• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marc Marquez: Χρειαζόμαστε περισσότερα βήματα μπροστά
Από το πλαίσιο της Kalex
Νέα 12/05/2023 - 19:56

Ο Marc Marquez έκανε την πολυαναμενόμενη επιστροφή του στη δράση την Παρασκευή στο Le Mans μετά από πάνω από ένα μήνα που ήταν εκτός λόγω τραυματισμού. Ο Ισπανός τερμάτισε την Παρασκευή όγδοος στους συνδυασμένους χρόνους και εξασφάλισε μια θέση απευθείας στις ΚΑΤ2 το πρωί του Σαββάτου.

Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δοκίμασε επίσης για πρώτη φορά το νέο πλαίσιο της Honda, σχεδιασμένο από την Kalex, το οποίο χρησιμοποίησε για να κάνει τον καλύτερο γύρο της ημέρας.

Αν και πιστεύει ότι είναι μια σαφής βελτίωση, παραδέχεται ότι δεν είναι η μαγική λύση που χρειάζεται η Honda για να θεραπεύσει όλα τα δεινά της και να την επιστρέψει μόνιμα στο μπροστινό μέρος του grid.

"Είναι ένα ακόμη βήμα σε ορισμένους τομείς σε αυτή την πίστα αλλά χρειαζόμαστε περισσότερα βήματα", προειδοποίησε ο Marquez. "Δεν είναι το μόνο βήμα που χρειαζόμαστε. Χρειαζόμαστε περισσότερα βήματα. Ωστόσο, χάνουμε πάρα πολλά. Βασιζόμαστε πάρα πολύ στα φρένα, γιατί χάνουμε στην επιτάχυνση στις ευθείες".

"Έτσι, είμαστε πολύ στα φρένα, γι' αυτό πιέζουμε πολύ μπροστά, γι' αυτό όλες οι Honda πέφτουν πάρα πολλές φορές. Αλλά αυτός είναι ο τρόπος για να συνεχίσουμε και είμαι ένας αναβάτης που θα συνεχίσει να πιέζει για να προσπαθήσει να καταλάβει τον δρόμο για το μέλλον".

 

Ο Marquez έπεσε δύο φορές την Παρασκευή. μια φορά στις ΕΔ1 και ξανά στο τέλος των ΕΔ2 ενώ πίεζε για να εξασφαλίσει μια θέση στις ΚΑΤ2.


Παρά το ότι έχει χάσει ήδη 3 Grand Prix λόγω τραυματισμού, ο Marquez δήλωσε ότι το να έκανε "υποχωρήσεις" από το συνηθισμένο στυλ του θα ήταν αντίθετο με τη φύση του.

"Ξέρω ότι το 90% των αναβατών θα το πάρουν χαλαρά και βήμα προς βήμα", είπε. "Αλλά δεν είμαι έτσι, και αν επιστρέψω είναι επειδή είμαι έτοιμος να αγωνιστώ, είμαι έτοιμος να πιέσω και είμαι έτοιμος να δουλέψω για την ομάδα".

"Και το να δουλεύεις για την ομάδα σημαίνει να οδηγείς τη μοτοσυκλέτα στο όριο. Φυσικά, μπορώ να δεχτώ και να μην πιέσω και να είμαι μισό δευτερόλεπτο πιο αργός όπως οι άλλες Honda και να είμαι εκτός ΚΑΤ2".

"Αλλά δεν είναι ο τρόπος μου. Σήμερα έφτασα στα όρια. Η μόνη πτώση που ήταν δυνατό να αποφευχθεί ήταν η πρωινή, αλλά σχετιζόταν με την κατανομή των ελαστικών".


"Αλλά όσον αφορά την απογευματινή πτώση, όταν πέρασα στην ευθεία ήμουν 8ος, οπότε μετά πίεζα και είπα «θα προσπαθήσω να βελτιώσω τον χρόνο του γύρου» γιατί έτσι θα είμαι στις ΚΑΤ2. Αν όχι, θα είναι μια κίτρινη σημαία και δεν θα βελτιωθούν οι υπόλοιποι, οπότε…".

Επόμενο άρθρο »

Απελπισία Quartararo: Τίποτα δεν λειτουργεί

« Προηγούμενο άρθρο

Le Mans: MotoGP ΕΔ2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ