• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μετά την ΚΤΜ και η Yamaha αναζητά δορυφορική ομάδα
Νέα 02/08/2023 - 17:08

Ο Maio Meregalli ήταν ξεκάθαρος: «θέλουμε να έχουμε μία δορυφορική ομάδα ξανά, αλλά δεν θα είναι δυνατό το 2024. Θα εργαστούμε έχοντας κατά νου το 2025 γιατί το να κάνουμε τα πάντα μόνοι μας είναι μειονέκτημα». Το κυνήγι για δορυφορικές ομάδες φαίνεται να έχει ξεκινήσει στο MotoGP. Η KTM, η οποία τις τελευταίες εβδομάδες προσπάθησε να προσεγγίσει τις ομάδες LCR και Gresini για να ερευνήσει πιθανή διαθεσιμότητα ήδη από το 2024, είναι στο ξεκίνημα και τώρα η Yamaha το σκέφτεται επίσης. Αφού έχασε τον Razlan Razali (από την Aprilia), η Iwata άρχισε να ψάχνει γύρω της, αλλά χωρίς επιτυχία. Ο λόγος είναι απλός: όλες οι ομάδες έχουν ήδη υπογράψει συμβόλαια για το 2024.

Αυτό επιβεβαιώθηκε από τον διευθυντή της ομάδας της Yamaha, Massimo Meregalli, ο οποίος μίλησε στο motorsport-total: «Δεν θέλαμε να χάσουμε τη δορυφορική μας ομάδα και σίγουρα θα έχουμε ξανά μία στο μέλλον. Όχι το 2024, γιατί όλοι έχουν συμφωνία, αλλά θα αρχίσουμε να το συζητάμε μόλις ξεκινήσει η επόμενη σεζόν».

Εξάλλου, η Yamaha είναι ο μόνος κατασκευαστής που μπορεί να υπολογίζει μόνο σε δύο μοτοσυκλέτες στην πίστα: η Honda, η Aprilia και η KTM έχουν 4, η Ducati 8. «Είναι μεγάλο μειονέκτημα, γιατί στο τέλος κάνουμε όλη τη δουλειά μόνοι μας, δεν μπορούμε να το μοιραστούμε όπως οι άλλοι», υπογράμμισε ο Maio Meregalli. Με τους νέους κανονισμούς που επιτρέπουν λιγότερο χρόνο για εργασίες ρυθμίσεων, όλα είναι ακόμη πιο περίπλοκα. Για το λόγο αυτό, η Yamaha χρειάζεται και άλλη ομάδα. Ποια όμως;

Δεν είναι μυστικό ότι ο Lin Jarvis στοχεύει στην VR46 εδώ και αρκετό καιρό, μια επιλογή που θα ήταν λογική, λαμβάνοντας επίσης υπόψη τη συνεργασία της Master Camp στο Ράντσο του Valentino Rossi. Ανάμεσα όμως σε λόγια και πράξεις, υπάρχει και κάτι ενδιάμεσο... η Ducati. Επειδή η ιταλική μοτοσυκλέτα είναι το σημείο αναφοράς στο MotoGP και οι αναβάτες που τη χρησιμοποιούν μπορούν να έχουν μεγάλη ικανοποίηση, ακόμη και όταν το μοντέλο είναι αυτό της προηγούμενης χρονιάς. Ο Bastianini το απέδειξε και το ίδιο κάνει και ο Bezzecchi αυτή τη σεζόν. Έτσι στην Iwata πρέπει πρώτα απ' όλα να βελτιώσουν την M1, για να την κάνουν ελκυστική στους πιθανούς αναβάτες. Έτσι, η μοτοσυκλέτα του 2024 θα πρέπει να είναι σημαντική για δύο λόγους: να μπορεί να επιστρέψει παλεύοντας για τις κορυφαίες θέσεις και να προσελκύσει επίσης μια ομάδα.

Επόμενο άρθρο »

Ποιος θα βγει πρώτος στην επιστροφή του MotoGP™ στο Silverstone;

« Προηγούμενο άρθρο

O Alex Rins στην Monster Energy Yamaha MotoGP το 2024

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ