• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πως η βροχή έσωσε το Σαββατοκύριακο της Suzuki
Στη Mandalika
Νέα 25/03/2022 - 12:53

Ο αναβάτης της Suzuki, Joan Mir, δεν έκρυψε τα συναισθήματά του στον αγώνα της Κυριακής στη νέα πίστα Mandalika της Ινδονησίας. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 φαινόταν αρκετά σίγουρος ότι δεν είχε πολλές πιθανότητες να τερματίσει τον αγώνα, με τις κακές συνθήκες της πίστας και τη νέα κατασκευή του πίσω ελαστικού της Michelin να βρίσκοντα εναντίον του για να εξασφαλίσουν ότι θα έπρεπε να αγωνιστεί σκληρά όλο το Σαββατοκύριακο.

Ωστόσο, τελικά, ήταν ένας από τους πολλούς αναβάτες που κατάφεραν να πάρουν ένα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα από ό,τι αναμενόταν από το Σαββατοκύριακο, χάρη στην καταρρακτώδη βροχόπτωση που έπληξε την πίστα της Ινδονησίας λίγο πριν την έναρξη ενός ήδη συντομευμένου αγώνα 20 γύρων.

Από τη 18η θέση στο grid κατέληξε στην έκτη θέση, μόλις μια θέση πίσω από τον ομόσταυλό του, Alex Rins, του οποίου το κακό Σαββατοκύριακο δεν ήταν τόσο κακό όσο του Mir. Ήταν ένα επιτυχημένο τέλος σε αυτό που θα μπορούσε να ήταν ένας πολύ κακός γύρος, και είναι ένδειξη της βελτίωσης της φόρμας του ότι ο Ισπανός έμεινε κάπως απογοητευμένος που δεν θα μπορούσε να είναι ακόμη πιο μπροστά.

"Πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με τον αγώνα που κάναμε", είπε στη συνέχεια. "Δείξαμε σοβαρές δυνατότητες, ειδικά στον τελευταίο γύρο, και ήταν κρίμα να ξεκινήσουμε από τη 18η θέση και να έχουμε έναν αγώνα 20 γύρων. Αλλά το απόλαυσα, κάτι που δεν έκανα όλο το Σαββατοκύριακο, γιατί υπέφερα πολύ".


"Δυσκολευτήκαμε πολύ αυτό το Σαββατοκύριακο και πήραμε μια διαφορετική κατεύθυνση, όπως κάνεις όταν δεν έχεις πρόσφυση – και αυτό δεν ήταν καλό για να σταματήσουμε τη μοτοσυκλέτα στο βρεγμένο, γιατί στο βρεγμένο η πρόσφυση ήταν πολύ υψηλή".

"Αυτό μας έλειπε για να είμαστε στο βάθρο, γιατί στους τελευταίους γύρους άρχισα να επιστρέφω γιατί οι συνθήκες για τη μοτοσυκλέτα ήταν λίγο καλύτερες. Ήταν κρίμα, αλλά είμαι χαρούμενος γιατί ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο".


Αν και μπορεί να ένιωθε απογοητευμένος στο τέλος του αγώνα, οι πρώτοι γύροι είναι αναμφισβήτητα εκεί που ο Mir εξασφάλισε το αποτέλεσμα, με ένα τυπικά εκρηκτικό ξεκίνημα που του επέτρεψε να φτάσει στις πρώτες θέσεις ακόμα και παρά την κακή του θέση στις κατατακτήριες.

"Ήταν απίστευτο", γέλασε, "και είναι κάτι που δεν θέλω να χάσω ποτέ. Είναι πολύ ωραίο το πώς μπορώ να ανοίξω την διαφορά, να προσπεράσω".

"Κάνω πολλή εξάσκηση σε αυτό, ξεκινώντας κάθε αγώνα πίσω – πάντα προπονούμαι για αυτό! Αλλά το απόλαυσα πολύ, και στον πέμπτο περίπου γύρο σκέφτηκα, «ουάου, μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο εδώ»".

"Πίστευα ότι μπορούσα να παλέψω για τη νίκη και μετά θυμήθηκα ότι ήταν μόνο 20 γύροι".

Και, με την Mandalika να έχει περάσει, ο Mir έχει την ευκαιρία να προχωρήσει τα σχέδιά του για το 2022 ένα Σαββατοκύριακο μπροστά, βρίσκοντας μια ίσως απροσδόκητα ισχυρή βάση στην Ινδονησία για να χτίσει μια πιο στιβαρή μάχη για το πρωτάθλημα.

Τώρα βρίσκεται στην ένατη θέση με 14 βαθμούς από τους δύο πρώτους αγώνες, δεν είναι ακριβώς ένα ευοίωνο ξεκίνημα – αλλά με άλλα φαβορί για τον τίτλο, όπως ο Marc Marquez και ο Pecco Bagnaia να έχουν ακόμη πιο δύσκολα ξεκινήματα της χρονιάς (σημειώνοντας μόλις 11 βαθμούς και έναν βαθμό μέχρι στιγμής αντίστοιχα), σημαίνει ότι μπορεί να ξεκινήσει τη σεζόν του από εδώ.

"Θα ξεκινήσουμε να χτίζουμε το πρωτάθλημα από εδώ", είπε ο Mir. "Πρέπει να κατανοήσουμε τις δυνατότητες της νέας μας μοτοσυκλέτας περισσότερο και δεν έχω την αίσθηση ότι την εξερευνούμε στο 100%. Υπάρχει κάτι παραπάνω".

"Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν πραγματικά ξεχωριστό, για τα ελαστικά. Έκανε τα πάντα περίπλοκα, προκάλεσε πολλές πτώσεις".

"Δεν είναι εύκολο όταν δουλεύεις όλο το χρόνο να φτιάξεις μια μοτοσυκλέτα και μετά αλλάζουν αμέσως τα ελαστικά, δεν είναι εύκολο να τα κάνεις να λειτουργήσουν".

Ωστόσο, δεν ήταν ο μόνος αναβάτης της Suzuki που σώθηκε από τη βροχή, με τον ομόσταυλό του, Rins να είναι εξίσου ανακουφισμένος που βγήκε από το Σαββατοκύριακο πιο χαρούμενος από το αναμενόμενο.


"Αν ο αγώνας ήταν σε στεγνό, τότε σίγουρα δεν θα είχα τερματίσει στην πρώτη πεντάδα", είπε στη συνέχεια. "Δεν υπάρχουν πολλά μέρη για να προσπεράσουμε, και ακόμη και στο βρεγμένο νιώσαμε κομμάτια από την άσφαλτο να χτυπάνε το σώμα μας από τον προπορευόμενο αναβάτη – οπότε φανταστείτε τι θα γινόταν σε στεγνές συνθήκες. Ευτυχώς, κανείς δεν τραυματίστηκε και σε μια πίστα, όπως αυτή, με κομμάτια της να φεύγουν στην τελευταία στροφή, ήταν σίγουρα καλύτερη στο βρεγμένο παρά στο στεγνό".

Ωστόσο, δεν σώθηκαν από τη βροχή όλοι όσοι ήλπιζαν σε κάποια σωτηρία λόγω υγρού καιρού. Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για τις Honda καθώς και τις Suzuki, αλλά ο Pol Espargaro δεν είχε την ίδια τύχη με τον Mir ή τον Rins, χάρη σε μεγάλο βαθμό σε μια τεράστια στιγμή που είχε, βγαίνοντας από την τελευταία στροφή.

Μη μπορώντας να κάνει το ίδιο τρομερό ξεκίνημα με τους αναβάτες της Suzuki, ο Espargaro βρέθηκε στη μέση του γκρουπ των αναβατών - και με το σπρέι νερού να δημιουργεί πολύ κακή ορατότητα, τραβήχηθκε σε ένα σφάλμα στην τελική στροφή, βρέθηκε εκτός πίστας και είχε την τύχη να παραμείνει πάνω στην μοτοσυκλέτα του καθώς έχασε την πρόσφυση στο πίσω μέρος.

"Νόμιζα ότι θα ένιωθα καλύτερα", εξήγησε, "αλλά όταν ξεκίνησε ο αγώνας είχε βραχεί η ζελατίνα μου και δεν μπορούσα να δω τίποτα. Ήταν πολύ σκονισμένη από τη σκόνη της πίστας, δεν μπορούσα να ακολουθήσω τη γραμμή. Δεν ήξερα πού ήταν τα όρια και απλώς ακολουθούσα το κόκκινο φανάρι του Pecco μπροστά".

Επόμενο άρθρο »

Η Sepang παραμένει στο πρόγραμμα μέχρι το 2024

« Προηγούμενο άρθρο

Εντυπωσιακός ο Γιάννης Περιστεράς στο Misano

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα