• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Morbidelli: Θέμα ελαστικών το χάος στους πρώτους γύρους
Miller: Δεν φταίει η Michelin αν είσαι πίσω στις κατατακτήριες
Νέα 02/05/2023 - 15:26

Ο Franco Morbidelli ενεπλάκη σε ένα περιστατικό με κόκκινη σημαία στον πρώτο γύρο του αγώνα Sprint στη Jerez στη 2η στροφή, όταν συγκρούστηκε με τον Alex Marquez και τον Marco Bezzecchi.
Στη συνέχεια, στον πρώτο γύρο του Grand Prix την Κυριακή, ο Fabio Quartararo έριξε τον εαυτό του και τον Miguel Oliveira αφού ο Γάλλος στριμώχτηκε μεταξύ του αναβάτη της RNF και του Bezzecchi.

Υπήρξαν συγκρούσεις στον πρώτο γύρο σε 3 από τους 4 αγώνες Sprint και σε 3 από τα 4 πρώτα Grand Prix, με τους Enea Bastianini, Miguel Oliveira, Marc Marquez και Joan Mir να τραυματίζονται ως αποτέλεσμα.

Ο Morbidelli πιστεύει ότι το μπροστινό ελαστικό της Michelin έχει «ένα αδύναμο σημείο», καθώς «πέφτει η απόδοση» όταν κάνει πολύ ζέστη, και αυτό οδηγεί σε «τρελούς» πρώτους γύρους καθώς οι αναβάτες προσπαθούν να κερδίσουν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις πριν κολλήσουν μέσα σε ένα γκρουπ.

"Πρέπει να αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε βαθιά αυτό, γιατί υπήρχε άλλη μια κόκκινη σημαία, άλλη μια τρομακτική στιγμή, άλλη μια επικίνδυνη στιγμή", είπε ο Morbidelli.

"Στη Michelin, πρέπει να δουλέψουν σε αυτό, πρέπει να λύσουν αυτό το πρόβλημα. Οι κανονισμοί, η τεχνολογία πρέπει να είναι στο ίδιο επίπεδο σε όλους τους τομείς. Τώρα φαίνεται ότι η τεχνολογία των μοτοσυκλετών υπερτερεί αυτής των ελαστικών".

"Τα ελαστικά είναι καλά, αλλά έχουν ένα αδύναμο σημείο, ότι σε συνθήκες ζέστης πέφτουν οι επιδόσεις και όλα πάνε ανάλογα με τη θερμοκρασία του μπροστινού και την πίεση του μπροστινού μέρους".

"Οι μοτοσυκλέτες είναι φανταστικές, τα ελαστικά είναι φανταστικά γιατί όταν οι συνθήκες είναι πιο ψυχρές, η απόδοση του ελαστικού είναι εξαιρετική, είναι απίστευτα".

"Αλλά έχουν αυτό το μεγάλο αδύναμο σημείο, οπότε πρέπει να δουλέψουν για να διορθώσουν αυτό το πρόβλημα γιατί είναι μεγάλο θέμα".


"Όταν κερδίζεις μία θέση είναι πολύ πιθανό να την κρατήσεις, γιατί με αυτήν την κατάσταση των ελαστικών, κάθε προσπέραση γίνεται δύσκολη. Το είδατε ότι όλοι προσπαθούν να ρισκάρουν στην αρχή για να έχουν αυτή τη μεγάλη ανταμοιβή. Αν ξέρεις ότι μπορείς να διατηρήσεις τις δυνατότητές προσπέρασης στον αγώνα, θα είσαι πολύ πιο προσεκτικός στους πρώτους γύρους".


"Όμως όλοι ξεκινούν με στόχο να κερδίσουν όσες περισσότερες θέσεις μπορούν γιατί πιθανότατα θα τις διατηρήσουν, γιατί όλοι πίσω τους θα ζοριστούν με τις πιέσεις των ελαστικών. Λοιπόν, νομίζω ότι αυτή η επικίνδυνη κατάσταση έχει να κάνει πολύ με τα μπροστινά ελαστικά".

Αν και είναι ευρέως αποδεκτό ότι είναι πιο δύσκολο να προσπεράσεις τώρα στα MotoGP, κυρίως επειδή είναι πιο δύσκολο να ακολουθήσεις άλλες μοτοσυκλέτες, ορισμένοι - όπως ο Jack Miller - πιστεύουν ότι οι αναβάτες είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για οποιοδήποτε χάος στις αρχές του αγώνα.


"Αυτό είναι σαν να παραπονιέσαι ότι η Michelin σε έκανε να τρακάρεις το αυτοκίνητό σου στον αυτοκινητόδρομο όταν έχεις πιεί πάρα πολλές σαμπάνιες", είπε ο Miller απαντώντας στα σχόλια του Morbidelli και άλλων αναβατών. "Εννοώ, ήταν σαφώς λίγο αισιόδοξη (η προσπάθεια για προσπέρασμα), τόσο του Fabio όσο και του Morbidelli". 


"Εντάξει, ξέρουμε ότι πρέπει να είσαι μπροστά για να παλέψεις για αυτές τις νίκες. Αλλά δεν φταίει η Michelin που στις κατατακτήριες ήσουν 10ος ή 11ος. Αυτό είναι γελοίο. Η Michelin έφερε ένα φανταστικό ελαστικό για όλους μας".

"Έκανε ζέστη, είχαμε θερμοκρασίες εδάφους 56 βαθμών και προσπαθούσαμε να οδηγήσουμε αυτά τα τέρατα των 300 χλμ./ώρα. Είχε ζέστη. Οι ώμοι μου καιγόντουσαν, τα πόδια μου καιγόντουσαν, όλα καιγόντουσαν".

Επόμενο άρθρο »

Τα Power Slick της Michelin στη ζέστη της Ανδαλουσίας

« Προηγούμενο άρθρο

Τα πρώτα σχόλια για το νέο πλαίσιο της Kalex

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA