• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ WorldSBK:
Ο Bulega αντικαθιστά τον Rinaldi ως συναθλητή του Bautista για το 2024
Νέα 05/09/2023 - 19:51

Ο κυρίαρχος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supersport θα μεταβεί στην Aruba.it Racing – Ducati για την επόμενη χρονιά στο WorldSBK, συνεργαζόμενος με τον πρωταθλητή και κυρίρχο του Πρωταθλήματος, Alvaro Bautista.

Ένα νέο όνομα θα κάνει το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike MOTUL FIM 2024 την επόμενη χρονιά, καθώς ο Nicolo Bulega (Aruba.it Racing WorldSSP Team) παίρνει το νεύμα για να αγωνιστεί δίπλα στον Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati). Ο σημερινός κυρίαρχος του WorldSSP Championship έχει εδώ και καιρό συνδεθεί με τη θέση δίπλα στο #1 και το μέλλον του είναι πλέον ασφαλές, καθώς η Ducati πιστεύει στο αστέρι της στο World Supersport. Θα πάρει τη θέση του Michael Ruben Rinaldi, του οποίου το μέλλον με την ομάδα της Ducati τελειώνει μετά από τρεις σεζόν, τρεις νίκες και 16 βάθρα μέχρι σήμερα.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ BULEGA: από το πρωτάθλημα JuniorGP™ στην εργοστασιακή Ducati του WorldSBK

Ο Ιταλός ήταν ο πρώτος αναβάτης που υπέγραψε μετά την επιστροφή της Ducati στην κατηγορία World Supersport το 2022, καθώς η πρώτη εμφανίση του κατασκευαστή στο WorldSSP ήταν το 2007. Ο Bulega άλλαξε από το

paddock του MotoGP™ αφού συμμετείχε σε 50 αγώνες Moto3™, κατακτώντας δύο βάθρα και δύο pole position, καθώς και τρεις σεζόν στη Moto2™ όπου δεν μπόρεσε να επιδείξει τις δυνατότητές του. Πριν από αυτό, ο 23χρονος αγωνίστηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Εφήβων FIM CEV Moto3™ (τώρα JuniorGP™) και διεκδίκησε τον τίτλο στη δεύτερη σεζόν του το 2015, κερδίζοντας μία νίκη στη Jerez.

Ωστόσο, η επιτυχία του στην κατηγορία World Supersport ήταν ένα από τα κύρια σημεία της καριέρας του. Το 2022 υποσχέθηκε πολλά, αλλά μια πρώτη νίκη στον Αγώνα του διέφυγε σε όλη τη σεζόν. Ένα δυνατό ξεκίνημα της χρονιάς τον καλωσόρισε στην κατηγορία με οκτώ βάθρα σε 15 αγώνες, αλλά στη συνέχεια σημειώθηκε μόλις ένα ακόμη βάθρο στους τελευταίους εννέα, αφήνοντάς τον τέταρτο στο Πρωτάθλημα με τρεις ταχύτερους γύρους και συνολικά εννέα βάθρα.

Για το 2023, ο Bulega ήταν ο δεύτερος στην κατηγορία που επέστρεψε από το προηγούμενο έτος, με τον Can Oncu (Kawasaki Puccetti Racing) να τον προκαλεί σκληρά. Ωστόσο, ένα μαγευτικό ξεκίνημα της χρονιάς τον οδήγησε να κερδίσει στο Phillip Island, ενώ ο Oncu και ο Federico Caricasulo (Althea Racing Team) αγωνίστηκαν στην Ινδονησία στην πίστα της Mandalika. Τέσσερις νίκες στους επόμενους πέντε Αγώνες ήρθαν στο δρόμο του Bulega, ενώ τώρα ήταν ο Stefano Manzi (Ten Kate Racing Yamaha) που ήταν η κύρια απειλή του μετά τον τραυματισμό του Oncu. Μία διπλή νίκη του Bulega στο Donington Park έφερε το προβάδισμά του να επεκτείνεται, αλλά ο συμπατριώτης του Manzi ανταπέδωσε με μία δική του διπλή νίκη στην Imola, με το προβάδισμά του να μειώνεται στους 41 βαθμούς.

ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ: «Αυτό είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα»

Μιλώντας για την άνοδό του στο World Superbike για το 2024, ο Bulega είναι ενθουσιασμένος γιατί είναι μια ονειρική ευκαιρία: «Θέλω να είμαι ειλικρινής: αυτό είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Ο αγώνας σε μια επίσημη ομάδα είναι η επιθυμία κάθε αναβάτη. Επομένως, πριν μιλήσω για τα συναισθήματα και τις προσδοκίες μου, θέλω να ευχαριστήσω τη Ducati και την Aruba.it Racing. Και είμαι επίσης εξαιρετικά ευγνώμων για την ευκαιρία που μου δόθηκε ήδη την περασμένη σεζόν από την Aruba.it και την Feel Racing και ειδικά από τους Stefano Cecconi, Serafino Foti και Daniele Casolari. Με επέλεξαν να οδηγήσω μια φανταστική Ducati Panigale V2, στην οποία ένιωσα αμέσως άνετα. Ξέρω πόσο σημαντική είναι αυτή η ευκαιρία και θα δίνω πάντα τον καλύτερό μου εαυτό για να βελτιώνομαι, μέρα με τη μέρα, με μοναδικό στόχο να έχω τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Το ξαναλέω: ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη. Σκεπτόμενος την ιστορία αυτής της ομάδας, όπου πάντα αγωνίζονταν μεγάλοι πρωταθλητές, νιώθω περήφανος που μπορώ να υπερασπιστώ τα ίδια χρώματα. Επίσης, είμαι πολύ χαρούμενος που μπορώ να συμμετέχω στην ομάδα με τον Alvaro Bautista. Το να είμαι συναθλητής μαζί του θα είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα: θα προσπαθήσω να απορροφήσω κάθε πληροφορία που μπορώ να μάθω από αυτόν».

Η DUCATI ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ: «Γρήγορος, ταλαντούχος... έχει τη δυνατότητα να ανταγωνιστεί τους καλύτερους αναβάτες στο WorldSBK»

Ο Stefano Cecconi, Αγωνιστικός Διευθυντής της Aruba.it Racing – Ducati, πρόσθεσε: «Ο Nicolo είναι μια επιλογή που μας κάνει περήφανους γιατί επιβεβαιώνει την ποιότητα του έργου που αναλάβαμε πριν από δύο χρόνια στο World Supersport. Η ανάπτυξή του ήταν σταθερή και περιμένουμε να συνεχίσει αυτό το μονοπάτι οδηγώντας μία Panigale V4 R, καθώς έχει αποδείξει ότι μπορεί να είναι πολύ γρήγορος με αυτή τη μοτοσυκλέτα κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Από την αρχή πιστέψαμε στο ταλέντο του Nicolo που, άλλωστε, σε αυτόν τον ενάμιση χρόνο έχει δείξει μεγάλο επαγγελματισμό και προσήλωση στα χρώματα της ομάδας. Θα ήθελα επίσης να απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Michael Ruben Rinaldi με τον οποίο η επαγγελματική και ανθρώπινη σχέση ήταν πάντα πολύ δυνατή. Ακόμα κι αν οι δρόμοι μας χωρίσουν, θα είναι πάντα μέλος της οικογένειάς μας. Καλή του επιτυχία»!

Ο Luigi Dall'Igna, Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε τον Nicolo Bulega στην επίσημη ομάδα της κατηγορίας Superbike. Από την περασμένη σεζόν, ο Nicolo μπόρεσε να μας δώσει τεράστια χαρά. Είναι ένας πολύ ταλαντούχος αναβάτης και η εμπειρία του, παρά το νεαρό της ηλικίας του, θα μπορούσε να είναι καθοριστικός παράγοντας για την αντιμετώπιση αυτής της συναρπαστικής και απαιτητικής πρόκλησης. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής που πραγματοποιήθηκε με την Ducati Panigale V4 R, έδειξε ότι έχει τη δυνατότητα να ανταγωνιστεί τους καλύτερους αναβάτες στο WorldSBK και η κοινή χρήση του γκαράζ με τον Alvaro Bautista θα τον βοηθήσει να αναπτυχθεί. Ωστόσο, θα είναι σημαντικό για αυτόν να παραμείνει συγκεντρωμένος στη σεζόν του WorldSSP. Η ομάδα της Aruba.it Racing αξιολόγησε πέρυσι τον Bulega για να τον εμπλέξει σε ένα εντελώς νέο έργο για το οποίο η Ducati ενδιαφέρεται τόσο πολύ. Ελπίζουμε να μπορέσει να ολοκληρώσει την τελευταία του σεζόν στο Supersport με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

ΙΤΑΛΟΙ ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΤΗΣ DUCATI:

Ο 23χρονος από το Montecchio Emilia έχει μεγάλες ελπίδες να ενταχθεί σε διάσημα Ιταλικά ονόματα που πέτυχαν στο εργοστάσιο που βρίσκεται στο Borgo Panigale. Ο Marco Lucchinelli, ο Giancarlo Falappa, ο Mauro Lucchiari, ο Pierfrancesco Chili, ο Lorenzo Lanzi, ο Michel Fabrizio, ο Marco Melandri και ο Michael Ruben Rinaldi έχουν κερδίσει Αγώνες για την Ιταλική μάρκα, με τους θρύλους της δεκαετίας του '90 Chili και Falappa να ισοβαθμούν με 13 νίκες ο καθένας. Ο Chili, ο οποίος τερμάτισε τέταρτος στο Πρωτάθλημα το 1998 και το 2000, έχει 43 βάθρα για τη μάρκα, περισσότερα από κάθε άλλο Ιταλό αναβάτη. Όσον αφορά τα βάθρα, ο Davide Guigliano έχει 12 για την Ducati, την πιο επιτυχημένη επίδοση για τον κατασκευαστή χωρίς νίκη σε Αγώνα.

Φυσικά, οι περισσότεροι από τους αναβάτες που αναφέρθηκαν παραπάνω ήταν σε εργοστασιακές ομάδες και ανεξάρτητες ομάδες, αλλά υπάρχουν και πολλοί άλλοι Ιταλοί από ανεξάρτητες ομάδες που έχουν σημειώσει αρκετές επιτυχίες. Στο τρέχον grid, ο Axel Bassani (Motocorsa Racing) είναι η δεύτερη υψηλότερη θέση στη βαθμολογία για την Ducati, ενώ ο Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) τερμάτισε στο βάθρο στο Donington Park φέτος. Το 2008, η μοναδική σεζόν του Max Biaggi με την Ducati έδωσε επτά βάθρα, ενώ το 1994 και το 1995, ο Fabrizio Pirovano πήρε τέσσερα βάθρα. Οι Ayrton Badovini, Baldassarri Monte και Davide Tardozzi είναι οι άλλοι εγχώριοι αστέρες της Ducati που ανέβηκαν τουλάχιστον σε ένα βάθρο.

ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ RINALDI; Παραμονή στην οικογένεια της Ducati ή ώρα για μια νέα πρόκληση;

Ο ρυθμός του Michael Ruben Rinaldi είναι ξεκάθαρος, ενώ η συνέπεια δεν είναι αρκετά σταθερή. Μετά από τρεις σεζόν στο εργοστασιακό κόκκινο της Ducati, το #21 θα μετακομίσει, αλλά πρέπει να φύγει από την οικογένεια της Ducati; Αν και είναι απίθανο, η Motocorsa Racing δεν έχει ανακοινώσει σχέδια για το 2024. Ο σημερινός αναβάτης Axel Bassani ξεπέρασε τον Rinaldi το 2023 και βρίσκεται στο επίκεντρο των αποφάσεων της ομάδας. Ο τέσσερις φορές νικητής στο WorldSBK έχει οδηγήσει στο παρελθόν για την Barni Ducati και την ομάδα GoEleven, ίσως υπάρχει μια επιλογή σε μία από αυτές; Ο Denis Sacchetti δήλωσε ότι ο Rinaldi είναι «μεγάλος φίλος» της ομάδας και ότι «κάθε ομάδα» πρέπει να ενδιαφέρεται για αυτόν.

Εκτός από τις επιλογές της Ducati, υπάρχουν ακόμα μερικές διαθέσιμες θέσεις. Υπάρχει μία εργοστασιακή θέση της Kawasaki για την οποία ο Rinaldi θα μπορούσε να προβάλει το όνομά του, ενώ η Team HRC δεν έχει ακόμη ανακοινώσει τα ονόματα των αναβατών της και η BMW βρίσκεται σε μία δική της κατάσταση με τους Michael van der Mark και Scott Redding να προορίζονται ως συναθλητές με τον Toprak για το 2024, αν και δεν έχει γίνει ακόμη καμία ανακοίνωση.

Θα σφραγίσει ο Bulega τον τίτλο του WorldSSP πριν από το ντεμπούτο του στο WorldSBK;

Επόμενο άρθρο »

Αντιμετωπίζοντας την αδράνεια της μοτοσυκλέτας

« Προηγούμενο άρθρο

Τα MICHELIN Power Slick επιβεβαίωσαν τις δυνατότητες τους στην απαιτητική Calatunia

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ