• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Brembo - Τα δεδομένα για τα φρένα στην Mandalika
Αν δεν βρέξει
Νέα 12/10/2023 - 13:20

MotoGP στην Ινδονησία: με την αλλαγή της σεζόν, θα αλλάξει και ο καιρός;

Μετά από από ένα αγώνα με πάνω από 102.000 θεατές το 2022, παρά τη βροχή, αυτό το Σαββατοκύριακο το MotoGP επιστρέφει στο Mandalika International Street Circuit.

Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo που συνεργάζονται στενά και με τους 22 αναβάτες της premium κατηγορίας, η συγκεκριμένη πίστα είναι μεσαίας δυσκολίας στα φρένα.

Στην κλίμακα δυσκολίας από το 1 έως το 5 βρίσκεται στη θέση 3.

Ο αγώνας του 2022 διεξήχθη στις 20 Μαρτίου και λόγω νεροποντής και κεραυνών στην πίστα, η εκκίνηση αναβλήθηκε κατά 1 ώρα και 15 λεπτά.

Ο προηγούμενος αγώνας διεξήχθη με βροχή και η θερμοκρασία της ασφάλτου ήταν μόλις 28°C, έτσι ο καλύτερος γύρος αγώνα ήταν 7,7 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον χρόνο της pole position, αλλά οι δίσκοι από ανθρακονήματα της Brembo ήταν άψογοι.

Brembo και Aprilia, ένας νικηφόρος συνδυασμός

Οι δύο πρώτοι αγώνες GP στην Ινδονησία, το 1996 και το 1997, διεξήχθησαν στο Sentul: η Aprilia κέρδισε τους δύο αγώνες στους 125, τον πρώτο με τον Masaki Tokudome και τον δεύτερο με τον Valentino Rossi.

Και οι δύο μοτοσυκλέτες είχαν συστήματα φρένων Brembo, ακόμα κι αν οι δαγκάνες εξακολουθούσαν να είναι αξονικές, επειδή οι ακτινικές δαγκάνες εφευρέθηκαν από την Brembo το 1998 και η πρώτη μοτοσυκλέτα που τις χρησιμοποίησε ήταν η Aprilia 250.

Οι στενοί δεσμοί μεταξύ των αγωνιστικών μοτοσυκλετών της Aprilia και της Brembo χρονολογούνται από το 1985 όταν ο Loris Reggiani οδήγησε την AF1 250 με κινητήρα Rotax με περιστροφική δισκοβαλβίδα.

Δύο χρόνια αργότερα, ο αναβάτης από το Φορλί έδωσε στην Aprilia την πρώτη της νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Από τότε, ο αριθμός των νικών της Aprilia στις κατηγορίες 125, 250 και MotoGP συνέχισε να αυξάνεται και έφτασε τις 300 με έναν κοινό παρονομαστή, τα φρένα της Brembo.

Δεκατέσσερα λιγότερα από την Ινδία

Στις 8 στροφές του Mandalika International Street Circuit, οι αναβάτες του MotoGP χρησιμοποιούν τα φρένα τους για 27 δευτερόλεπτα ανά γύρο, 11 δευτερόλεπτα λιγότερα από το Ιαπωνικό GP και 14 λιγότερα από το GP της Ινδίας.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό - στην Ινδονησία τα φρένα χρησιμοποιούνται για πάνω απο 3 δευτερόλεπτα μόνο σε 3 σημεία πέδησης.

Από τη στροφή 3 έως τη στροφή 9, οι αναβάτες του MotoGP χρησιμοποιούν τα φρένα τους στη στροφή 6 μόνο για 1,5 δευτερόλεπτο, αυτό αποδεικνύει την έλλειψη μεγάλων φρεναρισμάτων σε αυτό το τμήμα.

Τα φορτία στη μανέτα του φρένου είναι επίσης κανονικά και δεν υπερβαίνουν ποτέ τα 5,5 kg.

Από την αρχή μέχρι το τέλος, κάθε αναβάτης ασκεί συνολική δύναμη κάτω από 700 κιλά στη μανέτα του φρένου.

Επιβράδυνση 1,8 G

Από τα 8 σημεία πέδησης στη Mandalika, μόνο ένα θεωρείται απαιτητικό στα φρένα, ένα είναι μέτριας δυσκολίας και τα υπόλοιπα 6 είναι σχετικά εύκολα.

Το σημείο πέδησης στην πρώτη στροφή είναι το πιο δύσκολο στο Grand Prix: οι μοτοσυκλέτες MotoGP έρχονται σε αυτό με 303 km/h και επιβραδύνουν στα 106 km/h με τη δύναμη στη μανέτα των φρένων να φτάνει τα 5,5 κιλά.

Πριν την είσοδο στη στροφή, οι αναβάτες φρενάρουν για 4,4 δευτερόλεπτα καλύπτοντας μια απόσταση 228 μέτρων με επιβράδυνση 1,8 G.

 

 

Επόμενο άρθρο »

O Marc Márquez στην Ducati

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Bezzechi και ο Marini στον δρόμο για την Ινδονησία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ