• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Lecuona: Η προσέγγιση της ΚΤΜ είναι λάθος
Όσον αφορά τους νέους αναβάτες
Νέα 16/12/2021 - 18:14

 

Ο Lecuona επιλέχτηκε για να αντικαταστήσει τον Brad Binder στην Tech3 για το 2020, όταν ο Νοτιοαφρικανός προήχθη για να αντικαταστήσει τον Johann Zarco στην εργοστασιακή ομάδα της KTM. Αλλά ο Lecuona –τότε 19– είχε κάνει το ντεμπούτο του σε αγώνες μόλις το 2015 μετά από μια καριέρα στα supermotard, και μέχρι την έναρξη της σεζόν του 2020 είχε αγωνιστεί σε 89 λιγότερα Grand Prix από τον Binder.

Με το ντεμπούτο του το 2020 να τελειώνει τρεις αγώνες νωρίτερα λόγω του COVID-19 και να αποτελείται μόνο από 11 Grand Prix σε επτά πίστες, ο Lecuona πέρασε μεγάλο μέρος του 2021 ακόμα μαθαίνοντας – με την RC16 του 2021 να αποδεικνύεται λιγότερο ανταγωνιστική. Μόλις στα 21 του, ο Lecuona έχασε την θέση του στα MotoGP και θα αντικατασταθεί από το τελευταίο νεαρό αστέρι της KTM, Raul Fernandez, ο οποίος ανέβηκε στην κορυφαία κατηγορία μετά από μία μόνο σεζόν στην Moto2 στην οποία ήταν δεύτερος, πίσω από τον Remy Gardner, ο οποίος επίσης ανέβηκε στην Tech3.

Όταν ρωτήθηκε από το Motorsport.com εάν πιστεύει ότι η προσέγγιση της KTM προς τους νεαρούς αναβάτες της ήταν αυτή τη στιγμή η σωστή, ο Lecuona είπε: "Για να είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι δεν είναι σωστή. Νομίζω ότι δεν είναι σωστό, γιατί αν πιστεύεις σε έναν αναβάτη, πιστεύεις σε αυτόν για ένα, δύο, τρία, τέσσερα χρόνια. Μπορείς να πιστέψεις στον αναβάτη, αλλά πρέπει ακόμα να δώσεις στον αναβάτη αυτή την ευκαιρία, αυτό το περιθώριο για να προσαρμοστεί , να βελτιωθεί".


"Με ένα χρόνο, αν πεις στον αναβάτη «πρέπει να είσαι εκεί» ή ασκήσεις πίεση… όλοι χρειάζονται χρόνο για να προσαρμοστούν. Και νομίζω ότι σε αυτή την περίπτωση, ήθελαν να πάρουν έναν πολύ νεαρό αναβάτη και ήθελαν να πάνε γρήγορα με μια πολύ δύσκολη μοτοσυκλέτα".
Δεν είναι Ducati, δεν είναι Yamaha. Δουλέψαμε σκληρά αυτά τα δύο χρόνια, σε μερικούς αγώνες μπορούσα να είμαι γρήγορος ή η KTM μπορούσε να πάει γρήγορα, αλλά σε πολλούς αγώνες τα τέσσερα KTM ήταν τελευταία".
"Και δεν είναι επειδή είμαι καλύτερος αναβάτης μια εβδομάδα πριν ή μια εβδομάδα μετά, είναι επειδή αυτή η μοτοσυκλέτα είναι πολύ δύσκολο να κατανοηθεί και είναι πολύ δύσκολο να λειτουργήσει. Αν δεν δώσεις χρόνο, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα".


Ο Lecuona – ο οποίος θα ενταχθεί στη Honda τον επόμενο χρόνο ως εργοστασιακός αναβάτης στα Superbikes – πιστεύει ότι οι rookies των MotoGP αντιμετωπίζουν μια πιο σκληρή πρόκληση τώρα λόγω του επιπέδου του ανταγωνισμού που υπάρχει τώρα. 


"Τώρα το επίπεδο στα MotoGP είναι πολύ υψηλό", προσέθεσε. "Σε πολλές πίστες, πηγαίνουμε πολύ γρήγορα και πολλές φορές είμαι στην 15η θέση και είμαι επτά δέκατα μακριά (από το ρυθμό) σε ένα MotoGP με έξι εργοστάσια (να διαγωνίζονται). Λοιπόν, με εντελώς διαφορετικές μοτοσυκλέτες είμαστε στο ίδιο δευτερόλεπτο. Άρα, το επίπεδο είναι πολύ υψηλό".


"Οπότε δεν είσαι αργός επειδή είσαι 15ος , είσαι επτά δέκατα μακριά από τον πρώτο. Νομίζω ότι δεν το είχαμε ποτέ αυτό στα MotoGP. Αν το ελέγξουμε, δεν ξέρω, πέντε χρόνια πριν, αν τερμάτιζες ένα δευτερόλεπτο (πίσω) τερμάτιζες στο βάθρο. Αυτή τη στιγμή, αν μείνεις ένα δευτερόλεπτο (εκτός ρυθμού) παραμένεις ο τελευταίος στο grid".

Επόμενο άρθρο »

Alex Marquez: Το 2022 θα είναι συναρπαστικό

« Προηγούμενο άρθρο

Η νέα γενιά των MotoGP: Ο πρωταθλητής Gardner και το φαινόμενο Fernandez

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ