• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Moto2 μοτοσυκλέτα της TechIII.
"Ήδη χρησιμοποιούμε το τέταρτης γενιάς πλαίσιο στην Moto2."
Νέα 26/05/2010 - 16:13

Η ομάδα της TechIII στην κατηγορία της Moto2 είναι από τις λίγες του paddock που χρησιμοποιεί το δικό της πλαίσιο κι όχι κάποιου άλλου κατασκευαστή. Αναμφισβήτητα η δουλειά που έχει κάνει μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα είναι μεγάλη κι αυτό αποδεικνύεται από τις καλές εμφανίσεις του αναβάτη Yuki Τakahashi. Στην αποκλειστική συνέντευξη που είχαμε με τον team manager Herve Poncharal μάθαμε από πρώτο χέρι πως ξεκίνησε το εγχείρημα αυτής της κατασκευής. 

 

Πιο συγκεκριμένα ο Poncharal ανάφερε τα εξής: “To project ξεκίνησε πέρυσι τον Ιούνιο. Το επιτελείο των μηχανικών κι όλης της ομάδας έχει 8 μήνες συμβόλαιο εργασίας ωστόσο αρκετές φορές υπάρχει ένα μεγάλο κενό μεταξύ δύο αγώνων MotoGP. Κι έτσι έπειτα από την συμφωνία που κάναμε το ίδιο επιτελείο ανθρώπων σχεδίασε το πλαίσιο κι εξέλιξε την μοτοσυκλέτα Moto2. Με λίγα λόγια στα κενά των αγώνων MotoGP ασχολούμασταν με το νέο εγχείρημα. Το κίνητρο ήταν μεγάλο μιας και δεν μπορούσαμε να δανειστούμε κανένα στοιχείο από το πλαίσιο της Μ1. 

 

 

Ο κινητήρας της Honda είναι πιο φαρδύς από της Μ1 οπότε η θέση του στο πλαίσιο είναι εντελώς διαφορετική απ’ότι σε μία μοτοσυκλέτα των MotoGP. Επιπλέον θα έπρεπε να τοποθετηθεί υψηλότερα σ’αυτό λόγω της σχεδίαση του φιλτροκουτιού της Honda που είναι μεγάλο και ογκώδες. Όταν δοκιμάσαμε για πρώτη φορά την μοτοσυκλέτα στις αρχές του Δεκέμβρη είχαμε μεγάλα προβλήματα με το chattering. Βέβαια καταφέραμε να το μειώσουμε αλλά είναι ακόμη αισθητό κι αυτό λόγω του συμπλέκτη. Ήδη χρησιμοποιούμε το τέταρτης γενιάς πλαίσιο στην μοτοσυκλέτα της Moto2 κι έχει συμβάλει πολύ κι ο Takahashi στο συνολικό set up της μοτοσυκλέτας. Σημειωτέων δεν ότι έχουμε κάνει πολλές δοκιμές όσων αφορά την αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας για να βελτιώσουμε τόσο την λειτουργία του ram-air όσο και την τελική ταχύτητα της μοτοσυκλέτας. Στο παρελθόν η εισαγωγή του ram-air ήταν “πρόσωπο” με το ρύγχος του φέρινγκ ενώ πλέον έχει προστεθεί πλαστική προεξοχή που ενισχύει την απόδοσή του (που στη Γαλλία αφαιρέθηκε).”  

 

Η ομάδα της TechIII εργάζεται πυρετωδώς με την Leo Vince για να εξελίξει κάποιες εξατμίσεις που θα μπορεί να χρησιμοποιεί κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Αν ο Takahashi είναι πιο σταθερός στην διάρκεια του αγώνα είναι σίγουρο ότι θα τον βλέπουμε πιο συχνά με τους πρωτοπόρους της κατηγορίας. 

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά 

Κινητήρας: Honda 600cc Μoto2, 4T, τετρακύλινδρος υγρόψυκτος. 

Ανάφλεξη: Keihin Moto2 από την Honda. 

Ισχύς: 120+bhp 

Τελική ταχύτητα: 270+χλμ./ώρα 

Εξάτμιση: Leo Vince 4-2-1 τιτανίου 

Μετάδοση: Κιβώτιο 6 σχέσεων τύπου κασέτα 

Συμπλέκτης: Suter clutch ολίσθησης, προδιαγραφών Moto2 

Πλαίσιο: Αλουμινένιο δύο δοκών της TechIII 

Ψαλίδι: Αλουμινένιο με ανάποδη γέφυρα, ρυθμιζόμενο. 

Αναρτήσεις: Πλήρως ρυθμιζόμενα Ohlins εμπρός/πίσω, και διαφορετικά μοχλικά στο ψαλίδι. 

Τροχοί: PVM, 3,75x17” εμπρός/ 6,00x17” πίσω 

Ελαστικά: Dunlop 17” εμπρός/πίσω 

Φρένα: Nissin ατσάλινοι δίσκοι 320mm με τετραέμβολες δαγκάνες 

Φρένα πίσω: Nissin δίσκος 220mm με δύο αντικριστά έμβολα 

Ολικό μήκος:2050mm 

Ολικό πλάτος:715mm 

Μεταξόνιο: 1450mm 

Ρεζερβουάρ: Αλουμινένιο, ενσωματωμένο στη σέλα/ουρά 

Φέρινγκ/σέλα: Carbon κουστούμι, 5 κομμάτια, 

Βάρος κενή: 135 κιλά

Επόμενο άρθρο »

Συνομοτική η Ducati κάνει έφοδο σε Lorenzo και Rossi

« Προηγούμενο άρθρο

Προβλήματα με το μπροστινό ο Capirossi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα