• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Με συστήματα ενδοεπικοινωνίας πειραματίζεται η Dorna
Στόχος η άμεση αποστολή πληροφοριών στους αναβάτες
Νέα 02/05/2023 - 18:48

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Dorna προσπαθεί να βρει ένα βιώσιμο σύστημα μονόδρομης επικοινωνίας με τους αναβάτες ώστε αυτοί να ενημερώνονται άμεσα για διάφορες αλλαγές που συμβαίνουν στην πίστα.

 

Μια πρώτη έκδοση είχε δοκιμαστεί στο παρελθόν στο Misano το 2020 και τώρα δύο νέα συστήματα βρίσκονται υπό αξιολόγηση αυτή τη σεζόν. Το ένα περνάει γύρω από τις ωτοασπίδες που χρησιμοποιούν οι αναβάτες και το άλλο κατευθείαν στο αυτί. Η άνεση, ο θόρυβος, η βιωσιμότητα και το σφάλμα είναι υψίστης σημασίας και αρκετοί διαφορετικοί αναβάτες τα δοκίμασαν για να δώσουν τα σχόλιά τους.

Σε αυτό το στάδιο, το έργο επικεντρώνεται στην περαιτέρω βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ της διεύθυνσης του αγώνα και των αναβατών που βρίσκονται στην πίστα, χρησιμοποιώντας προηχογραφημένα μηνύματα που αποστέλλονται μέσω ενός συστήματος μονής κατεύθυνσης στους αναβάτες. Η ταχύτερη απόκτηση περισσότερων πληροφοριών σχετικά με τυχόν πιθανούς κινδύνους ή αλλαγές στις συνθήκες θα διευκολύνει να γίνει ένα ακόμη βήμα μπροστά στην ασφάλεια των αναβατών.


Carlos Ezpeleta, Chief Sporting Officer, Dorna Sports: "Συνεργαζόμαστε πολύ στενά με τους αναβάτες και τις ομάδες και η επικοινωνία με τους αναβάτες από την διεύθυνση του αγώνα ήταν προτεραιότητα τα τελευταία χρόνια. Το 2020, οι αναβάτες διαμαρτυρήθηκαν για την ορατότητα των σημαιών, οπότε κάναμε μια δοκιμή στο Misano εκείνη τη χρονιά. Αλλά οι αναβάτες δεν ήταν πολύ ευχαριστημένοι με το πρώτο σύστημα, ένιωθαν άβολα με αυτό και το επίπεδο του θορύβου. Αποφασίσαμε λοιπόν να ακολουθήσουμε τη διαδρομή των πάνελ LED και να τα επιβάλουμε ως must για όλες τις πίστες από την περσινή χρονιά, η οποία ήταν πολύ επιτυχημένη. Οι αναβάτες είναι πολύ χαρούμενοι και νομίζω ότι έχουμε σημειώσει μεγάλη πρόοδο και εξέλιξη όσον αφορά τις κίτρινες σημαίες, και γενικά τις σημαίες, και τη αποστολή πληροφοριών στους αναβάτες κατά τη διάρκεια αγώνων και δοκιμών. Είμαστε λοιπόν πολύ ευχαριστημένοι με τα πάνελ LED, τα οποία είναι πλέον σε κάθε πίστα".

 

"Παρόλα αυτά, ήταν σημαντικό για εμάς να συνεχίσουμε να βοηθάμε και να επικοινωνούμε με τους αναβάτες όταν είναι πάνω στη μοτοσυκλέτα και η επόμενη φάση ήταν να ασχοληθούμε ξανά με το έργο της ραδιοφωνικής και ακουστικής επικοινωνίας. Είναι μια πρόκληση για εμάς, επειδή σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα, τα κράνη για τις μοτοσικλέτες είναι σφιχτά και οι μοτοσυκλέτες είναι πολύ πιο θορυβώδεις. Υπάρχουν λοιπόν πράγματα στα οποία πρέπει να δουλέψουμε, αλλά είμαστε πολύ χαρούμενοι".

 

"Δοκιμάζουμε δύο συστήματα. Όπως όλοι γνωρίζουν, οι αναβάτες φορούν ωτοασπίδες για τον θόρυβο, οπότε το ένα σύστημα χωράει εκεί. Μερικοί αναβάτες το έχουν ήδη δοκιμάσει και νιώθουν άνετα, οπότε κατά τη διάρκεια της δοκιμής στείλαμε προηχογραφημένα ραδιοφωνικά μηνύματα. Η ιδέα είναι στο μέλλον το σύστημα να φέρει σήμανση GPS, οπότε αν πλησιάζουν σε μια περιοχή με κίτρινη σημαία, βροχή ή ολισθηρή επιφάνεια, να προειδοποιούνται από πριν – στην ευθεία που οδηγεί σε αυτόν τον τομέα. Θα πρέπει να είναι αρκετά προηγμένο όσον αφορά τις πληροφορίες και το πότε πρέπει να κοινοποιούνται αυτές στους αναβάτες. Το άλλο σύστημα περνά απευθείας στο αυτί, αλλά πιστεύουμε ότι το πρώτο σύστημα είναι καλύτερο".

«Προς το παρόν, είναι μηνύματα που σχετίζονται με την ασφάλεια, μόνο προηχογραφημένα μηνύματα από την διεύθυνση του αγώνα προς τους αναβάτες, αλλά νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη εξέλιξη που μπορεί να προχωρήσει σε αυτό τα επόμενα χρόνια. Είναι ένα μονόδρομο σύστημα αυτή τη στιγμή και όλοι οι αναβάτες συμφωνούν ότι είναι θετικό κατ' αρχήν".


"Η πλήρης εισαγωγή του εξαρτάται από διαφορετικούς παράγοντες και δεν θα γίνει πριν από την έναρξη του 2024 στο Qatar, αλλά θα γίνει επίσης όταν οι αναβάτες συμφωνήσουν ότι είναι ασφαλές να ακούνε ραδιοφωνικά μηνύματα. Υπάρχει μεγάλη ανάπτυξη που πρέπει να γίνει από την πλευρά του λογισμικού, οπότε αν θέλουν να λαμβάνουν μηνύματα μόνο σε προκαθορισμένα μέρη, αυτό θα είναι πιο δύσκολο για εμάς να προετοιμάσουμε αυτά τα μηνύματα και τους τομείς."

Επόμενο άρθρο »

Jerez: Moto2 & Moto3 Test

« Προηγούμενο άρθρο

Τα Power Slick της Michelin στη ζέστη της Ανδαλουσίας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ