• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Luca Marini μιλά για την σεζόν που πέρασε
"Ήταν ένα σημείο καμπής στην ιστορία των MotoGP"
Νέα 30/11/2022 - 17:51

"Το 2022 σηματοδοτεί ένα σημείο καμπής στην ιστορία των MotoGP: ποτέ δεν είχαμε τόσους πολλούς αναβάτες σε αυτό το εξαιρετικό επίπεδο και τόσο κοντά τον έναν στον άλλον" – ο Luca Marini συνοψίζει ολόκληρο το 2022 σε αυτή τη φράση. Μια σημαντική χρονιά για τον αναβάτη της Mooney VR46 Racing Team, στη δεύτερη σεζόν του στην μεγάλη κατηγορία, που τον είδε να αγωνίζεται σε μια νέα Ομάδα που χτίστηκε γύρω από αυτόν και η οποία έκανε το ντεμπούτο της στα MotoGP μόλις τον περασμένο Μάρτιο.
   
Μήνες δύσκολες, αλλά πάντα τελείωναν με ένα θετικό πρόσημο και μια αδυσώπητη και συνεχή ανάπτυξη, που τον οδήγησε να είναι μεταξύ των ισχυρότερων αναβατών στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος μέχρι το Grand Prix της Βαλένθια. 12η θέση στη βαθμολογία με 120 βαθμούς, δύο φορές πολύ κοντά στο βάθρο με την 4η θέση στην Αυστρία και στο Misano, σε συνολικά 19 αγώνες που τερμάτισε (μόνο μία αποχώρηση στο GP της Μαλαισίας λόγω τεχνικού προβλήματος αμέσως μετά την εκκίνηση) και 10 τερματισμοί μέσα στην πρώτη δεκάδα.

"Το δεύτερο μισό του Πρωταθλήματος, από πλευράς αποτελεσμάτων, ήταν απίστευτο. Είμαι πολύ θετικός για το 2023 γιατί αυτή τη σεζόν μάθαμε, μεγαλώσαμε και για του χρόνου πρέπει να στοχεύσουμε ψηλά, στη νίκη".

"Πολλές φορές ήμουν κοντά στο βάθρο, μερικές φορές μου φαινόταν πολύ κοντά. Τι πήγε στραβά; Υπάρχουν μόνο τρεις θέσεις στο βάθρο! Δεν υπάρχει πραγματικός λόγος να το εξηγήσουμε, ήμασταν συχνά από τους ταχύτερους στην πίστα, αλλά δεν είναι εύκολο να είσαι ένας από αυτούς τους τρεις στο τέλος του αγώνα. Τουλάχιστον δεν είναι προφανές, μην το θεωρείτε δεδομένο. Κάποιες φορές μας έλειπε λίγη τύχη, άλλες χάσαμε κάτι στις κατατακτήριες και ξεκινούσαμε από το πίσω μέρος της σχάρας εκκίνησης".


Το σημείο καμπής για τον Marini, το σημείο που άλλαξε την σεζόν του ήταν την άνοιξη, στους γύρους της Γαλλίας και της Ιταλίας.

"Κάτι άλλαξε μεταξύ Le Mans και Mugello. Εκεί βρήκαμε μια εξαιρετική βάση ως προς τις ρυθμίσεις που στη συνέχεια εκμεταλλευτήκαμε κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης σεζόν. Αμέσως μετά το Grand Prix στη Jerez, είχαμε μια ημέρα δοκιμών και, για πρώτη φορά μετά τις χειμερινές δοκιμές, μπορέσαμε να δουλέψουμε σε όλες τις πτυχές που δεν έχουμε χρόνο να ασχοληθούμε κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του αγώνα, λαμβάνοντας υπόψη το χρονοδιάγραμμα των περιόδων δοκιμών".


Μαζί με τον Marini ήταν και ο rookie, Marco Bezzecchi, ο οποίος έφτασε σε μια pole position και ένα βάθρο. Οι επιδόσεις της ομάδας VR46 ήταν εκπληκτικές, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται για μια καινούρια ομάδα.

"Αν σκεφτούμε ότι αυτή η ομάδα έκανε το ντεμπούτο της στην πίστα, ως ομάδα στην κορυφαία κατηγορία, μόλις πριν από ένα χρόνο, μπορούμε να πούμε ότι η ατμόσφαιρα είναι φανταστική, τόσο εντός όσο και εκτός πίστας. Δεθήκαμε πολύ, είμαστε συχνά μαζί, κάνουμε κανονικά πράγματα μαζί, όπως το δείπνο. Πολλοί από τους τεχνικούς μου έχουν παιδιά και έτσι συχνά τυχαίνει να μιλάμε απλά για την καθημερινότητα".

"Από καθαρά τεχνική άποψη, μετά από ένα αρκετά περίπλοκο ξεκίνημα της σεζόν, ήμασταν πρακτικά τέλειοι. Είναι εντυπωσιακό όταν σκεφτείς ότι τα περισσότερα μέλη της ομάδας ήταν rookies φέτος. Όλοι έπρεπε να κάνουν θυσίες στην αρχή, για τους μηχανικούς που ήρθαν από την Moto2 στα MotoGP είναι ένα απαιτητικό άλμα όσον αφορά τον φόρτο εργασίας. Έπρεπε να γνωρίσουμε τη μοτοσυκλέτα, να κατανοήσουμε τη νέα κατηγορία και τα παιδιά ήταν απλά φανταστικά".


Η VR46 έτρεξε φέτος με τις μοτοσυκλέτες της Ducati, με τις οποίες θα συνεχίσει ως το 2024, και ο Marini έμεινε σαφώς ευχαριστημένος.

"Η Ducati είναι η πιο ανταγωνιστική και ταχύτερη μοτοσυκλέτα στην πίστα. Το λένε τα αποτελέσματα και οι αναβάτες επίσης. Είναι ισχυρή και, με τον δικό της τρόπο, εύκολη στην οδήγηση. Από την αρχή της σεζόν το βήμα μπροστά που έκαναν οι μηχανικοί της Ducati είναι εντυπωσιακό. Στις δοκιμές πριν από τη σεζόν, η κατάσταση ήταν κρίσιμη, δύσκολη, ειδικά για μένα που είχα αμέσως την μοτοσυκλέτα προδιαγραφών του 2022. Από τα μέσα της σεζόν και μετά, η Ducati κατάφερε να ανοίξει μια τεράστια διαφορά σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές. Τους αξίζουν συγχαρητήρια για τη δουλειά που έκαναν, απέδωσε, και ελπίζω να συνεχίσουν έτσι. Πραγματικά κέρδισαν τα πάντα το 2022!".


Τέλος, ο Marini αναφέρθηκε στη συναρπαστική σεζόν η οποία μόλις έκλεισε. 

"Τι να πω, μια απίστευτη σεζόν όσον αφορά τους αναβάτες και τις μοτοσυκλέτες. Για όσους υπήρξαν θεατές, ένα πραγματικό σόου με σκληρούς αγώνες. Το 2022 σηματοδοτεί μια καμπή στην ιστορία των MotoGP: ποτέ δεν είχαμε τόσους πολλούς αναβάτες σε αυτό το εξαιρετικό επίπεδο και τόσο κοντά τον έναν στον άλλον".

Επόμενο άρθρο »

Το Σάββατο 3/12 η μεγάλη γιορτή της FIM

« Προηγούμενο άρθρο

Οι 8 Ducati δεν είναι ιδανικές μακροπρόθεσμα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ