• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Υπόνοια για αλλαγή στους κανονισμούς των παραχωρήσεων
Για να ωφεληθούν Honda και Yamaha
Νέα 29/06/2023 - 15:09

Η Honda και η Yamaha θα μπορούσαν να λάβουν μια σημαντική βοήθεια για να ανταπεξέλθουν στα τωρινά τους προβλήματα, μέσω μιας αλλαγής στους κανονισμούς των παραχωρήσεων.

Οι Ιάπωνες κατασκευαστές έχουν μείνει πολύ πίσω σε σχέση με τους Ευρωπαίους ομολόγους τους, με τους Πρωταθλητές τους, Marc Marquez και Fabio Quartararo, να περιορίζονται στις πίσω θέσεις ή να πιέζουν για αποτελέσματα και να έχουν πολλές πτώσεις. 

Ο αθλητικός διευθυντής του MotoGP, Carlos Ezpeleta, υπαινίσσεται σοβαρά ότι οι κανόνες μπορούν να αλλάξουν, σε μια προσπάθεια να δωθεί σανίδα σωτηρίας στους Ιάπωνες.


"Εργαζόμαστε σκληρά για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, όχι μόνο τη Honda, αλλά και τη Yamaha, γιατί μπορούν να γίνουν ξανά ανταγωνιστικές με πιο γρήγορο τρόπο", είπε στο Radio Catalunya. "Οι παραχωρήσεις ήταν ζωτικής σημασίας για να γίνει η Ducati ανταγωνιστική, όπως και για τις Suzuki, KTM και Aprilia ώστε να μπουν επίσημα στο Πρωτάθλημα και είναι ανταγωνιστικές".

"Οι άλλοι κατασκευαστές θα καταλάβουν επίσης ότι η επίσημη θέση της Dorna είναι ότι το σύστημα των παραχωρήσεων πρέπει να ενημερωθεί (ως προς τις απαιτήσεις)".

Είναι αλήθεια ότι η Ducati, η Suzuki, η KTM και η Aprilia απολάμβαναν τα οφέλη των παραχωρήσεων, μια σειρά από τεχνικά πλεονεκτήματα που βοηθούσαν τις ομάδες να γίνουν πιο ανταγωνιστικές. Αυτές οι παραχωρήσεις περιελάμβαναν περισσότερες μέρες δοκιμών, μεγαλύτερο αριθμό κινητήρων και μια σειρά άλλα πλεονεκτήματα.

Για να λαμβάνει ένας κατασκευαστής παραχωρήσεις (οι οποίες εισήχθησαν το 2014) είτε έπρεπε να ήταν νέος στο grid είτε να μην είχε πετύχει νίκη σε στεγνό αγώνα την προηγούμενη χρονιά.
Το καθεστώς παραχωρήσεων αφαιρούταν από έναν κατασκευαστή μόλις συγκέντρωνε έξι βαθμούς παραχώρησης σε μια σεζόν, οι οποίοι καθορίζονταν με βάση τα αποτελέσματα: τρεις για μια νίκη, δύο για μια δεύτερη θέση και ένας για την τρίτη θέση.

Η Aprilia ήταν ο τελευταίος κατασκευαστής που βγήκε από το καθεστώς παραχωρήσεων, μόλις πέρυσι, με όλους τους κατασκευαστές το 2023 να ακολουθούν τους ίδιους κανόνες.

Αυτή τη σεζόν, η αναθεωρημένη μορφή και ο λιγότερος χρόνος δοκιμών έχουν καταστήσει την κατάσταση πιο δύσκολη για τις ομάδες που αγωνίζονται να αναπτύξουν τις μοτοσυκλέτες τους.

Η ανησυχία είναι ότι η Honda και η Yamaha θα μπορούσαν τελικά να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Suzuki και να αποχωρήσουν εντελώς από τους αγώνες.

Αλλά πώς θα αντιδρούσαν η Ducati και οι υπόλοιποι κατασκευαστές στην πρόταση να τροποποιηθούν τους κανόνες για να βοηθηθούν οι αντίπαλοί τους;


"Είμαστε ανοιχτοί να το συζητήσουμε, αλλά κανείς δεν μας έχει ενημερώσει επίσημα για τίποτα", δήλωσε εκπρόσωπος της Ducati. "Αυτό που είναι σαφές είναι ότι τα κριτήρια για την αλλαγή των κανονισμών των παραχωρήσεων θα πρέπει να είναι απολύτως αντικειμενικά, όχι à la carte για τη Yamaha και τη Honda".

Επόμενο άρθρο »

Bastianini: Θέλω να κάνω μια νέα αρχή στο Silverstone

« Προηγούμενο άρθρο

Η Pirelli στο Donington Park για τον έκτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος WorldSBK

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ