• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H COTA προχωρά σε νέα ασφαλτόστρωση
Νέα 22/01/2022 - 16:30

Οι ανωμαλίες στο οδόστρωμα είναι ένα συνεχές ζήτημα στην πίστα του Austin, οδηγώντας σε παράπονα τόσο από τους οδηγούς της Formula 1 όσο και από τους αναβάτες των MotoGP. Όταν τα MotoGP επέστρεψαν στην COTA πέρυσι αφού έχασαν την προηγούμενη σεζόν, οι αναβάτες έσπευσαν να εκφράσουν τις ανησυχίες τους, με επικεφαλής τον μελλοντικό Πρωταθλητή του 2021, Fabio Quartararo, ο οποίος χαρακτήρισε την πίστα ως «ανέκδοτο».


"Είναι λίγο πολύ μια πίστα που χρησιμοποιώ για να προπονούμαι με μοτοσυκλέτα motocross, αλλά πολύ πιο γρήγορη και με μοτοσυκλέτα MotoGP", είχε πει ο Quartararo. "Λοιπόν, είναι πολύ κακό. Δεν μπορώ να το φανταστώ, είχαμε πει πριν από τρία χρόνια ότι πρέπει να ξαναστρώσουν την επιφάνεια και είναι ακόμα χειρότερο. Είναι απλώς αποδεκτό να αγωνίζεσαι, δεν ξέρω τι να πω. Αλλά είναι ένα αστείο. Δεν είναι πίστα MotoGP για μένα. Για να κάνω έναν αγώνα εδώ - για έναν γύρο είναι εντάξει - αλλά για 20 γύρους, θα το δούμε θα υπάρξουν κάποιες κακές στιγμές".


"Βλέπετε πολλές μοτοσυκλέτες να κουνιούνται στην 10η στροφή. Το θέμα είναι ότι τα σαμαράκια είναι στα χειρότερα σημεία, γιατί αν είχαμε σαμαράκια στις στροφές 1, 11, 12, θα ήταν εντάξει γιατί είναι αργές στροφές".


"Αλλά η στροφή 1, οι στροφές 2, 3, 10 είναι οι χειρότερες  που θα μπορούσαμε  να έχουμε σαμαράκια".


Μετά από προβλήματα στη διοργάνωση της F1 του 2019, ο υπεύθυνος της πίστας Bobby Epstein είχε αναφέρει ότι οι έντονες βροχοπτώσεις το 2015 είχαν συμβάλει στα προβλήματα.


"Ανασκάψαμε εννέα πόδια βάθος για να βάλουμε την πίστα εδώ και φέραμε ειδικά χώματα",είπε. "Ωστόσο, είναι σαφές ότι η πλημμύρα του 2015 προκάλεσε κάποια πολύ σοβαρή αναταραχή, και δεν έχουμε διορθώσει αυτές τις περιοχές από τότε, και απλώς έχει επιδεινωθεί. Υπήρξε κάποια έκπλυση γύρω από τους σωλήνες. Υπάρχουν σωλήνες κάτω από την πίστα, και το 2015 το νερό ακολούθησε αυτούς τους σωλήνες, όχι μόνο μέσα αλλά γύρω τους. Προκάλεσε διάβρωση που άφησε αυτό το κενό, και στη συνέχεια παρατηρείται κάποια ανύψωση και συρρίκνωση".


Ωστόσο, ορισμένοι αμφισβήτησαν τόσο την ποιότητα των αρχικών κατασκευαστικών εργασιών όσο και τις επακόλουθες επισκευές. Έχουν γίνει αρκετές προσπάθειες για την αφαίρεση των σαμαρακίων τα τελευταία χρόνια. Εν όψει της σεζόν του 2020 πραγματοποιήθηκε μια νέα ασφαλτόστρωση στη στροφή 1, στροφή 9 και κατά μήκος της μεγάλης ευθείας.


Η τελευταία δουλειά έχει επικεντρωθεί στη στροφή 2, στη στροφή 10 και στη στροφή 12-16.


"Η COTA προσέλαβε συμβούλους για να επανεξετάσουν τα σχέδια ασφάλτου και να διαγνώσουν τα μέρη της πίστας που χρήζουν ανακαίνισης", ανέφερε μια δήλωση από την πίστα. "Χρησιμοποιήθηκε εξοπλισμός και λογισμικό ραντάρ διείσδυσης εδάφους και χαρτογράφησης λέιζερ για τη χαρτογράφηση της διαδρομής και τον εντοπισμό των διαφορετικών επισκευών που απαιτούνται".


"Από εκεί, η COTA εργάστηκε για να επισκευάσει τις στροφές 12 έως 16 και να κατασκευάσει ένα τσιμεντένιο μαξιλάρι για να ενισχύσει τις περιοχές στη στροφή 2 και 10. Επιπλέον, η COTA συνεργάστηκε με εργολάβους για να διασφαλίσει ότι τα νέα θεμέλια από άσφαλτο και σκυρόδεμα ήταν ομοιόμορφα και ομαλά, δημιουργώντας μια ιδανική πίστα για επερχόμενους αγώνες και εκδηλώσεις."


Η COTA θα φιλοξενήσει τρια μεγάλα γεγονότα το 2022 ξεκινώντας με το NASCAR στις 25-27 Μαρτίου, τα MotoGP στις 8-10 Απριλίου και την F1 στις 21-23 Οκτωβρίου. 

Επόμενο άρθρο »

Η πορεία του Gardner μέχρι τώρα

« Προηγούμενο άρθρο

Η καριέρα του Valentino Rossi στο MOTOGP WORLD 116

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα