• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bagnaia: 100% δεν ήταν δικό μου λάθος
Δεν έχουμε ανάδραση από τη μοτοσυκλέτα
Νέα 17/04/2023 - 11:46

Ο Pecco Bagnaia κυριάρχησε στον αγώνα Sprint στη Circuit of the Americas το Σάββατο, έχοντας κατακτήσει την pole με νέο ρεκόρ γύρου και οδηγούσε το Grand Prix της Κυριακής όταν έπεσε στη 2η στροφή του 8ου γύρου.

Αυτό σηματοδότησε τη δεύτερη διαδοχική πτώση του σε Grand Prix, με τον Bagnaia να "πετάει" 45 βαθμούς σε δύο γύρους και να είναι πλέον 11 βαθμούς πίσω από τον Marco Bezzecchi στη βαθμολογία.

Ο Bagnaia δεν μπορούσε να εξηγήσει την πτώση του στην C.O.T.A. και δήλωσε: "Δεν ξέρω τι συνέβη. Έκανα, δεν ξέρω πόσους γύρους αυτό το Σαββατοκύριακο, ίσως 80, ίσως 100, πιέζοντας, ελέγχοντας, καταλαβαίνοντας οποιαδήποτε [ανάδραση από τη μοτοσυκλέτα], όποια στιγμή έχανα το μπροστινό το Σαββατοκύριακο".

"Και μετά στον αγώνα, όταν είχα τον απόλυτο έλεγχο, έπεσα. Λοιπόν, είμαι πολύ θυμωμένος, αλλά όχι με τον εαυτό μου γιατί είμαι 100% σίγουρος ότι δεν έφταιγα εγώ σήμερα. Στην Αργεντινή αναγνώρισα ότι ήμουν λίγο στα όρια, αλλά σήμερα όχι".

"Σήμερα συνέβη κάτι, αλλά όχι από την άποψη του κρύου ελαστικού ή του αέρα. Πρέπει να καταλάβουμε (τι φταίει) από τη μοτοσυκλέτα, γιατί έχουμε την καλύτερη μοτοσυκλέτα. Είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα στο grid. Αλλά αν πέφτεις και δεν ξέρεις γιατί είναι άχρηστη, γιατί έχασα 45 βαθμούς σε δύο Σαββατοκύριακα".

"Λοιπόν, πρέπει να καταλάβουμε ότι, ίσως χρειαζόμαστε μια πιο ασταθή μοτοσυκλέτα, θα προτιμούσα να είμαι ένα δέκατο πιο αργός, αλλά να καταλαβαίνω τα πάντα γιατί αυτή τη στιγμή είναι πολύ δύσκολο γιατί νιώθω ασυναγώνιστος, νιώθω ότι μπορώ να κάνω τα πάντα".

"Όπως σήμερα, πήγαινα γρήγορα, αλλά χωρίς να ρισκάρω, χωρίς να κάνω τίποτα τρελό, έμπαινα πολύ ήρεμος στη 2η στροφή γιατί ήξερα ότι ήταν πιο ολισθηρή και πάλι έπεσα".

"Λοιπόν, ελπίζω πραγματικά η ομάδα μου να με βοηθήσει με αυτό γιατί είμαι σίγουρος ότι η απόδοση της GP23 είναι απίστευτη, η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω οδηγήσει ποτέ. Αλλά πρέπει να καταλάβουμε τι συνέβη στον αγώνα".

Ο Bagnaia απέκλεισε τυχόν ατμοσφαιρικά προβλήματα ή θέμα ελαστικών για την πτώση του και πιστεύει ότι αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι δεν έχει ανάδραση από τη μοτοσυκλέτα λόγω του πόσο σταθερή είναι.

"Ίσως (φταίει) επειδή είναι τόσο σταθερή", είπε. "Όπως είπα, νιώθεις ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα γιατί νιώθω ασυναγώνιστος στη μοτοσυκλέτα μου. Κάνοντας την επίθεση στο χρόνο, διαχειριζόμενοι τα ελαστικά, χθες δείξαμε ότι όλα ήταν τέλεια, ολόκληρο το Σαββατοκύριακο ήταν τέλειο. Όταν αποφάσισα να πιέσω έκανα 2:03.0 και όταν άνοιξα τη διαφορά ήμουν συνεχώς στο 2:03.4, 2:03.5".

"Λοιπόν, ίσως πρέπει να χάσουμε λίγο από αυτή τη σταθερότητα, γιατί ειλικρινά έτσι η μοτοσυκλέτα είναι τέλεια, αλλά αν πέφτεις και χάνεις 45 βαθμούς κάτι δεν είναι τέλειο".

"Είμαι τυχερός που δύο υποψήφιοι δεν είναι στο Πρωτάθλημα αυτή τη στιγμή, αλλά αυτή η τύχη θα τελειώσει. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε όπως κάνουμε, αλλά να είμαστε περισσότερο επικεντρωμένοι στο να έχουμε μια μοτοσυκλέτα που να μου δίνει περισσότερα σημάδια".

Επόμενο άρθρο »

Rins: Πίεζα στο όριο πριν πέσει ο Bagnaia

« Προηγούμενο άρθρο

Circuit of The Americas: MotoGP Αγώνας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ