• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νίκη με μεγάλη διαφορά για τον Guevara!
Στο βάθρο οι Foggia και Garcia
Νέα 19/06/2022 - 14:59

Ο Izan Guevara κατάφερε να πάρει την νίκη στο Grand Prix της Γερμανίας. Ο Ισπανός είχε προκριθεί στην pole position και οδήγησε και τους 27 γύρους γύρω από το Sachsenring, περνώντας την γραμμή του τερματισμού με 4.853 δευτερόλεπτα διαφορά για να πάρει την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του και το πέμπτο συνεχόμενο βάθρο του. Ο Dennis Foggia τερμάτισε δεύτερος αφού ο επικεφαλής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, Sergio Garcia, δεν κατάφερε να τον περάσει στην τελευταία στροφή, πήρε όμως την τρίτη θέση. 

Ο Ayumu Sasaki, ο οποίος επέστρεψε δυναμικά από τον τραυματισμό του μετά από ένα άσχημο ατύχημα πριν από δύο γύρους στο Mugello, αντειμετώπισε τον πόνο για να κερδίσει μια αξιέπαινη τέταρτη θέση, μπροστά από τον συμπατριώτη του, Tatsuki Suzuki, και τον Daniel Holgado. Ο Deniz Öncü ξεκίνησε από την 24η θέση στο grid για να πάρει την έβδομη θέση.

Ο Guevara έκανε μια καλή εκκίνηση από την pole position και έστριψε πρώτος, μπροστά από το δίδυμο της Leopard Honda των Foggia και Suzuki. Ο Holgado βρέθηκε πιο πίσω αρχικά από το ξεκίνημά του στην πρώτη σειρά, αλλά άρχισε νωρίς την ανάκαμψή του, σκαρφαλώνοντας στη δεύτερη θέση όταν προσπέρασε τον Suzuki στην πρώτη στροφή του τρίτου γύρου και τον Foggia ακριβώς έναν γύρο αργότερα, αλλά έχασε και τις δύο θέσεις όταν άνοιξε την γραμμή του στην ίδια στροφή στον έκτο γύρο.

Ο Garcia και ο Sasaki τον υποβίβασαν στην έκτη θέση όταν πέρασαν τον rookie στη στροφή 12, καθώς ο Guevara είχε ήδη αρχίσει να απομακρύνεται. Ο νεαρός Ισπανός ήταν περίπου 0,6 δευτερόλεπτα μακριά σε εκείνο το σημείο και είχε ανοίξει την διαφορά σε ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο στον 9ο γύρο, όταν ο Garcia κατέλαβε την τρίτη θέση περνώντας τον Suzuki. 
Ο Foggia βρισκόταν στην δεύτερη θέση και έλαβε μια προειδοποίηση ορίων πίστας στον 11ο γύρο, πριν ο Sasaki περάσει από την εσωτερική του Suzuki για την τέταρτη θέση. Μέχρι τότε, ο Guevara είχε δύο δευτερόλεπτα διαφορά από τους πέντε αναβάτες που τον ακολουθούσαν, ενώ ο Öncü (που ήταν έβδομος), δεχόταν διπλή ποινή μεγάλου γύρου για πρόωρη εκκίνηση. 


Ο Guevara έδειχνε ασταμάτητος, αυξάνοντας το προβάδισμά του στα τρία δευτερόλεπτα στον 19ο γύρο και στα τέσσερα δευτερόλεπτα στον 22ο γύρο. Λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο κάλυπτε την τετράδα Foggia-Garcia-Sasaki-Suzuki, αλλά ο Holgado είχε αρχίσει να χάνει την επαφή μαζί τους καθώς συνέχιζε να βρίσκεται στην έκτη θέση.

Μετά από άλλους δύο γύρους, ο Suzuki είχε μείνει λίγο πιο πίσω, αφήνοντας τους Foggia- Garcia και Sasaki να παλεύουν για το βάθρο, με τον Guevara να έχει αυξήσει τη διαφορά στα πέντε δευτερόλεπτα στον 25ο γύρο και κανείς δεν μπορούσε να την μειώσει, αλλά η μάχη για την δεύτερη θέση δεν είχε τελειώσει. Ο Garcia συνέχισε να καταδιώκει τον Foggia, αναγκάζοντας τον Ιταλό να μπει στην άμυνα στην αρχή του 27ου και τελευταίου γύρου. Ο Garcia έκανε την κίνησή του από την εσωτερική στην τελευταία στροφή, αλλά μια ταλάντωση στο πίσω μέρος σήμαινε ότι δεν μπορούσε να ολοκληρώσει την κίνηση και ο Foggia ξαναπέρασε στην δεύτερη θέση για μόλις 0,111 δευτερόλεπτα.


Οι τρεις αναβάτες στο βάθρο είναι επίσης πλέον οι τρεις πρώτοι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, του οποίου ο Garcia συνεχίζει να προηγείται, αλλά τώρα με μειωμένη διαφορά, επτά βαθμών έναντι του ομόσταυλού του Guevara. Ο Foggia έφτασε στην τρίτη θέση, αν και απέχει 51 βαθμούς μακριά από τον Garcia.


Ο Sasaki ήταν λίγο λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο μακριά από το βάθρο όταν έπεσε η καρό σημαία, αλλά τρία δευτερόλεπτα μπροστά από τον Suzuki, ο οποίος ήταν άλλα σχεδόν τέσσερα δευτερόλεπτα μπροστά από τον Holgado. Ο αναβάτης του Aki Ajo τελικά τερμάτισε μόλις λίγα δέκατα μπροστά από τον έβδομο Öncü (ο οποίος ανέκαμψε από την διπλή ποινή του μεγάλου γύρου), με τον Adrian Fernandez όγδοο και την πρώτη δεκάδα να ολοκληρώνεται από τους David Muñoz και Ivan Ortola.

Ο Andrea Migno ήταν τυχερός που δεν βγήκε εκτός αγώνα σε ένα περιστατικό με τους Carlos Tatay και Riccardo Rossi στην πρώτη στροφή (όπου ο Tatay φρέναρε πολύ αργά και δεν κατάφερε να αποφύγει τον Rossi) και, αφού βρέθηκε 22ος), πήρε τελικά την 11η θέση, ενώ 12ος ήταν ο Jaume Masia. Οι υπόλοιποι αναβάτες που πήραν βαθμούς ήταν οι Xavier Artigas, Elia Bartolini και Stefano Nepa.

Το περιστατικό με τον Tatay ανάγκασε και τον John McPhee να βγει εκτός πίστας, και αυτό το περιστατικό θα διερευνηθεί μετά τον αγώνα. Ο Joel Kelso έπεσε από την πρώτη δεκάδα στον 7ο γύρο στη στροφή 3 και, δύο στροφές πιο πέρα ​​από την πίστα, η επαφή μεταξύ Öncü και Ryusei Yamanaka ανάγκασε τον τελευταίο να βγει στο χαλίκι  (και αργότερα να εγκαταλείψει τον αγώνα), την ίδια στιγμή που ο Scott Ogden πίσω είχε ένα highside, το οποίο ο Bertelle προσπαθώντας να αποφύγει βρέθηκε και αυτός στο έδαφος. 

Επόμενο άρθρο »

Απίστευτη νίκη του Fernandez

« Προηγούμενο άρθρο

Sachsenring: MotoGP Ζέσταμα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA