• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Όταν η Suzuki ήθελε τον Valentino Rossi
Μέσα από την διήγηση του Davide Brivio
Νέα 25/12/2022 - 13:03

Νέες λεπτομέρειες αποκαλύφθηκαν για το πώς η Suzuki προσπάθησε να δελεάσει τον Valentino Rossi να ενταχθεί στην ομάδα της στα MotoGP.

Η ιστορία ανακαλείται από τον Davide Brivio, βασική επιρροή στην καριέρα του Rossi. Έχει ξαναμιλήσει για το ενδιαφέρον της Suzuki για τον Rossi αλλά ποτέ με αυτές τις αποκαλύψεις.

"Πρέπει να ξεκινήσουμε από το 2011, όταν δούλευα για τον Valentino", είπε ο Brivio στο Slick Magazine στην Ιταλία. "Έφυγα κι εγώ από τη Yamaha στα τέλη του 2010, όπως αυτός. Στα τέλη του 2011 η Suzuki [έφυγε από τα MotoGP], αλλά στα paddock ήταν γνωστό ότι ήθελαν να σταματήσουν ήδη στα τέλη του 2010, οπότε το 2011 έτρεξαν – έχοντας μόνο μία μοτοσυκλέτα – μόνο και μόνο για να τιμήσουν το συμβόλαιο με την Dorna".


"Στην επίσημη δήλωση που ανήγγειλε την αποχώρηση έγραφε «θα επιστρέψουμε», οπότε στο paddock ήταν γνωστό ότι η ιστορία δεν θα τελείωνε εκεί.

"Αλλά σίγουρα εγώ, εκείνη τη στιγμή, δεν πίστευα ότι σύντομα θα έπρεπε να ασχοληθώ με τη Suzuki".

Εν τω μεταξύ, ο Rossi βρισκόταν στα μισά της "θητείας" του στη Ducati. Ένας Ιταλός θρύλος των αγώνων μοτοσυκλέτας που εντάσσεται σε μια εμβληματική ιταλική εταιρία μοτοσυκλετών, τι μπορεί να πάει στραβά;

Ήταν ήδη 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, αλλά, σε ηλικία 31 ετών και κυνηγώντας ακόμα περισσότερα, άφησε τη Yamaha - την ομάδα που είναι συνώνυμη με τον Rossi.

Ο Rossi και η Ducati δεν τα κατάφεραν ποτέ. Μετά από μια κακή πρώτη σεζόν σεζόν το 2011, σκεφτόταν ήδη να μετακομίσει αλλού.

"Στις αρχές του 2012, ο Shinichi Sahara επικοινώνησε μαζί μου", συνέχισε ο Brivio. "Είπε: «Θέλουμε πραγματικά να επιστρέψουμε και θα το κάνουμε το 2014, οπότε θα ήθελα να μάθω αν ο Valentino ενδιαφέρεται να συμμετάσχει στο έργο»".

"Το είπα στον Valentino – γνωρίζοντας ότι το συμβόλαιο με τη Ducati ίσχυε μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος του 2012 – και μου είπε ότι χρειαζόταν μια μοτοσυκλέτα για το 2013, όχι για το 2014. Έτσι δεν μπορούσε να περιμένει τη Suzuki".

"Και αυτό ακριβώς είπα στον Shinichi Sahara: «Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα»", εξήγησα. "Το σημείωσε και για λίγο καιρό δεν είχαμε άλλη επικοινωνία. Αλλά μετά από λίγο καιρό, ο Sahara επικοινώνησε ξανά μαζί μου. Και αυτή τη φορά μου είπε: "Αν κρατούσαμε την Ιταλία ως βάση για τη νέα ομάδα της Suzuki, θα σε ενδιέφερε να τη διαχειριστείς;".

"Όταν o Sahara επικοινώνησε μαζί μου για τον Valentino, μου είχε πει επίσης ότι θα ήταν πρόθυμοι να κάνουν την έδρα της ομάδας στην Ιταλία, για να την κρατήσουν κοντά του. Έτσι, η ιδέα της δημιουργίας μιας βάσης στην Ιταλία ήταν ήδη εκεί".

"Τέλος πάντων, αυτή τη φορά απάντησα: «Ναι, με ενδιαφέρει». Ήταν το καλοκαίρι του 2012 και στις αρχές του φθινοπώρου πήγα στην Ιαπωνία για να αρχίσω να μιλάω για το νέο έργο".
Ο Brivio έγινε το αφεντικό της Suzuki στα MotoGP το 2013 και την ίδια στιγμή ο Rossi επανήλθε στη Yamaha.

Ο Rossi ολοκλήρωσε εννέα ακόμη σεζόν στα MotoGP, ο Brivio, εν τω μεταξύ, οδήγησε τον αναβάτη της Suzuki Joan Mir στην κατάκτηση του Παγκοσμίοθ Πρωταθλήματος του 2020.

Τι θα μπορούσε να είχε συμβεί αν τα αστέρια είχαν ευθυγραμμιστεί και ο Rossi πήγαινε στη Suzuki;

Επόμενο άρθρο »

Dall'Igna: Όποιος δεν φοβάται τον Marquez είναι τρελός

« Προηγούμενο άρθρο

To μυστικό της επιτυχίας της Aprilia το 2022

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ