• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marc Marquez: Περιμέναμε ότι ο αγώνας θα είναι δύσκολος
Πάλευα με την μοτοσυκλέτα
Νέα 26/10/2022 - 11:32

Ο Marc Marquez ξεκίνησε από την πρώτη σειρά για τον αγώνα της Κυριακής στη Sepang, αλλά παραδέχτηκε τότε ότι δεν είχε ιδέα πώς το πέτυχε αυτό καθώς πέρασε το Σαββατοκύριακο «παλεύοντας ενάντια στη μοτοσυκλέτα».

Προβλέποντας έναν δύσκολο αγώνα, ο Marquez έφυγε νωρίς από τη μάχη για το βάθρο και κατέληξε 14,3 δευτερόλεπτα μακριά από τη νίκη, στην έβδομη θέση.

"Ήταν δύσκολος, πολύ - πολύ μεγάλος", είπε ο Marquez για τον αγώνα της Sepang. "Αλλά το θέμα είναι ότι όταν χάνεις θέσεις, ο αγώνας είναι μεγαλύτερος. Αλλά είναι αυτό που περιμέναμε, γιατί στις κατατακτήριες δεν ήταν φυσιολογική αυτή η επίδοση".

"Σε έναν γύρο μπορείς να το κάνεις, αλλά όσον αφορά τον αγωνιστικό ρυθμό ξεκίνησα με δυνατό τρόπο στους δύο πρώτους γύρους, αλλά αμέσως είδα ότι έχανα πολύ στις δύο ευθείες και στον πρώτο τομέα ρίσκαρα πολύ".

"Μπορείς να κάνεις τέσσερις, πέντε γύρους έτσι, αλλά όχι περισσότερους. Άρα, περίμενα να βρω τη θέση μου, περίμενα να έχω τον ρυθμό μου γιατί όταν σε προσπερνούν οι αναβάτες δεν είναι εύκολο να τον  καταλάβεις (τον ρυθμό σου). Αλλά όταν ο Mir και ο Rins με πρόλαβαν, ένιωσα να είμαι σε καλό ρυθμό εκεί".

"Είναι αλήθεια ότι ήταν λίγο πιο γρήγοροι από εμένα, αλλά είναι αυτό που περιμέναμε. Πήραμε τα μέγιστα. Είναι μια πίστα που τονίζει τα αδύνατα σημεία του στυλ οδήγησης μου, αλλά και τα αδύναμα σημεία της μοτοσυκλέτας".

"Αλλά ακόμα κι έτσι τερματίσαμε έβδομοι, είχα πει πριν τον αγώνα ότι αν τερματίσουμε μεταξύ όγδοου και 10ου, αυτό είναι το αποτέλεσμά μας".

 

Ο Marquez λέει ότι ο αγώνας ήταν πιο απαιτητικός σωματικά στον δεξιό του ώμο που αναρρώνει από τους προηγούμενους, αλλά ότι αυτό ήταν απλώς συνέπεια του ότι έπρεπε να παλέψει με τη μοτοσυκλέτα.

"Εννοώ, είναι συνέπεια", πρόσθεσε. "Αισθάνομαι μια αργή μοτοσυκλέτα όλο το Σαββατοκύριακο και μετά πιέζω περισσότερο στις στροφές. Όταν πιέζω περισσότερο σε έναν μόνο γύρο, μπορώ να το κάνω. Όταν πιέζω περισσότερο στην απόσταση του αγώνα, πιέζω περισσότερο τα ελαστικά".

"Πίεζα περισσότερο το ελαστικό, οπότε ως συνέπεια ήταν μεγαλύτερη η φθορά του ελαστικού. Λοιπόν, στο τέλος είχα μηδενικό κράτημα. Πάλευα ενάντια στη μοτοσυκλέτα και ένιωθα χειρότερα από ό,τι στους άλλους αγώνες, αλλά δεν είναι ότι είναι χειρότερο· είναι επειδή παλεύεις ενάντια στη μοτοσυκλέτα και χρησιμοποιείς περισσότερη ενέργεια".

"Ήταν ένας μακρύς αγώνας, αλλά τερματίσαμε – πολύ μακριά από τον πρώτο. Αλλά το πιο σημαντικό πράγμα για μένα ήταν ότι το χειμώνα, ήμουν ο πιο αργός σε ρυθμό αγώνα εδώ. Τώρα ήμουν ο πιο γρήγορος. Δεν είναι ο στόχος μου να είμαι η κορυφαία Honda, αλλά πάντα είναι μια αναφορά ότι δουλεύουμε με καλό τρόπο".

Επόμενο άρθρο »

Michelin Sepang: Nέο ρεκόρ πίστας και νέο ρεκόρ αγώνα!

« Προηγούμενο άρθρο

Τέλος εποχής για την ομάδα του Max Biaggi στην Moto3

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA