• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τί ειπώθηκε στη συνέντευξη τύπου της Πέμπτης στο Le Mans;
Νέα 11/05/2023 - 21:18


Ο τρόπος που έχουν χειριστεί μέχρι τώρα την επιβολή και την εκτέλεση των ποινών οι αγωνοδίκες της FIM τους έχει φέρει σε αντιαράθεση με τους αναβάτες, σε σημείο που είναι κανονισμένη μια συνάντηση μεταξύ αγωνοδικών και αναβατών αυτό το Σαββατοκύριακο στο Le Mans, ώστε να υπάρξει κάποια γραμμή συννενόησης.


Ο "Ελπίζω πραγματικά να έχω τη δυνατότητα να κατανοήσω την άποψή τους και να μοιραστώ την άποψή μας. Αυτό θα ήταν ήδη ένα καλό βήμα. Προσωπικά, δεν καταλαβαίνω την άποψή τους", ανέφερε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2022, Francesco Bagnaia.

Ενώ ο Quartararo χρησιμοποίησε πολύ λίγα λόγια για να περιγράψει τι θέλει από την επερχόμενη συνάντηση των αγωνοδικών, ο αναβάτης της Yamaha παρέμεινε ξεκάθαρος στις προσδοκίες του: "Απλώς περιμένω από αυτούς να κάνουν τη δουλειά τους."

Εν τω μεταξύ, ο Johann Zarco ήταν λίγο πιο εύγλωτος σε σύγκριση με τον συμπατριώτη του, καθώς άφησε να εννοηθεί ότι η προκατάληψη μπαίνει στο παιχνίδι όταν έχουν εκτελεστεί ή δεν έχουν εκτελεστεί οι ποινές.

"Γνωρίζουμε ότι δεν συμφωνούμε συνεχώς με τις αποφάσεις τους", πρόσθεσε ο Zarco. "Δεν φαίνεται ίσο για όλους τους αναβάτες. Προσπαθήσαμε να έχουμε ανθρώπους που δεν ενοχλούνται από τη δημοτικότητα των αναβατών και να είμαστε πιο ίσοι (απέναντι στις ποινές)".


Μεγάλο κομμάτι αυτής της "κόντρας" δημιουργήθηκε από τον χειρισμό της ποινής του Marc Marquez. O Iσπανός 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής επιστρέφει στους αγώνες στο Le Mans χωρίς ποινή πλέον, αφού αυτός και η Honda κέρδισαν την έφεση.

"Όταν δέχτηκα αυτή την ποινή, πήγα στους αγωνοδίκες [στο Portimao] και συμφώνησα απόλυτα να την δεχτώ γιατί ήταν μεγάλο λάθος", είπε ο Marc Marquez. "Αλλά η ποινή που έλαβα ήταν για την Αργεντινή, ήταν γραμμένο εκεί στο χαρτί και υπέγραψα. Ρώτησα ξανά και ξανά τους αγωνοδίκες «είναι για την Αργεντινή;» Μου είπαν ναι".

"Έκανα χειρουργική επέμβαση. Μετά, για κάποιο λόγο, μετά από δύο μέρες, κάποιος το άλλαξε. Δεν ξέρω ποιος, αλλά δεν φταίω εγώ. Πιστέψτε με, η χειρότερη ποινή ήταν να είμαι εντός εκτός για τρεις αγώνες".

"Τώρα, φαίνεται ότι [η διατύπωση των ποινών] έχει αλλάξει σε «τον επόμενο αγώνα που θα αγωνιστείς». Δεν είναι η καλύτερη λύση. Γιατί θα πάρουμε περισσότερα ρίσκα".

"Ήδη στο παρελθόν είχαμε κάποιες καταστάσεις - για παράδειγμα ο Marini στη Moto2 το έκανε και είναι φυσιολογικό - θα αναγκάσει αναβάτες να επιστρέψουν νωρίετερα (από ότι θα έπρεπε λόγω ανάρρωσης)".

"Και θα δημιουργήσει μια κακή εικόνα. Γιατί οι αναβάτες θα εκτίουν την ποινή και μετά θα επιστρέφουν στα pits. Για μένα, θα ήταν εύκολο να επιστρέψω στη Jerez, να εκτελεστώ την ποινή και να σταματήσω τον αγώνα. Αυτό, πρέπει να το αποφύγουμε. Πρέπει λοιπόν να σκεφτούν μια άλλη στρατηγική".

"Δεν είμαι το αφεντικό της FIM, το αφεντικό είναι αυτό που πρέπει να διορθώσει τα πάντα".

Ένα άλλο θέμα που συζητήθηκε αυτή την εβδομάδα ήταν οι δηλώσεις του Jorge Lorenzo, ότι ο ίδιος θα είχε καταφέρει να εξελίξει καλύτερα την Yamaha και να την βγάλει από αυτή την κατάσταση αν είχε παραμείνει δοκιμαστής. Ο Quartararo διαφωνεί. 

"Δεν ξέρω πόσες ημέρες δοκιμών έκανε ο Jorge", είπε ο Quartararo. "Δεν ήμουν καν στην εργοστασιακή ομάδα. Δεν μπορούσα να πιέσω με τον τρόπο που πιέζω τώρα".

"Αν θυμάμαι καλά ο Jorge ήταν πολύ μακριά όσον αφορά τους χρόνους γύρων. Φυσικά, ο Jorge είναι ένας θρύλος με πολλούς τίτλους, αλλά δεν μπορούσε να αλλάξει τα πράγματα".

"Ο Cal έχει πραγματικά κίνητρο και πιέζουμε προς την ίδια κατεύθυνση. Προσπαθούμε να αλλάξουμε τη νοοτροπία των Ιαπώνων μηχανικών ώστε να είναι πιο ιταλικού τύπου. Δεν είναι εύκολη δουλειά. Αυτό είναι το πιο δύσκολο πράγμα στην ανάπτυξη της Yamaha, ο χρόνος που χρειαζόμαστε. Αλλά βήμα προς βήμα βελτιωνόμαστε".

Επόμενο άρθρο »

Brembo - Τα φρένα στο Bugatti Circuit της πόλης του Λε Μάν

« Προηγούμενο άρθρο

Μοτοσυκλετιστική παρέλαση στο Le Mans (+video)

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα