• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
2022: Μια τεράστια χρονιά για την αγορά των αναβατών
Νέα 22/02/2022 - 18:20

Το 2022 υπόσχεται άλλη μια απίστευτη χρονιά δράσης MotoGP, με 21 ημερομηνίες Grand Prix να διασφαλίζουν ότι το Πρωτάθλημα θα είναι μεγαλύτερο και καλύτερο από ποτέ. Σαν να μην αρκούσε η γοητεία της δόξας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος για να παρακινήσει τους αναβάτες, οι επόμενοι μήνες θα δουν επίσης αρκετούς από αυτούς και τις ομάδες τους να ιδρώνουν για το μέλλον τους με τη συντριπτική πλειοψηφία των αναβατών να παραμένουν χωρίς επιβεβαιωμένη θέση από την επόμενη σεζόν.

Μόλις τέσσερις αναβάτες της κορυφαίας κατηγορίας μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι χωρίς να χρειάζεται να ανησυχούν για συμβόλαια. Ο Marc Marquez θα παραμείνει στη Repsol Honda τουλάχιστον μέχρι το 2024. Το 2020, λίγο μετά τη σφράγιση του όγδοου Παγκόσμιου τίτλου του, το HRC και ο Ισπανός έκαναν το ασυνήθιστο βήμα να συμφωνήσουν σε μια τετραετή συμφωνία, κάτι που δεν είχαμε ξαναδεί στο άθλημα. Ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) και ο Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP) έχουν επίσης συμφωνίες μέχρι το 2024. Πιο πρόσφατα, ο Francesco Bagnaia ανανέωσε το συμβόλαιό του με την Ducati Lenovo Team για άλλες δύο σεζόν.

 


Για τους υπόλοιπους αναβάτες του grid, οι επόμενοι μήνες θα είναι έντονοι. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021, Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) έχει κάνει τους πάντες να περιμένουν ανυπόμονα τα νέα για το εάν θα συνεχίσει το ταξίδι του με τη Yamaha ή θα κατευθυνθεί σε νέα λιμάνια. Η πρόοδος της YZR-M1 (ή μάλλον η έλλειψη αυτής) έχει σταθεί μέχρι τώρα εμπόδιο στις ελπίδες να υπογραφεί μια νέα συμφωνία, με την τελική ταχύτητα να αποτελεί σημαντικό σημείο στασιμότητας, αν και ο διευθυντής της ομάδας Maio Meregalli επιμένει ότι ο Γάλλος είναι το πιο πιεστικό θέμα του εργοστασίου της Iwata: "Ο Fabio είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Είμαστε σε επαφή με την ομάδα του σχεδόν καθημερινά και θα προσπαθήσουμε να βρούμε έναν τρόπο να καταλήξουμε σε συμφωνία το συντομότερο δυνατό.Είναι αλήθεια ότι έχει λάβει προτάσεις, αλλά είμαστε σίγουροι και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τον εξασφαλίσουμε για τα επόμενα δύο ή περισσότερα χρόνια".

Παρά τα σίγουρα λόγια, ο Meregali παραδέχτηκε ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο μέχρι να υπογραφεί το όνομα του Quartararo στη διακεκομμένη γραμμή: "Μέχρι να υπογράψει, η πόρτα είναι ανοιχτή. Σίγουρα θα αξιολογήσει όλες τις προτάσεις που θα λάβει και μετά θα επιλέξει την καλύτερη".

Αν ο Quartararo φύγει, ανοίγει ο δρόμος για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή WorldSBK του 2021, Toprak Razgatlioğlu; Ο Τούρκος έχει συνδεθεί με μια μετάβαση στa MotoGP εδώ και αρκετό καιρό, με τον Meregalli να παραδέχεται ότι μια δοκιμή με τη M1 είναι στα σκαριά φέτος. Εάν ο Razgatlioğlu κάνει την κίνηση, είναι πιθανό να είναι με τη Yamaha, αλλά δεν είναι σαφές εάν αυτό θα συμβεί με την ομάδα του εργοστασίου ή με την δορυφορική ομάδα. Ο Andrea Dovizioso στοχεύει να ξαναβρεί την παλιά του φόρμα, αλλά στα 35 του χρόνια είναι μακράν ο μεγαλύτερος αναβάτης του grid. Στην άλλη πλευρά του γκαράζ, ο Darryn Binder έχει ένα μεγάλο φορτίο στους ώμους του, αφού ανέβηκε απευθείας από τη Moto3. Και οι δύο αναβάτες θα παλέψουν για την καριέρα τους στα MotoGP κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020, Joan Mir, είναι ένας άλλος αναβάτης που φέρεται να έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον από πολλές ομάδες. Η κύρια φήμη αφορά μια συναρπαστική πιθανή σύνδεση με τον Marc Marquez στη Honda, με τον Pol Espargaro να χάνει, αν και αυτές οι αναφορές ακόμα βρίσκονται στο επίπεδο απλών φημών. Όταν τέθηκε η ερώτηση του δημοσιογράφου του motogp.com, Jack Appleyard, στον Mir, ο αναβάτης της Suzuki απάντησε: "Αισθάνομαι άνετα στη Suzuki, έχουμε πετύχει σπουδαία πράγματα μαζί, αλλά ποτέ δεν ξέρεις..."
Όσο για τον Alex Rins, πιθανότατα θα χρειαστεί να βελτιωθεί σε σχέση  με το ένα μόνο βάθρο την περασμένη σεζόν, εάν θέλει να εξασφαλίσει το μέλλον του στη Suzuki.


Με οκτώ μοτοσυκλέτες στο grid, δεν υπάρχει έλλειψη ταλέντων στη Ducati. Το μέλλον του Bagnaia είναι ασφαλές, αλλά τι γίνεται με τον ομόσταυλό του Jack Miller (Ducati Lenovo Team); Ο Αυστραλός τερμάτισε  την πενταετή αναμονή του για άλλη μια νίκη στα MotoGP, κερδίζοντας στη Jerez και στο Le Mans το 2021, και φέτος θα χρειαστεί να κάνει μια σοβαρή επίθεση και να είναι στους διεκδικητές του τίτλου για να κρατήσει την θέση του στην εργοστασιακή ομάδα, με τους Jorge Martin (Pramac Racing) και Enea Bastianini (Gresini Racing MotoGP) να την διεκδικούν ήδη. Ο πρώτος πήρε μία νίκη, τρία βάθρα και τον τίτλο του Rookie χρονιάς, ενώ ο δεύτερος τερμάτισε στο βάθρο δύο φορές με μια Desmosedici 2 ετών.

O Johann Zarco (Pramac Racing) και ο Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) έχουν πολλά να αποδείξουν, όπως και οι rookies Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP) και Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team) για να εξασφαλίσουν ότι οι καριέρες τους στην κορυφαία κατηγορία δεν θα τελειώσουν πριν προλάβουν να αρχίσουν.

Όπως αναφέρθηκε, η θέση του Pol Espargaro στο HRC μπορεί να κινδυνεύει, αλλά αν μπορέσει να συνεχίσει να έχει τη φόρμα που είχε στις δοκιμές πριν από τη σεζόν, δεν θα ήταν έκπληξη να τον δούμε να παραμένει στη Honda. Στην LCR, η μακρά αναμονή του Takaaki Nakagami για ένα βάθρο  μπορεί να μετρήσει εναντίον του, καθώς ο ταχύτατος  Ai Ogura (Idemitsu Honda Team Asia) της Moto2 θα μπορούσε να είναι ο νέος Ιάπωνας της Honda στα MotoGP. Μετά από μια πολλά υποσχόμενη rookie σεζόν με δύο εμφανίσεις στο βάθρο, το 2021 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τον Alex Marquez (LCR Honda Castrol) και οι επιδόσεις του θα παρακολουθούνται στενά από το αφεντικό της ομάδας Lucio Cecchinello.


Τα ανερχόμενα ταλέντα στις τάξεις της KTM μπορεί επίσης να ασκήσουν πίεση στον Miguel Oliveira (Red Bull KTM Factory Racing). Ο Raul Fernandez και ο Remy Gardner (Tech3 KTM Factory Racing) θέλουν να αφήσουν το στίγμα τους στα MotoGP το 2022, ενώ η μετοχή του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Moto3, Pedro Acosta (Red Bull KTM Ajo) συνεχίζει να ανεβαίνει αφού εντυπωσίασε κατά τη διάρκεια των δοκιμών πριν από τη σεζόν.

Το 2022 θα μπορούσε να είναι μια μεγάλη χρονιά για την Aprilia. Ο Aleix Espargaro παρέδωσε στο εργοστάσιο της Noale το πρώτο του βάθρο MotoGP στο Silverstone την περασμένη σεζόν, ενώ ο Maverick Viñales τους έφερε έναν αναβάτη που μπορεί να κερδίζει αγώνες σε μια νέα, ανανεωμένη και ανταγωνιστική RS-GP. Αν οι δύο αναβάτες καταφέρουν να τερματίζουν συχνά στην πρώτη εξάδα, να χαρίσουν μερικά βάθρα στην Aprilia και (γιατί όχι;) μια νίκη, τότε είναι απίθανο να δούμε κάποιον άλλον αναβάτη στην θέση τους το 2023.

Επόμενο άρθρο »

Γιατί τα MotoGP ίσως γίνουν πιο δύσκολα για Yamaha και Suzuki

« Προηγούμενο άρθρο

Portimao Moto2 Test

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ