• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Περισσότερο αέρα στο φιλτροκούτι
Ως γνωστόν το ram-air συντελεί θετικά στις επιδόσεις και φυσικά την τελική ταχύτητα.
Νέα 01/05/2010 - 23:31

Αποστολή MOTOGP WORLD: Βασίλης Μωραΐτης  

 

Από την στιγμή που ο κινητήρας της Honda στην κατηγορία Moto2 έρχεται από το Big H με συγκεκριμένο φιλτροκούτι (που μοιάζει με τον νορμάλ αλλά είναι διαφορετικό και τα μπεκ είναι τοποθετημένα κάθετα σε αυτό) οι τεχνικοί θέλουν να έχουν μόνιμα σ’αυτό μεγάλη παροχή αέρα. Οι περισσότερες ομάδες έχουν τοποθετήσει το ram–air στο εμπρός μέρος του φέρινγκ όπως οι κατασκευαστές Moriwaki, Suter, Kalex, TechIII, MZ Racing, RSV κ.λ.π.  

 

Άλλοι πάλι όπως η JiR έχουν τοποθετήσει την εισαγωγή του αέρα κάτω ακριβώς από το ρύγχος του φέρινγκ. Η MZ Racing κατέφυγε σε επιδιόρθωση της εισαγωγής του ram-air με ανθεκτική ελαστική ταινία προκειμένου να στείλει περισσότερο αέρα στο φιλτροκούτι. Τελικά, όπως μας βεβαίωσε ο Herve Pancharal της TechIII “Πρέπει να στείλεις όσο περισσότερο αέρα γίνεται σ’αυτό το φιλτροκούτι αν θέλεις να είσαι μπροστά”. Κι αυτό προσπαθούν να κάνουν όλοι οι μηχανικοί. 

 

Ως γνωστόν το ram-air συντελεί θετικά στις επιδόσεις του κινητήρα και φυσικά την τελική ταχύτητα της μοτοσυκλέτας. Για την τελευταία δεν έχει κάνει λόγο κανείς προς το παρόν, ωστόσο από πρώην υπάλληλο της Ten Kate Honda πληροφορηθήκαμε ότι τα top Honda του SS600 άγγιζαν την τελική των 280-290χλμ./ώρα στην Monza ανάλογα με το γρανάζωμά τους.

TechIII
TechIII
JiR (MOTOBI)
JiR (MOTOBI)
RSV
RSV

Επόμενο άρθρο »

Σφαγή έγινε στην Moto2

« Προηγούμενο άρθρο

Νέο ελαστικό ετοιμάζει η Dunlop

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA