• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Brembo - Φρενάροντας για 306 μέτρα στη San Donato του Mugello
Νέα 26/05/2022 - 21:21

Το φετινό Mugello είναι το πρώτο από το 1996 χωρίς τον Valentino Rossi αλλά ευτυχώς με τις κερκίδες γεμάτες μετά από ένα μεγάλο διάστημα λόγo Covid.

Οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo GP4 monobloc που χρησιμοποιούνται μόνο στους αγώνες MotoGP, είναι κατασκευασμένες με μηχανουργική κατεργασία ενός μπλοκ αλουμινίου. Επίσης η εξωτερική πλευρά έχει πτερύγια για ψύξη και υπάρχει σύστημα μείωσης των τριβών με ελατήριο που φροντίζει να απομακρύνει τα τακάκια από τους δίσκους όταν το φρένο δεν είναι πατημένο.

Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo που συνεργάζονται με τους αναβάτες του MotoGP, η πίστα του Mugello ειναι μέτριας δυσκολίας για τα φρένα και βαθμολογείται, στην κλίμακα από το 1 έως το 6, με δείκτη δυσκολίας 3 μια θέση πιο κάτω από την πίστα του Misano που έχει βαθμό δυσκολίας 4.

Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της πίστας της Τοσκάνης είναι η μεγάλη ευθεία της εκκίνησης μήκους 1.141 μέτρων που απαιτεί κορυφαία φρένα για να κρατήσεις οποία διαφορά κέρδισες στην ευθεία.

Κάθε γύρος στο Mugello έχει 15 στροφές και οι αναβάτες χρησιμοποιούν τα φρένα τους 10 φορές για συνολικά 30.5 δευτερόλεπτα (29% του αγώνα), φρενάροντας συνολικά για 1.386 μέτρα ή το 26% της συνολικής διαδρομής.

Η πιο δύσκολη για τα φρένα στροφή είναι η San Donato που είναι η 1η στροφή μετά από την ευθεία εκκίνησης όπου οι μοτοσυκλέτες φθάνουν με ταχύτητα 342 χιλιομέτρων και φρενάρουν για απόσταση 306 μέτρων μειώνοντας την ταχύτητα στα 97 χιλιόμετρα, μια διαφορά 245 χιλιομέτρων!

Κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος στην San Donato η πίεση στη μανέτα του φρένου φτάνει τα 4,9 κιλά, η πίεση στο υδραυλικό σύστημα των φρένων είναι 10,4 bar η μέγιστη επιβράδυνση αγγίζει τα 1,5g και η θερμοκρασία τους 660 βαθμούς Κελσίου!

Επόμενο άρθρο »

Mugello: Moto3 ΕΔ1

« Προηγούμενο άρθρο

Mugello: Συνέντευξη τύπου

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα