• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bridgestone: Μεταξύ μεσαίας και σκληρής γόμας
Η ποιότητα της ασφάλτου ήταν λογικά καλή από την αρχή της ημέρας.
Νέα 05/06/2010 - 10:37

Την πρώτη ημέρα δοκιμών στην κατηγορία των MotoGP κάποιοι αναβάτες επέλεξαν μεσαία γόμα και κάποιοι σκληρή γόμα στο πίσω ελαστικό και το αξιόλογο είναι ότι κι οι δύο γόμες παρείχαν καλές επιδόσεις και σταθερότητα στην διάρκεια του χρόνου. Σύμφωνα με τον Tohru Ubukata (Manager, Bridgestone Motorcycle Tyre Development, Dep.) η σκληρότερη γόμα παρέχει μεγαλύτερη ευστάθεια και αντοχή ενώ η μεσαία γόμα δίνει καλύτερη πρόσφυση στο οριακό πλάγιασμα της μοτοσυκλέτας. 

 

Η ποιότητα της ασφάλτου ήταν λογικά καλή από την αρχή της ημέρας αιτία που εξηγεί τους πολύ καλούς χρόνους απ’όλους τους αναβάτες και τον Valentino Rossi να “γυρίζει” σε ταχύτερο ρυθμό από το προηγούμενο ρεκόρ γύρου. Ο Rossi χρησιμοποίησε τη μεσαία γόμα στο πίσω ελαστικό του για να γράψει τον ταχύτερό του χρόνο όπως έκανε στο Qatar και στη Jerez κι ο Ubukata έμεινε ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του ελαστικού και το μεγάλο εύρος της θερμοκρασίας λειτουργίας του. 

 

Ο χρόνος του Rossi ήταν ταχύτερος από το ρεκόρ γύρου της πίστας κατά 0,025δευτ. και  φορούσε σκληρό εμπρός ελαστικό και μεσαία γόμα στο πίσω. Ο Lorenzo σημείωσε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας φορώντας την σκληρότερη πίσω γόμα ενώ ο τρίτος Capirossi που έκανε την μεγάλη έκπληξη χρησιμοποιούσε την μεσαία γόμα στον πίσω τροχό. Όλοι οι αναβάτες επέλεξαν την σκληρή γόμα στον εμπρός τροχό λόγω της καλύτερης ευστάθειας που παρέχει στην επιβράδυνση.

Lorenzo:Hard-Hard
Lorenzo:Hard-Hard
Capirossi:Hard-Medium
Capirossi:Hard-Medium

Επόμενο άρθρο »

O Dani Pedrosa διατηρεί την αυτοπεποίθησή του

« Προηγούμενο άρθρο

14ος ο Baldolini στη Moto2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA