσκολες σεζόν, διεκδικώντας την κυριαρχία από τους ανταγωνιστές της.

Αυτό οδήγησε σε μια επανεξέταση της προσέγγισης, με αλλαγή στην εστίαση για την ανάπτυξη αγωνιστικών μοτοσυκλετών, η οποία έδινε προτεραιότητα στην αίσθηση που έχει ο αναβάτης από τη μοτοσυκλέτα του.

Αυτή η νέα στρατηγική έθεσε τις βάσεις για περαιτέρω επιτυχία στο Grand Prix (η Yamaha κέρδισε έξιτίτλους Grand Prix 500cc μεταξύ 1984 και 1992), αλλά η τεχνολογία που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκειααυτής της περιόδου, συνεχίζει να διαμορφώνει το μέλλον των σπορ μοτοσυκλετών παραγωγής μέχρι σήμερα.

Έχοντας αλλάξει σε έναν πιο λεπτού προφίλ κινητήρα V4 το 1982, οι μηχανικοί της Yamaha στράφηκαν στην ανάπτυξη ενός πλαισίου για να τον προσαρμόσουν. Η ιδέα ήταν να παραχθεί ένα πλαίσιο ίδιου πλάτους μετον κινητήρα V4, που θα τον κάλυπτε σαν ένας κλωβός.

Αυτό σηματοδότησε τη γέννηση αυτού που θα γινόταν το εμβληματικό πλαίσιο Deltabox, το οποίοπρωτοεμφανίστηκε σε μοτοσυκλέτα Grand Prix, στην YZR500 OW61 του 1982.

Προσφέροντας εξαιρετική ακαμψία και ανατροφοδότηση, ακριβώς εκεί που τις χρειαζόταν περισσότερο ο αναβάτης, το πλαίσιο Deltabox έκανε ένα πολύ σημαντικό βήμα προς τα εμπρός.

Μόλις τρία χρόνια αργότερα, η Yamaha το προσάρμοσε σε μοντέλο παραγωγής για πρώτη φορά, με την TZR250 να περιλαμβάνει χαρακτηριστικά από την εργοστασιακή αγωνιστική YZR.

Και τώρα 40 χρόνια αργότερα, το πλαίσιο Deltabox διατηρείται σε πολλές μοτοσυκλέτες Yamaha,συμπεριλαμβανομένης της νέας XSR900 GP.

Γεννήθηκε από σεβασμό

Η αγγλική παροιμία “Η συμπεριφορά χαρακτηρίζει τον άνθρωπο” (Manners Maketh Man) προέρχεται απόμια κοινή αντίληψη ότι η ευγένεια, οι καλοί τρόποι και ο σεβασμός είναι απαραίτητα στοιχεία για τη διατήρηση καλής αλληλεπίδρασης και σχέσης μεταξύ των ανθρώπων.

Είναι αυτή η ιδέα που αποτέλεσε το σημείο εκκίνησης για τη σχεδίαση της XSR900 GP, σε πλήρη αρμονία με τη φιλοσοφία Faster Sons που σέβεται τις αξίες του πρώτου μοντέλου, μαθαίνοντας από το παρελθόν και δημιουργώντας μια καλύτερη μοτοσυκλέτα για τον σύγχρονο αναβάτη.

Ο στόχος δεν ήταν να δημιουργηθεί ένα αντίγραφο, αλλά αντ' αυτού, να κυκλοφορήσει ένα μοντέλο που θα αποδίδει τον μέγιστο σεβασμό στο παρελθόν, διαθέτοντας παράλληλα, την τελευταία λέξη της απόδοσης και της τεχνολογίας. Αυτή είναι η XSR900 GP.

Μια αίσθηση νοσταλγίας σε κάθε λεπτομέρεια

Φέρινγκ εμπνευσμένο από τη δεκαετία του 1980 - Αισθητικά, οι μοτοσυκλέτες Grand Prix έκαναν ένα σημαντικό βήμα στη δεκαετία του 1980, αλλάζοντας από το καμπυλωτό σχήμα της δεκαετίας του 1970 στο πιο τετραγωνισμένο σχήμα που χρησιμοποιήθηκε από τα μέσα της δεκαετίας του '80 και μετά.

Αυτά τα πιο τετραγωνισμένα φέρινγκ θα έθεταν την τάση για την επόμενη δεκαετία όχι μόνο σε επίπεδο Grand Prix, αλλά και στις μοτοσυκλέτες παραγωγής.

Η XSR900 GP διαθέτει ένα άνω φέρινγκ που θυμίζει αυτή την εποχή, όχι μόνο με σαφή επιρροή από τις μοτοσυκλέτες YZR Grand Prix της δεκαετίας του 1980, αλλά και με νότες από τις σπορ μοτοσυκλέτες παραγωγής FZR και TZR που κυκλοφόρησαν στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και στις αρχές της δεκαετίαςτου 1990.

Για να διατηρηθεί η εμφάνιση αγωνιστικής μοτοσυκλέτας, ο στρογγυλός προβολέας LED της XSR900 αντικαταστάθηκε από μια μικρών διαστάσεων μονάδα, η οποία έχει κρυφτεί προσεκτικά στη μάσκακαι δημιουργεί μια αίσθηση ενότητας με το εμπρός μέρος του φέρινγκ, διατηρώντας παράλληλα εξαιρετικόφωτισμό.

Η εξωτερική σχεδίαση δεν είναι μόνο σύμβολο του παρελθόντος σε ότι αφορά την εμφάνιση. Είναι και η μέθοδος συγκράτησης που αντλεί έμπνευση από τη δεκαετία του 1980, με μια δομή από σωλήνες που συνδέουν το φέρινγκ με το πλαίσιο και με ίσιους βραχίονες που υποστηρίζουν τον πίνακα οργάνων, δημιουργώντας μια θέα για τον αναβάτη, με αυθεντική αίσθηση από τη χρυσή εποχή.

Για να τονιστεί η κλασική αίσθηση του κόκπιτ, η άνω βάση του φέρινγκ υποστηρίζεται με παξιμάδια, τα οποία είναι πανομοιότυπα με αυτά που είχαν χρησιμοποιηθεί στην πρώτη TZ250. Σε αυθεντικό αγωνιστικόστυλ, αυτή η δομή στερεώνεται με μια ακίδα beta, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που η Yamaha χρησιμοποιεί ένα τέτοιο τρόπο στήριξης, σε μοντέλο παραγωγής για χρήση στο δρόμο.

Ο λόγος της μετάβασης από τα καμπυλωτά καλύμματα της δεκαετίας του 1970 στο πιο τετράγωνο στυλ της δεκαετίας του 1980, ήταν τόσο η βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης, όσο και η προστασία του αναβάτη από τον αέρα που προκύπτει στις υψηλότερες ταχύτητες. Και στην XSR900 GP, αυτό δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικό.

Ο ανεμοθώρακας και οι αυτόνομες χούφτες προστασίας, αν και ενσωματώνουν μια αίσθηση από τη δεκαετία του 1980, δεν έχουν να κάνουν μόνο με την εμφάνιση. Η ισχύς και η αναλογία σχέσεων τουκινητήρα 890 κ.εκ. CP3 είναι πανομοιότυπες με της XSR900, αλλά το φέρινγκ της XSR900 GP αυξάνει τόσο την επιτάχυνση όσο και την τελική ταχύτητα, ενώ οι αγωγοί στα πλαϊνά καπάκια αποβάλλουν αποτελεσματικά τη θερμοκρασία από το ψυγείο, για μεγιστοποίηση της ψύξης.

Το κάλυμμα της σέλας του συνεπιβάτη είναι βαμμένο στα χρώματα της μοτοσυκλέτας και ολοκληρώνει την αγωνιστική εμφάνιση με μια τετραγωνισμένη ουρά με κρυμμένο πίσω φως στο στυλ της δεκαετίας του 1980, ενώ το στοπ της σέλας που έχει τοποθετηθεί πάνω από το κάλυμμα, κρατά τον αναβάτη στη θέση του και ενισχύει την αίσθηση της επιτάχυνσης.

Τα χρώματα θυμίζουν την εποχή του Rainey

Διακοσμημένη με ένα από τα πιο εμβληματικά γραφικά Yamaha Grand Prix όλων των εποχών, η XSR900 GP είναι διαθέσιμη σε heritage χρώματα που αντλούν έμπνευση από τις μοτοσυκλέτες που έχουν οδηγήσει αναβάτες όπως ο Wayne Rainey, σε πολλά παγκόσμια πρωταθλήματα Grand Prix 500 κ.εκ., στη δεκαετία του 1980 και στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Την εμφάνιση ολοκληρώνουν οι αυθεντικές κίτρινες πινακίδες αγωνιστικού αριθμού εμπρός και πίσω.

Το πλαίσιο Deltabox και το ψαλίδι είναι σε ασημί χρώμα για να παραπέμπουν στην εποχή των πρωτοτύπων της δεκαετίας του 1980, αλλά και για να τονίζουν τον χαρακτήρα του ίδιου του πλαισίου Deltabox.

Μια πιο σπορ οδήγηση

Αγωνιστικού στυλ τιμόνι clip on - Το ξεχωριστό τιμόνι "clip on" ενισχύει το αγωνιστικό στυλ του κόκπιτ και προσφέρει μια ακόμη πιο σπορ εμπειρία οδήγησης.

Το ανασχεδιασμένο τιμόνι αλλάζει δραστικά τη θέση οδήγησης που έχει η XSR900, μετακινώντας τον αναβάτη πιο μπροστά στη μοτοσυκλέτα. Αυξάνοντας το φορτίο στο μπροστινό μέρος, προσφέρει την αίσθηση ακριβείας που απαιτείται από μια μοτοσυκλέτα με αγωνιστικό στυλ.

Ωστόσο, επειδή αυτό το μοντέλο δεν επικεντρώνεται αποκλειστικά σε αγώνες ή σε οδήγηση στην πίστα, έχει ληφθεί μέριμνα ώστε η θέση οδήγησης να μην γέρνει υπερβολικά προς τα εμπρός, για να προσφέρει μια ισορροπία που μπορείτε να απολαμβάνετε στο δρόμο με μεγάλη άνεση. Έμφαση στην άνεση, δίνει και ησέλα με το πιο πλούσιο αφρώδες υλικό και την υποστήριξη του παρέχει.

Τα μαρσπιέ είναι κατασκευασμένα από χυτό αλουμίνιο και ρυθμίζονται σε δύο διαφορετικές θέσεις, αλλά στη στάνταρ εργοστασιακή τους διαμόρφωση είναι τοποθετημένα στην επάνω θέση, για να τονίζουν την πιο σπορ θέση οδήγησης.

Προσαρμοσμένη ακαμψία

Για να υποστηρίξει το επιπλέον φορτίο που έχει επιφέρει η πιο σπορ θέση οδήγησης στο μπροστινό μέροςτης XSR900 GP, το πλαίσιο έχει ρυθμιστεί ειδικά ώστε να βελτιστοποιηθεί η σταθερότητα στις στροφές. Τουποπλαίσιο έχει επίσης ενισχυθεί, σε σχέση με την XSR900.

Για να ανταποκρίνεται καλύτερα στην εμπροσθοβαρή θέση οδήγησης, η XSR900 είναι το μόνο μοντέλο CP3που διαθέτει έναν αλουμινένιο άξονα που προσαρμόζει την ακαμψία στην περιοχή του τιμονιού, παρέχονταςκαλύτερη ισορροπία μεταξύ ελαφρότητας και σταθερότητας, η οποία επηρεάζεται συχνά κατά την αλλαγήκατεύθυνσης ή κατά την γρήγορη επιβράδυνση.

Σε συνδυασμό με τους ελαφριούς τροχούς Spinforged και τα νέα ελαστικά Bridgestone Battlax HypersportS23, ο αναβάτης μπορεί να έχει εμπιστοσύνη στο να τοποθετεί την XSR900 GP, ακριβώς εκεί που θέλει.

Τεχνολογία Αιχμής

Φρένα και ανάρτηση υψηλής απόδοσης - Σε πλήρη αρμονία με το μάντρα που συνδυάζει το στυλ του παρελθόντος με τη σύγχρονη τεχνολογία, η XSR900 GP είναι εφοδιασμένη με τα νεότερα συστήματα ανάρτησης και φρένων.

Το ανεστραμμένο πιρούνι της KYB είναι πλήρως ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και τη συμπίεση ελατηρίου, καθώς και ως προς την απόσβεση επαναφοράς, οπότε παρέχεται η δυνατότητα ιδανικής ρύθμισης του μπροστινού συστήματος.

Η πίσω ανάρτηση διαθέτει μοχλικό και ενεργοποιεί ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της KYB, το οποίο έχει κλίση προς τα εμπρός και είναι σχεδόν κρυμμένο, για να διατηρείται η λεπτή, σπορ εμφάνιση του πίσω μέρους. Η απομακρυσμένη ρύθμιση της προφόρτισης ελατηρίου, καθιστά εύκολη την προσαρμογή της ανάρτησης.

Η ακτινική μπροστινή αντλία της Brembo τονίζει τις υψηλές προδιαγραφές της μοτοσυκλέτας και ενισχύει τις σπορ δυνατότητές της, ενώ οι εύκαμπτοι σωλήνες των φρένων έχουν βελτιστοποιηθεί για ενίσχυση του ελέγχου σε συνθήκες σπορ οδήγησης, ειδικά κατά το δυνατό φρενάρισμα.

Yamaha Ride Control (YRC)

Διατηρώντας το μείγμα νοσταλγικού στυλ με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ότι αφορά τις υψηλές επιδόσεις, οι αναβάτες της XSR900 GP μπορούν να προσαρμόσουν την οδηγική εμπειρία τους, μέσω τουYamaha Ride Control (YRC). Για απλούστερη χρήση, τα χαρακτηριστικά ισχύος του κινητήρα και τα ενσωματωμένα βοηθήματα για τον αναβάτη επιτρέπουν αλλαγές στο επίπεδο της ηλεκτρονικήςπαρέμβασης, ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη και τις εκάστοτε οδικές συνθήκες.

Τα ενσωματωμένα προγράμματα οδήγησης “SPORT”, “STREET” και “RAIN” διαθέτουν εργοστασιακές ρυθμίσεις με διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης, για να ταιριάζουν σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Αυτά τα προγράμματα συμπληρώνονται από δύο προσαρμοζόμενα, τα οποία δίνουν τη δυνατότητα στον αναβάτη, να επιλέγει χειροκίνητα τις δικές του ρυθμίσεις ισχύος και παρέμβασης για τα διάφορα ευαίσθητα ως προς την κλίση ηλεκτρονικά βοηθήματα. Όλες οι ρυθμίσεις μπορούν να γίνουν με τη χρήση smartphone μέσω της εφαρμογής MyRide.

Οθόνη TFT 5 ιντσών με πλήρη συνδεσιμότητα

Ο ρετρό σχεδίασης πίνακας οργάνων περιλαμβάνει νέα πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT πέντε ιντσών. Ενώ οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τεσσάρων θεμάτων θέασης της οθόνης, για να την προσαρμόζουνστις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης. Συμπεριλαμβάνεται ένα παραδοσιακό θέμα με αναλογικού στυλ στροφόμετρο, το οποίο αντλεί έμπνευση από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του παρελθόντος και ενισχύει την κλασική εμπειρία οδήγησης.

Για μια πιο πλούσια εμπειρία οδήγησης, η συνδεσιμότητα με smartphone διατίθεται ως στάνταρ στην XSR900 GP μέσω της μονάδας ελέγχου επικοινωνίας και σας επιτρέπει να παραμένετε σε σύνδεση ενώ οδηγείτε, συνδέοντας το smartphone σας με τη μοτοσυκλέτα μέσω της εφαρμογής My Ride.

Εκτός από την εμφάνιση ειδοποιήσεων για κλήσεις και μηνύματα στην οθόνη TFT 5", προστίθεται και μια νέα διάσταση με τη δυνατότητα λήψης κλήσεων, αλλά και ακρόασης μουσικής μέσω ακουστικών Bluetooth*. Μόλιςσυνδεθούν, οι αναβάτες μπορούν να κάνουν και χρήση του ενσωματωμένου συστήματος πλοήγησης GarminStreetCross, το οποίο εμφανίζει πλοήγηση από στροφή σε στροφή στην οθόνη TFT 5".

Παρέχεται επίσης, η δυνατότητα φόρτισης εξωτερικών συσκευών μέσω της νέας πρίζας USB τύπου C που βρίσκεται κοντά στον πίνακα οργάνων.
*Τα ακουστικά Bluetooth δεν διατίθενται με τη μοτοσυκλέτα

Νέοι εργονομικοί διακόπτες

Οι νέοι διακόπτες που έχουν ενσωματωθεί στο τιμόνι επιτρέπουν στον αναβάτη να χειρίζεται το ευρύτερο φάσμα λειτουργιών της νέας XSR900 GP. Συμπεριλαμβάνονται η συνδεσιμότητα smartphone, η πλοήγηση, τα προγράμματα οδήγησης και η επιλογή των διαφόρων μενού.

Με σαφή, λογική και απλή σχεδίαση, το σχήμα, η κίνηση και η εργονομική διάταξη των κουμπιών έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τη διαισθητική χρήση, γεγονός που επιτρέπει στους αναβάτες, να μεταβαίνουν στις διάφορες λειτουργίες με μεγάλη ευκολία.

Για να διευκολυνθεί η οδήγηση σε πολυσύχναστους δρόμους, με ένα απαλό πάτημα του διακόπτη αναβοσβήνουν τρεις φορές τα φλας, βοηθώντας τον αναβάτη κατά την αλλαγή λωρίδας ή όπου απαιτείταιμια σύντομη ενεργοποίηση των φλας. Ένα πλήρες πάτημα του διακόπτη θα έχει ως αποτέλεσμα, να αναβοσβήνουν τα φλας συνεχώς για 15 δευτερόλεπτα και μέχρι να διανύσει η μοτοσυκλέτα, περισσότερα από 150 μέτρα.

Η νέα λειτουργία Emergency Stop Signal (ESS) αντιδρά στο απότομο φρενάρισμα ενεργοποιώντας τα φώτα κινδύνου, για να προειδοποιήσει τους οδηγούς που κινούνται πίσω από το όχημα, ότι πρόκειται να σταματήσει λόγω έκτακτης ανάγκης.

Πρόσθετη υποστήριξη από τη μονάδα IMU έξι αξόνων μετα ευαίσθητα ως προς την κλίση βοηθήματα για τον αναβάτη

Η υψηλής τεχνολογίας IMU έξι αξόνων της XSR900 GP προέρχεται απευθείας από τα ηλεκτρονικά συστήματατου R1. Μετρά συνεχώς την επιτάχυνση προς όλες τις κατευθύνσεις (εμπρός-πίσω, πάνω-κάτω και αριστερά-δεξιά), καθώς και τη γωνιακή ταχύτητα κατά την περιστροφή γύρω από τον εγκάρσιο, τον διαμήκη και τον κάθετο άξονα.

Η IMU έξι αξόνων είναι σε θέση να στέλνει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο στην μονάδα ECU, η οποία ελέγχει τα ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον αναβάτη. Συμπεριλαμβάνονται το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης(TCS), το σύστημα ελέγχου ολίσθησης (SCS), το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του μπροστινού τροχού (LIF) και το Σύστημα Ελέγχου Φρένων (BC).

Η XSR900 GP είναι επίσης, το πρώτο μοντέλο Sport Heritage που εξοπλίζεται με το τρίτης γενιάς σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων, το οποίο βελτιώνει την οδήγηση επιτρέποντας κατεβάσματα σχέσεων χωρίς συμπλέκτη κατά την επιτάχυνση, αλλά και ανεβάσματα σχέσεων χωρίς συμπλέκτη κατά την επιβράδυνση, επιπλέον της στάνταρ λειτουργίας του.

Κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά

 - Ξεχωριστή σχεδίαση που παραπέμπει σε αγώνες Grand Prix των δεκαετιών του '80 και του '90
 - Νέα πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα
 - Υψηλών προδιαγραφών, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ΚΥΒ εμπρός και πίσω
 - Νέας σχεδίασης clip-on τιμόνι και διακόπτες τιμονιού
 - Πλαίσιο Deltabox με βελτιστοποιημένη ακαμψία
 - Άνετη σέλα, νέα πλαϊνά καπάκια και αφαιρούμενο κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη
 - Νέου στυλ και θέσης μαρσπιέ
 - Yamaha Ride Control YRC και IMU 6 αξόνων
 - Cruise control, τρίτης γενιάς σύστημα Quick Shift και συμπλέκτης A&S
 - Εξελιγμένος, υψηλής ροπής κινητήρας CP3 890 κ.εκ. EU5+
 - Τροχοί Yamaha Spinforged με ελαστικά Bridgestone Battlax Hypersport S23

 

Χρώματα, διαθεσιμότητα και τιμές

Η νέα XSR900 GP θα είναι διαθέσιμη στα χρώματα Legend Red και Power Grey.

Οι ημερομηνίες παράδοσηςκαι οι τιμές στους Επίσημους Συνεργάτες της Yamaha στην Ευρώπη ποικίλλουν ανά περιοχή.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τον Επίσημο Συνεργάτη της Yamaha στη χώρα σας.

Γνήσια Αξεσουάρ Yamaha και Είδη Ένδυσης Faster Sons

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραγγείλουν τα πακέτα και τα αξεσουάρ πριν παραλάβουν τη νέα τους XSR900 GP και να αναθέσουν την τοποθέτησή τους σε έναν Επίσημο Συνεργάτη Yamaha.

Όλα τα είδη που περιλαμβάνονται στα πακέτα μπορούν να αγοραστούν και ξεχωριστά.

Εκτός από αυτά, η λίστα ΓνήσιωνΑξεσουάρ για την XSR900 GP περιλαμβάνει κάτω μέρος του φέρινγκ, βάση πινακίδας αριθμού κυκλοφορίας, φιμέ ανεμοθώρακα και εξάτμιση Akrapovič.

Η σειρά προϊόντων ένδυσης Faster Sons της Yamaha αναπτύχθηκε για να συμπληρώσει τη γκάμα μοτοσυκλετών Sport Heritage.

Περιλαμβάνει κομψά T-shirts, jumpers, δερμάτινα μπουφάν, καπέλα του μπέιζμπολ, στάμπες και άλλα είδη που έχουν σχεδιαστεί για να ταιριάζουν με τη διαχρονική εμφάνιση τηςXSR.

 

Επόμενο άρθρο »

MOTOΔΥΝΑΜΙΚΗ - Ανακοίνωση αποτελεσμάτων εννεαμήνου 2023

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Όμιλος Σαρακάκη παρέδωσε υβριδικό Volvo 7900 Full Electric Hybrid στα Χανιά

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ