• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
6 χρόνια χωρίς τον Louis Salom
Το τραγικό ατύχημα που οδήγησε σε αλλαγές στην πίστα της Καταλονίας
Νέα 03/06/2022 - 19:03

O Louis Salom γεννήθηκε στις 7 Αυγούστου του 1991 στην Palma de Mallorca της Ισπανίας και ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα σε Παγκόσμιο επίπεδο το 2007, με την είσοδό του στο Red Bull Rookies Cup. Eκεί πήρε την πρώτη του νίκη στο Assen, ενώ την επόμενη χρονιά έφτασε στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας, ανεβαίνοντας τέσσερις φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. 


Αυτά τα επιτεύγματά του τον έφεραν στην κατηγορία των 125cc και μετέπειτα της Moto3 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, όπου και αγωνιζόταν μέχρι το 2016, έχοντας πάρει 9 νίκες, 25 βάθρα και 4 pole position, ενώ έφτασε στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας το 2012.


Το 2016, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κατευθυνόταν προς την Καταλονία για το έβδομο Grand Prix της χρονιάς, με τον Salom να έχει ήδη ανέβει στο βάθρο στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Qatar, κατακτώντας την δεύτερη θέση. 


Το ημερολόγιο έγραφε 3 Ιουνίου του 2016, όταν το τριήμερο Grand Prix στο Montmelo ξεκίνησε. Κατά τις ΕΔ2, ο Salom έπεσε στην 13η στροφή, με αποτέλεσμα οι κόκκινες σημαίες να διακόψουν την περίοδο δοκιμών. Οι κάμερες της Dorna δεν κατέγραψαν το ατύχημα, όμως μια κάμερα ασφαλείας έδειξε ότι η μοτοσυκλέτα του Salom χτύπησε τον φράκτη και έφυγε προς τα πάνω με τον Salom, ο οποίος είχε ήδη διαχωριστεί από την μοτοσυκλέτα, να βρίσκεται ακριβώς στην πορεία καθόδου της. Ο Salom μεταφέρθηκε αμέσως στο νοσοκομείο όπου υπέκυψε στα τραύματά του. Ήταν μόλις 24.


Το ατύχημα αυτό ήταν το πρώτο θανατηφόρο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, μετά τον τραγικό θάνατο του Marco Simoncelli το 2011. Ως αποτέλεσμα, ο αγώνας που πραγματοποιήθηκε χρησιμοποίησε το σικέιν που χρησιμοποιούταν για τους αγώνες αυτοκινήτων, ώστε να μειωθεί η ταχύτητα στο σημείο που έπεσε ο Salom. 


Στο τέλος της σεζόν του 2016 παρουσιάστηκε ένα σικέιν για τις μοτοσυκλέτες, λίγο πριν από αυτό των αυτοκινήτων, όμως λόγοι ασφαλείας οδήγησαν στην χρησιμοποίηση του σικέιν των αυτοκινήτων. 

Τα δύο διαφορετικά σικέιν του 2016 και του 2017.


To 2018, η αφαίρεση των κερκίδων εκεί και η διαπλάτυνση των εξόδων διαφυγής οδήγησε στην εγκατάλειψη του σικέιν εντελώς και στην μορφή της πίστας όπως είναι σήμερα. 

Η διάταξη που χρησιμοποιείται σήμερα, με μεταφορά της κερκίδας και με μεγαλύτερες εξόδους διαφυγής.

Όσο για την τραγική πτώση του Salom, οι τηλεμετρίες έδειξαν ότι μια πιο αργή επιτάχυνση μετά την έξοδο της στροφής 11 οδήγησε τον Salom στο να φρενάρει 9 μέτρα πιο αργά στην 12. Έτσι κρατούσε ακόμα τα φρένα όταν πέρασε πάνω από μια ανωμαλία της ασφάλτου στην 12, ενώ στους προηγούμενους γύρους είχε ήδη αφήσει την μανέτα σε εκείνο το σημείο. Η πίεση που ασκήθηκε λοιπόν στο μπροστινό ελαστικό, οδήγησε σε απώλεια πρόσφυσης στο μπροστινό και στην πτώση του Salom. 

Επόμενο άρθρο »

Το ειδικό κράνος του Aleix Espargaro για την Καταλονία

« Προηγούμενο άρθρο

Catalunya: Moto2 ΕΔ2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA