• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marc Marquez: Αύριο δεν θα διαχειριστώ τα λάστιχα, θα διαχειριστώ τον εαυτό μου
Αρχίζω πάλι να νιώθω την μοτοσυκλέτα
Νέα 17/09/2022 - 22:56

Παίρνοντας την όγδοη θέση (+0,359 δευτερόλεπτα) και όντας η κορυφαία Honda κατά τη διάρκεια μιας ενθαρρυντικής επιστροφής στη δράση την Παρασκευή, ο Marc Marquez δοκίμασε τους πονεμένους μύες του χεριού και των ώμων του με ένα απίστευτο σώσιμο και στη συνέχεια με μια πτώση στις ΕΔ3 το πρωί του Σαββάτου.

Οι επιπλοκές συνεχίστηκαν όταν ο Marquez, δοκιμάζοντας μερικές ριζοσπαστικές ιδέες ρύθμισης για το 2023 με τη δεύτερη μοτοσυκλέτα του, έχασε την πρώτη δεκάδα (που οδηγούσε απευθείας στις ΚΑΤ2) κατά δύο θέσεις, αλλά έμεινε ικανοποιημένος παρά την 14η θέση στις ΕΔ4.

"Σήμερα επιστρέφουμε στην πραγματικότητα αυτής της στιγμής. Στις ΕΔ3 άρχισαν τα προβλήματα. Δεν ένιωθα καλά με τη μοτοσυκλέτα. Δοκιμάσαμε μερικά μεγάλα πράγματα για τη Honda. Μετά έπεσα με την πρώτη μου μοτοσυκλέτα. Η άλλη μοτοσυκλέτα δεν ήταν αυτή που προτιμούσα. Έτσι, δεν μπορούσα να βελτιώσω τον χρόνο μου".

"Στη συνέχεια, από τις ΕΔ4 στις ΚΑΤ1, είμαι πολύ χαρούμενος. Είμαι πολύ χαρούμενος για την ταχύτητα αλλά κυρίως για την αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα. Αρχίζω να νιώθω τη μοτοσυκλέτα και νιώθω τα ίδια προβλήματα όπως πάντα (με αυτήν)".

Ο σταρ της Repsol Honda έφτασε 0,066 δευτερόλεπτα μακριά από την δεύτερη θέση των ΚΑΤ1 και την πρόκριση στις ΚΑΤ2.

"Άρχισα να οδηγώ με καλό τρόπο. Στις ΚΑΤ1 δοκίμασα με το πρώτο ελαστικό. Ήμουν μόνος και έκανα ένα 46,9 που είναι καλό σημάδι γιατί στο πρώτο μέρος της σεζόν ήταν αδύνατο να οδηγήσω μόνος. Τώρα οδηγώ μόνος μου και έκανα καλό γύρο".

"Τότε (στην δεύτερη έξοδο) ήταν τρελό με τις κίτρινες σημαίες. Δεν ήταν το θέμα μου η κίνηση, γιατί στο τέλος αν θέλεις πιέζεις και αυτό είναι. Όμως ήμουν μπροστά και το πρόβλημα ήταν οι κίτρινες σημαίες".

"Ατυχος. Αλλά αν έχεις την ταχύτητα, είσαι πάντα τυχερός. Αν δεν έχεις την ταχύτητα, είσαι πάντα άτυχος. Είναι αλήθεια ότι δεν έχουμε ακόμα την ταχύτητα των κορυφαίων".

"Χθες αναλύσαμε τα πάντα και βρήκαμε την καλύτερη μοτοσυκλέτα, αυτή είναι η βάση μας. Σήμερα το πρωί δοκιμάσαμε ένα concept για τη Honda που τελικά δεν λειτούργησε – αλλά είναι σημαντικό να δοκιμάσουμε το concept για να βρούμε τον δρόμο για το 2023".

"Αλλά ήξερα ότι οι ΕΔ3 είναι κρίσιμες για τον αγώνα της Κυριακής. Αν είσαι εκτός ΚΑΤ2 (είναι ρίσκο), στις ΚΑΤ1 όλοι οδηγούν πολύ γρήγορα. Οι ΕΔ3 ήταν για τη Honda, οι ΕΔ4 ήταν για μένα".

Ωστόσο, είναι η σωματική αντοχή του Marquez και όχι η θέση εκκίνησης που θα έχει το μεγαλύτερο αντίκτυπο στον αγώνα του.

"Αύριο θα είναι μια ενδιαφέρουσα μέρα γιατί από το Mugello και μετά δεν έχω κάνει πολλούς συνεχόμενους γύρους. Το μέγιστο που έκανα είναι πέντε γύροι στη σειρά. Δεν μπορώ να σκεφτώ τη διαχείριση των ελαστικών, θα σκεφτώ να διαχειριστώ τον εαυτό μου".

"Όπως είδαμε σήμερα, οι αναβάτες της Ducati είναι τόσο γρήγοροι. Ο Fabio κάνει κάτι ξεχωριστό με τη μοτοσυκλέτα του. Υπάρχουν τρεις αναβάτες που πετούν, ο Pecco, ο Bastianini και ο Fabio".

"Αλλά αυτό που καταλαβαίνω ήδη από τις ΕΔ είναι ότι το να προσπεράσεις είναι πολύ δύσκολο. Θέλω να πω, μόλις φρενάρεις πίσω από άλλη μοτοσυκλέτα νιώθεις πολύ τα αεροδυναμικά εφέ. Τότε δεν μπορείς να σταματήσεις την μοτοσυκλέτα. Για αυτόν τον λόγο όλοι στο Misano δυσκολεύονταν να προσπεράσουν".

Επόμενο άρθρο »

Aragon: MotoGP Ζέσταμα

« Προηγούμενο άρθρο

Quartararo: Θα χρειαστεί να κάνω επιθετικές προσπεράσεις αύριο

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ