• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bagnaia: Θέλω περισσότερη ευελιξία στην μοτοσυκλέτα
Και ας χάσει λίγη από την τελική
Νέα 07/06/2022 - 13:36

Ο Pecco Bagnaia έπρεπε να ξεχάσει γρήγορα τον αγώνα του στην Βαρκελώνη και το να ανέβει αμέσως πάλι στην μοτοσυκλέτα είναι ίσως η καλύτερη θεραπεία για έναν αναβάτη.

"Ήταν σημαντικό που κάναμε το τεστ και τώρα θέλω να σκεφτώ το Sachsenring. Έχω ήδη σκεφτεί αρκετά το ατύχημα", αναστέναξε.

Δεν έχασε καθόλου χρόνο στην πίστα στο τεστ της Βαρκελώνης, ολοκληρώνοντας 84 γύρους με τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, όντας μόλις 4 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Quartararo. 


"Έκανα πολλούς γύρους. Έπρεπε να συνέλθω από χθες (την Κυριακή) και να μπορέσω να χαλαρώσω λίγο. Ήταν μια θετική μέρα και για αυτό", χαμογέλασε. "Είμαι χαρούμενος γιατί τα διάφορα πράγματα που δοκιμάσαμε έφεραν όλα κάτι καλό. Υπάρχει μια καλή συνολική δυνατότητα. Στο τεστ είχαμε σίγουρα ένα πλεονέκτημα χάρη στο κράτημα στην πίστα. Η άσφαλτος ήταν τελικά εντελώς μαύρη, και ακόμα κι αν είχε λίγο ενοχλητικό αέρα, όλα πήγαν ομαλά".


Το αποκορύφωμα ήταν το νέο φέρινγκ.


"Μας επιτρέπει να μην χάσουμε πάρα πολύ ευελιξία αλλά να ανακτήσουμε κάποια μέγιστη ταχύτητα", εξήγησε ο Bagnaia. "Δεν λειτουργεί άσχημα, αλλά δεν ξέρω αν θα το δούμε στην πίστα φέτος, γιατί υπάρχει ακόμα λίγη δουλειά που πρέπει να γίνει, και η τωρινή έκδοση δεν είναι η τελική έκδοση. Σε πίστες όπως το Red Bull Ring, θα βοηθήσει, αλλά εδώ στη Βαρκελώνη προτίμησα το στάνταρ επειδή η ευελιξία είναι απαραίτητη. Δεν έχει σημασία αν χάνεις λίγη ταχύτητα. Σε κάθε περίπτωση, παρατήρησα μεγάλες δυνατότητες".


Όμως το νέο αεροδυναμικό πακέτο που έφερε η Ducati στο τεστ δεν είναι αυτό που ψάχνει ο Bagnaia αυτή την στιγμή, καθώς φαίνεται να προτιμά μια βελτίωση στην ευελιξία και όχι στην ταχύτητα. 


"Όπως είδαμε, μια μοτοσυκλέτα που δεν έχει μεγάλη τελική ταχύτητα κερδίζει, και εγώ ο ίδιος έχω βελτιωθεί με ένα φέρινγκ που δεν βελτιώνει την τελική ταχύτητα αλλά τους ελιγμούς. Θα ήθελα λοιπόν να συνεχίσω σε αυτό το μονοπάτι." είπε.


Άρα τί είναι αυτό που χρειάζεται η Ducati για να πλησιάσει περισσότερο τα δυνατά σημεία της Yamaha;


"Χρειαζόμαστε περισσότερη πρόσφυση στη μέγιστη γωνία κλίσης και εργαζόμαστε πάνω σε αυτό", κατέληξε ο αναβάτης της Ducati.

Επόμενο άρθρο »

Quartararo: Δεν είχα κάτι σημαντικό να δοκιμάσω

« Προηγούμενο άρθρο

Δυο νέες επιλογές ελαστικών Pirelli

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ