• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Petrucci συγκρίνει Superbikes και MotoGP
Ποιό είναι πιο απαιτητικό για τον αναβάτη;
Νέα 30/05/2023 - 12:29

Ο Danilo Petrucci πιστεύει ότι το MotoGP είναι πιο δύσκολο και απαιτητικό από το WorldSBK, παρά το γεγονός ότι στα Superbikes υπάρχει ένας αγώνας παραπάνω σε κάθε Σαββατοκύριακο.

Όντας ένας από τους δύο αναβάτες που έχουν βιώσει και τις 2 μορφές Σαββατοκύριακου από τότε που το MotoGP πρόσθεσε αγώνες Sprint για το 2023 (ο άλλος είναι ο Iker Lecuona), ο Petrucci αισθάνεται ότι στο MotoGP «πρέπει πάντα να πιέζεις».


Τώρα, ο Petrucci είναι έτοιμος για τον πρώτο από τους δύο εντός έδρας γύρους του στο WorldSBK, ξεκινώντας με το Misano αυτό το Σαββατοκύριακο, και ανέλυσε τους λόγους που το MotoGP είναι πιο δύσκολο.


"Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike έχουμε τρεις αγώνες σε ένα Σαββατοκύριακο, οι δύο της Κυριακής (αγώνας Superpole και δεύτερος αγώνας) είναι λίγο πολύ σαν ένα Grand Prix στο MotoGP", ανέφερε ο Petrucci. "Ένας αγώνας Superbike διαρκεί περίπου 35 λεπτά, ένας αγώνας MotoGP διαρκεί επτά ή οκτώ λεπτά περισσότερο. Αυτό δεν είναι πολύ. Αλλά αν έχεις ήδη 35 λεπτά πίσω σου, τότε είναι πολλά".

"Τότε αυτά τα σχεδόν δέκα λεπτά είναι πολύ δύσκολα. Ο αγώνας Sprint ήταν εντάξει για μένα, ο κανονικός αγώνας στο Le Mans ήταν πολύ πιο δύσκολος".

"Ειδικά με τον ρυθμό που ακολουθούσαμε. Τα ελαστικά δεν είχαν φθορά και έτσι μπορέσαμε να πιέσουμε σε ολόκληρο τον αγώνα. Ένας αγώνας MotoGP είναι δύσκολος και μακρύς και ο ρυθμός είναι πολύ δυνατός".

Ενώ και τα δύο πρωταθλήματα έχουν τουλάχιστον έναν κύριο αγώνα και έναν Sprint, οι διαφορές είναι άφθονες καθώς το WorldSBK χρησιμοποιεί ελαστικά Pirelli και το MotoGP Michelin.

Ο Petrucci πιστεύει ότι αυτό παίζει επίσης βασικό ρόλο καθώς τα ελαστικά Pirelli προσφέρουν εξαιρετική πρόσφυση μπροστά, αλλά φθείρονται πολύ πιο γρήγορα σε σύγκριση με τα Michelin που χρησιμοποιούνται στο MotoGP.

"Με τα Superbikes, μερικές φορές μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ακόμη και ένα πιο μαλακό πίσω ελαστικό στον αγώνα Sprint (στον Superpole Race), πρόσθεσε ο Ιταλός. "Αλλά πρέπει επίσης να αναφέρουμε ότι τα ελαστικά στα δύο Πρωταθλήματα είναι ριζικά διαφορετικά".

"Το ελαστικό Pirelli προσφέρει απίστευτο κράτημα όταν είναι καινούργιο, αλλά μετά φθείρεται. Με το Michelin μπορείς να πιέσεις σε όλο τον αγώνα".
"Κάνει μεγάλη διαφορά, οπότε πρέπει πάντα να πιέζεις στο MotoGP".

Επόμενο άρθρο »

Έγινε το Distinguished Gentleman’s Ride Athens 2023

« Προηγούμενο άρθρο

Δεν θα συμμετάσχει η Kawasaki στον 8ωρο αγώνα της Suzuka!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα