• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι 8 Ducati δεν είναι ιδανικές μακροπρόθεσμα
Σύμφωνα με τον Paolo Ciabbati
Νέα 30/11/2022 - 12:13

Οι Desmosedici θα καλύψουν και πάλι οκτώ από τις πλέον 22 θέσεις της σχάρας εκκίνησης του επόμενου έτους - μετά την απόσυρση της Suzuki - μαζί με τέσσερις Honda, τέσσερις KTM, τέσσερις Aprilia και δύο Yamaha.

Οι δορυφορικές ομάδες είναι ελεύθερες να υπογράψουν με οποιονδήποτε κατασκευαστή επιθυμούν και δεν φταίει η Ducati που οι Gresini και VR46 αποφάσισαν ότι ακόμη και μια Ducati ενός έτους ήταν καλύτερο πλάνο από το να είναι πρώτοι στη σειρά σε άλλο εργοστάσιο.

Στην περίπτωση της Gresini, η κίνηση απέδωσε θεαματικά: ο Enea Bastianini κέρδισε τον πρώτο αγώνα της ομάδας με την Desmosedici στο Κατάρ, παίρνοντας συνολικά τέσσερις νίκες στο δρόμο του για την τρίτη θέση στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.


Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το MotoGP, θεωρητικά, θα προτιμούσε μια πιο ομοιόμορφη κατανομή των μοτοσυκλετών.

Ο κάθε κατασκευαστής να υποστηρίζει μια εργοστασιακή και μια δορυφορική ομάδα ήταν ο μακροπρόθεσμος στόχος του MotoGP, αλλά η έξοδος της Suzuki σημαίνει ότι ένας κατασκευαστής θα πρέπει τώρα να παρέχει τουλάχιστον έξι αναβάτες στη σχάρα εκκίνησης για να διατηρηθούν οι τρέχουσες 22 θέσεις.

Η πιο πιθανή εξισορρόπηση στο εγγύς μέλλον θα ήταν εάν η Gresini ή η VR46 περνούσαν στη Yamaha, η οποία έχει μείνει χωρίς δορυφορική ομάδα μετά την κίνηση της RNF να πάει στην Aprilia.

Δεδομένων των μακρόχρονων συνδέσεων του Valentino Rossi με την Yamaha, η VR46 ακούγεται συχνά στα σενάρια για μια ενδεχόμενη μετάβαση στις M1, αλλά η τρέχουσα τριετής συμφωνία της ομάδας με την Ducati ισχύει μέχρι το 2024.

"Έχουμε ένα συμβόλαιο και μια υποχρέωση με την VR46 και αυτό το συμβόλαιο ισχύει μέχρι το τέλος του 2024. Δεν μπορώ να προβλέψω τι θα συμβεί μετά από αυτό, αυτό είναι ανοιχτό", δήλωσε ο αθλητικός διευθυντής της Ducati, Paolo Ciabatti.

Ενώ παραδέχτηκε ότι οκτώ μοτοσυκλέτες - χωρισμένες σε εργοστασιακές μοτοσυκλέτες για την εργοστασιακή ομάδα και την Pramac, συν μοτοσυκλέτες ηλικίας ενός έτους για την VR46 και την Gresini - δεν είναι «ιδανικές», ο Ciabatti υπογράμμισε ότι ήταν επιλογή της Gresini να απευθυνθεί στην Ducati αντί να αποδεχτεί μια εναλλακτική προσφορά από την Aprilia.

"Καταλαβαίνω ότι το να παίζεις με τέσσερις ομάδες δεν είναι μια ιδανική κατάσταση μεσοπρόθεσμα έως μακροπρόθεσμα", είπε ο Ciabatti. "Από την άλλη, η Suzuki δεν σχεδίαζε να έχει δορυφορική ομάδα όταν κάναμε τις συμφωνίες με την VR46 και την Gresini. Στο μεταξύ έγινε ακόμα χειρότερο, αποσύρθηκαν ως εργοστασιακή ομάδα".

"Και η Aprilia μπορεί να μην ήταν τόσο ελκυστική πριν από ένα χρόνο όταν συμφωνήσαμε με την Gresini Racing. Κάναμε λοιπόν μια συμφωνία για δύο χρόνια. Δεν μπορώ να πω τίποτα για τη Yamaha. Μόνο: Είχαν δορυφορική ομάδα και την έχασαν".

Η Gresini έχει επί του παρόντος διετές συμβόλαιο με την Ducati, που καλύπτει τις σεζόν 2022 και 2023, αλλά «αναμένεται» να παραταθεί τουλάχιστον έως το 2024.

Οι αναβάτες της Ducati κέρδισαν 12 από τους 20 αγώνες αυτής της σεζόν, χάρη στους Francesco Bagnaia (7), Enea Bastianini (4) και Jack Miller (1), με τουλάχιστον μια Desmosedici στο βάθρο σε κάθε γύρο.

Επόμενο άρθρο »

Ο Luca Marini μιλά για την σεζόν που πέρασε

« Προηγούμενο άρθρο

Pol Epsargaro: Τα τελευταία 2 χρόνια ήταν τα πιο δύσκολα της καριέρας μου

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ