• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Francesco Guidotti: Ο Miller είναι ρίσκο
Αλλά είναι ο πιο κατάλληλος αναβάτης για να το πάρουμε
Νέα 17/06/2022 - 17:41

Η KTM επέλεξε τον Jack Miller για το μέλλον της. Ένας αναβάτης που ο μάνατζερ της ομάδας, Francesco Guidotti, γνωρίζει καλά: τον καλωσόρισε στην Pramac μετά τα δύσκολα χρόνια στη Honda και τον οδήγησε στην επίσημη ομάδα της Ducati. Από την επόμενη χρονιά θα συνεργαστούν ξανά και ο Αυστραλός θα μπορούσε να είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να φέρει μια αλλαγή στο έργο των MotoGP της αυστριακής εταιρείας. Η RC16 έχει αποδείξει ότι μπορεί να είναι νικητής, αλλά εξακολουθεί να της λείπει η συνέπεια. Σε συνέντευξή του στο GPone, o Guidotti εξήγησε το σκεπτικό πίσω από την απόφαση. 

Francesco, γιατί τον Miller;

"Φτάσαμε εκεί λόγω της ανάγκης να αλλάξουμε το set-up μας, καθώς τώρα έχουμε τέσσερις αναβάτες που έχουν εμπειρία μόνο με την KTM στα MotoGP. Σε αυτό το στάδιο της εξέλιξης της μοτοσυκλέτας, ας μην ξεχνάμε ότι είναι ένα πολύ νεανικό έργο σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, έπρεπε να διαφοροποιηθούμε όσον αφορά την εμπειρία των αναβατών σε άλλες μοτοσυκλέτες. Έπρεπε να γίνει ξεκάθαρα μια επιλογή και να γίνουν αποδεκτοί οι κίνδυνοι".

Πότε άρχισες να μιλάς με τον Miller;

"Δοκιμάσαμε με αρκετούς αναβάτες και μετά την ανακοίνωση της αποχώρησης της Suzuki, όλα έγιναν λίγο πιο εύκολα, γιατί το γεγονός ότι ο Mir και ο Rins είναι ελεύθεροι προκάλεσε κάποια ανησυχία στο paddock σε όλους τους αναβάτες των οποίων τα συμβόλαια λήγουν. Είδαμε ότι ο Jack ήταν ο αναβάτης με τον περισσότερο ενθουσιασμό για το έργο μας, είχε ήδη αγωνιστεί με την KTM και μας άφησε μια καλή ανάμνηση, υπήρχαν πάντα καλές σχέσεις μεταξύ του και της εταιρείας και ήταν αναβάτης της Red Bull για χρόνια. Τον ξέρω καλά και είναι ένας έμπειρος αναβάτης αλλά εξακολουθεί να εξελίσσεται και ο μάνατζέρ του (Aki Ajo) είναι μέλος της οικογένειας της KTM, οπότε ήταν σχετικά εύκολο να φτάσουμε σε μια συμφωνία".

Τι θα φέρει από τεχνικής πλευράς;

"Σίγουρα μια διαφορετική εμπειρία και θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε τη μοτοσυκλέτα μας. Είναι ένας ενστικτώδης αναβάτης, είναι ξεκάθαρο ότι όντας 5 χρόνια στην Ducati θα έχει διαμορφώσει το στυλ οδήγησης του, αλλά καθώς έχει φυσικό ταλέντο βασιζόμαστε σε μια αρκετά γρήγορη περίοδο μάθησης". 

Και από την ανθρώπινη πλευρά;

"Είναι πραγματικά μοναδικός χαρακτήρας (γέλια). Κάνει τον εαυτό του αγαπητό, είναι ένας διάφανος και γνήσιος τύπος από όλες τις απόψεις. Αυτή η γνησιότητα, στα νιάτα του, τον οδήγησε σε κάποια λάθη, όχι στρατηγικά αλλά αφέλειας, αυτά ενός αγνού τύπου. Δεν έχει απώτερο σκοπό και δεν μπορεί να κρύψει αυτό που σκέφτεται. Από προσωπική άποψη, δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα είναι ευχαριστημένος μαζί μας. Από τεχνικής άποψης, παίρνουμε ρίσκο, αλλά πιστεύω ότι είναι ο κατάλληλος για να το κάνουμε γιατί πάντα και σε κάθε περίπτωση έχει δείξει ότι δίνει το 100% του".

Δεν ήταν δυνατή η συμφωνία με τον Oliveira;

"Η κατάσταση που προέκυψε μετά την ανακοίνωση της Suzuki οδήγησε σε ένα γενικό άνοιγμα της αγοράς που δεν μπορούσαμε να αγνοήσουμε, αλλά ξέραμε επίσης ότι η απώλεια του αναβάτη με τον οποίο έχουμε κερδίσει τους περισσότερους αγώνες θα μπορούσε να είναι μια ριψοκίνδυνη κίνηση. Του κάναμε μια προσφορά σε μια στιγμή που η αγορά ήταν πολύ ανοιχτή και δεν είχαμε την διάθεση να μπλοκάρουμε την εργοστασιακή ομάδα για άλλα 2 χρόνια, καθώς είχαμε ήδη συμβόλαιο με τον Binder. Του κάναμε μια ανοιχτή προσφορά, δεν είχε επιβεβαίωση ότι θα ήταν 100% στην εργοστασιακή ομάδα, γνωρίζοντας ότι αυτό θα μπορούσε να τον στενοχωρήσει. Ο Miguel κατάλαβε ότι δεν ήταν μια απόφαση εναντίον του, αλλά έπρεπε να αξιολογήσουμε την κατάσταση γενικά και προτίμησε να τα παρατήσει".

Όσο για την Tech3, θα συνεχίσει να είναι ομάδα junior ή θα υπάρξει είσοδος πιο έμπειρου αναβάτη; Όλοι μιλούν για τον Pol Espargarò.

"Όλοι μιλούν για τον Pol και θα μπορούσε να ήταν ο Miguel. Πρέπει να προσαρμόσουμε λίγο το παιχνίδι γιατί, ξεκάθαρα, φέτος με δύο rookies και μια μοτοσυκλέτα που δεν έχει ακόμη καθορίσει στις βασικές της δυνατότητες, είναι επίσης δύσκολο να αξιολογήσουμε τους rookies. Θα πρέπει να αναθεωρήσουμε κάτι και θα θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε περισσότερο την ομάδα από τεχνική άποψη για να επιταχύνουμε την ανάπτυξη. Αυτό γίνεται με έναν αναβάτη με κάποια εμπειρία και όχι με έναν rookie".

Επόμενο άρθρο »

Sachsenring: Moto2 ΕΔ2

« Προηγούμενο άρθρο

Sachsenring: MotoGP ΕΔ2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα