• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΠΙθανόν στο SIlverstone
Οι πρώτες ποινές για την πίεση των ελαστικών
Νέα 14/06/2023 - 20:16

Από φέτος, το MotoGP έχει αρχίσει να πειραματίζεται με ένα ενοποιημένο σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών σε όλες τις μοτοσυκλέτες. Αυτό σημαίνει ότι έχουν υιοθετηθεί αισθητήρες που είναι ίδιοι για όλους, αλλά πάνω από όλα έχει δημιουργηθεί ένα σύστημα που επικοινωνεί με τις ομάδες και την Διεύθυνση Αγώνα, ώστε η πίεση των ελαστικών κάθε αναβάτη να μετριέται σε πραγματικό χρόνο και σε κάθε σημείο της πίστας.

Η ανάπτυξη του λογισμικού δεν ήταν εύκολη και στην πραγματικότητα η οριστική του έκδοση έκανε το ντεμπούτο της κατά τη διάρκεια του Ιταλικού Grand Prix. Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Mugello, οι ομάδες μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την τεχνολογία για να εντοπίσουν τυχόν κρίσιμα ζητήματα και θα κάνουν το ίδιο στο Sachsenring και στο Assen.

"Η ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας δεν ήταν εύκολη, αλλά όλα πάνε καλά", εξήγησε ο διευθυντής της Michelin, Piero Taramasso. "Οι αισθητήρες πλέον επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο με την Διεύθυνση Αγώνα και τα pits και ήταν το απαραίτητο βήμα για να σκεφτούμε την εισαγωγή νέων ποινών για όσους δεν τηρούν τα ελάχιστα όρια πίεσης".


Ο ίδιος ο Taramasso είχε εξηγήσει ότι αυτές οι τιμές είναι 1,88 bar για το μπροστινό ελαστικό και 1,60 για το πίσω, ενώ ο νέος κανόνας αναφέρει ότι οι αναβάτες πρέπει να είναι πάνω από αυτό το όριο για τουλάχιστον τη μισή απόσταση του αγώνα.


"Δεν θα αλλάξει ο τρόπος που δουλεύουν οι αναβάτες και οι ομάδες, στο τέλος όλα θα παραμείνουν όπως είναι τώρα", ανέφερε.

Πρέπει να τονιστεί ότι ο κανόνας, προς το παρόν, είναι μόνο «δυνητικός» γιατί θα είναι οι κατασκευαστές που θα δώσουν το πράσινο φως για την εφαρμογή και για να γίνει αυτό χρειάζεται ομοφωνία εντός της MSMA.

"Πότε θα μπορέσουμε να δούμε ποινές στην πίστα; Θα συνεχίσουμε να πειραματιζόμαστε στη Γερμανία και την Ολλανδία, οπότε το πρώτο χρήσιμο Grand Prix θα ήταν αυτό του Silverstone, μετά τις καλοκαιρινές διακοπές", ήταν τα λόγια του Taramasso.

Σε εκείνο το σημείο, όλοι οι αναβάτες πρέπει να παραμείνουν πάνω από το όριο πίεσης των ελαστικών για τον μισό αγώνα, διαφορετικά θα τιμωρηθούν. "Μπορούν να το κάνουν, διαχειριζόμενοι την πίεση όπως κάνουν ήδη τώρα με την κατανάλωση ελαστικών ή καυσίμου", εγγυάται ο Taramasso.

Πιθανώς, οι ομάδες θα μπορούν επίσης να προειδοποιούν τους αναβάτες με μηνύματα στο ταμπλό για να τους πουν πότε να πιέσουν και πότε να συγκρατηθούν ανάλογα με τις τιμές πίεσης.

Επόμενο άρθρο »

Νέα ρεκόρ στο Mugelo για τα Power Slick της Michelin

« Προηγούμενο άρθρο

O Raul Fernandez έκανε εμετό μέσα στο κράνος του

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA