• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τι θα έχει η Bridgestone στο Le Mans
Στον περσινό αγώνα η θερμοκρασία της πίστας κυμάνθηκε στους 19 βαθμούς.
Νέα 18/05/2010 - 17:03

Στη Γαλλική πίστα θα φέρει για πρώτη φορά φέτος η Bridgestone πίσω ελαστικά με ασύμμετρη γόμα. Τα ίδια χαρακτηριστικά με τα περσινά ελαστικά (μεσαία, σκληρά και πολύ σκληρά) θα έχουν στο σύνολο και τα φετινά έπειτα από τις απαιτήσεις των οδηγών. Ωστόσο η Bridgestone έχει συνδυάσει την βελτιωμένη έκδοση των μαλακών και μεσαίων ελαστικών, που το κάθε ένα από αυτά λειτουργεί σε μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιών. Μαλακή και μεσαία γόμα θα διατίθεται για τον εμπρός τροχό ενώ για τον πίσω θα υπάρχει μαλακή και μεσαία ασύμμετρη σχεδίασης. 

 

Μόνο το πίσω ελαστικό είναι ασύμμετρης σχεδίασης και συνδυάζει μαλακή γόμα στην αριστερή πλευρά και μεσαία στην δεξιά. Τα μαλακά πίσω slick είναι όμοια με αυτά που παρείχε η εταιρεία στη Jerez και φέρουν την ίδια μαλακή γόμα και στις δύο πλευρές του ελαστικού για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στην πιθανή χαμηλή θερμοκρασία της πίστας. Το ασύμμετρο πίσω slick θα είναι εξαιρετικά ανθεκτικό για τις 9 δεξιές στροφές του Le Mans χωρίς να θυσιάζουν την θερμοκρασία λειτουργίας και τις επιδόσεις τους στις 4 αριστερές στροφές της πίστας. 

 

Στον περσινό αγώνα η θερμοκρασία της πίστας κυμάνθηκε στους 19 βαθμούς, αρκετά μεγάλη διαφορά από τους 49 βαθμούς που είχε η άσφαλτος στην Jerez πριν από λίγο καιρό. Οι απότομες αλλαγές των καιρικών συνθηκών βρίσκονται μόνιμα στο μενού του Le Mans κι εφόσον η βροχή δεν αποκλείεται η Bridgestone επέλεξε επιπλέον μαλακά ελαστικά βροχής και για φέτος. 

 

Πέρυσι ο αγώνας είχε χαρακτηριστεί ως βρόχινος στην αρχή, ωστόσο στη συνέχεια η πίστα άρχισε να στεγνώνει οπότε ο κάθε αναβάτης πήρε αντίστοιχα το ρίσκο για την αλλαγή της μοτοσυκλέτας. Τελικά η νίκη πήγε στον Lorenzo που τερμάτισε μπροστά από τον Melandri και τον Pedrosa.

Επόμενο άρθρο »

Αισιόδοξη η Ducati για το Le Mans

« Προηγούμενο άρθρο

Έτοιμο το HRC για το Le Mans

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα