• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Brad Binder: Έχω καλύτερη πρόσφυση με την νέα μοτοσυκλέτα
Είναι πιο "απαλή" με τα ελαστικά
Νέα 27/02/2022 - 20:22

Αν και η έναρξη της σεζόν στα MotoGP το Σαββατοκύριακο στο Qatar θα είναι η αληθινή δοκιμασία, ο Brad Binder πιστεύει ότι η KTM έχει κάνει ένα βήμα όσον αφορά τις κατατακτήριες επιδόσεις.

Μετά από μια αργή έναρξη των δοκιμών πριν από τη σεζόν στηSepang, η επιστροφή των MotoGP στην Ινδονησία για πρώτη φορά από το 1997 είχε ως αποτέλεσμα ο Binder και η KTM RC16 του 2022 να παρουσιάζουν πολύ βελτιωμένες επιδόσεις τόσο στον ένα γύρο όσο και στην απόσταση αγώνα.

Ο Νοτιοαφρικανός, ο οποίος ολοκλήρωσε τη δοκιμή στην ένατη θέση,  ήταν τρίτος την πρώτη μέρα, ενώ ήταν επίσης ο ταχύτερος αναβάτης της KTM στο τέλος των δοκιμών.

Αλλά με μια νέα σεζόν μόλις 5 ημέρες μακριά --θα είναι η τρίτη του Binder στην κορυφαία κατηγορία -- μια σαφέστερη ένδειξη για το πού βρίσκεται η KTM είναι επικείμενη.

Με τον ρυθμό πρόκρισης στις κατατακτήριες να είναι μια από τις Αχχίλειες πτέρνες του Αυστριακού κατασκευαστή το 2021, η εύρεση περισσότερου ρυθμού με ολοκαίνουργια μαλακά ελαστικά δεν είναι μόνο μια προφανής ανάγκη, αλλά ίσως η μεγαλύτερη τους το 2022.

Μετά την τριήμερη δοκιμή στη Mandalika, ο Binder έσπευσε να επισημάνει ότι μόνο «πραγματικές» κατατακτήριες θα τονίσουν εάν έχουν γίνει αρκετές βελτιώσεις, ωστόσο, ο παλαιότερος Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto3 υπαινίχθηκε ότι ήταν σε θέση να «χρησιμοποιήσει την πρόσφυση που έχει». πολύ περισσότερο, κάτι που προφανώς έλειπε κατά καιρούς πέρυσι.


"Ο μόνος τρόπος που θα μάθουμε είναι όταν πρόκειται για τις κανονικές κατατακτήριες", ανέφερε ο Binder. "Το μόνο πράγμα που μπορώ να πω είναι ότι φέτος σε σύγκριση με πέρυσι, όταν βάλαμε ένα νέο σετ ελαστικών, είχα καλύτερο κράτημα και μπορούσα να νιώσω τη διαφορά".


"Ενώ πέρυσι, όταν έβαζα ένα νέο ελαστικό και δεν ένιωθα – εντάξει, ένιωθα λίγο περισσότερο κράτημα, αλλά δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω γιατί είχε πολλά άλλα αρνητικά σημεία".

"Γενικά η ισορροπία της μοτοσυκλέτας μας είναι αρκετά διαφορετική σε σύγκριση με πέρυσι. Νομίζω ότι θα μας βοηθήσει αρκετά, ειδικά στο ρυθμό ενός γύρου, αλλά σε απόσταση αγώνα νομίζω ότι θα είναι πιο απαλή με τα ελαστικά μας".

Ακόμα κι αν η KTM κάνει βήματα προς τα εμπρός όσον αφορά τον ρυθμό κατατακτήριων, ο Binder πιστεύει ότι η πρόοδος στις ΚΑΤ2 θα μπορούσε για άλλη μια φορά να είναι πρόβλημα λόγω του συντριπτικού αριθμού μοτοσυκλετών της Ducati (8), σε συνδυασμό με τον εντυπωσιακό τους ρυθμό στον ένα γύρο που τις περισσότερες φορές ήταν ο καλύτερος του 2021.

Ο Binder συνέχισε: "Η πραγματικότητα είναι ότι είναι εξαιρετικά γρήγοροι στον ένα γύρο. Ήταν δύσκολο πέρυσι να μπω στις δεύτερες κατατακτήριες επειδή υπάρχουν τόσοι πολλοί από αυτούς μπροστά. Υποθέτω ότι θα είναι το ίδιο και φέτος. Απλώς πρέπει να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σε αυτό και να βρεθούμε ανάμεσά τους".

Επόμενο άρθρο »

Meregalli: Περιμένω ο Morbidelli να πάρει "εκδίκηση"

« Προηγούμενο άρθρο

Bezzecchi: Η μοτοσυκλέτα MotoGP είναι 6 φορές πιο γρήγορη

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα