• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Brembo στο MotoGP της Γαλλίας
Νέα 14/05/2021 - 18:23
 
Brembo στο MotoGP της Γαλλίας
 
Τα Τακάκια Brembo που θα χρησιμοποιηθούν αυτό το Σαββατοκύριακο στο MotoGP Le Mans με Εφαρμογές και στη Μοτοσυκλέτα σας.
 
Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo, οι οποίοι συνεργάζονται στενά με όλους τους αναβάτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP, η πίστα Le Mans εμπίπτει στην κατηγορία μέτριου επιπέδου δυσκολίας αναφορικά με το σύστημα πέδησης.
 
Σε κλίμακα από το 1 έως το 5, κατατάσσεται στο δείκτη δυσκολίας 3, μαζί με άλλες 8 πίστες.
 
Παρότι υπάρχει κομμάτι ευθείας πριν από τη γραμμή τερματισμού που έχει μήκος μόλις 674 μέτρα, υπάρχουν άλλα τμήματα της πίστας που εξασφαλίζουν την ψύξη των δίσκων.
 
Προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος να μην φτάσουν οι δίσκοι στην ιδανική θερμοκρασία, οι αναβάτες ίσως χρησιμοποιήσουν τη χαμηλή ζώνη φρεναρίσματος των δίσκων φρένων άνθρακα, που προτιμώνται και για την περίπτωση βροχής.
 
 

 

 
Τακάκια Brembo για MotoGP έως 800 °C
 
Το υλικό τριβής που χρησιμοποιείται για τα τακάκια Brembo MotoGP είναι άνθρακας. Ο εξαιρετικός συντελεστής τριβής και η σταθερή απόδοση σε υψηλές θερμοκρασίες εγγυώνται ισχυρό, ομοιόμορφο και σταθερό φρενάρισμα χωρίς εξασθένηση ("αύξηση διαδρομής" της μανέτας ή του πεντάλ).
 
Σε σύγκριση με τα φρένα μιας σπορ μοτοσυκλέτας δρόμου, το βάρος, η διάρκεια και η μέγιστη θερμοκρασία είναι διαφορετικά.
 
Τα τακάκια Brembo για μία μοτοσυκλέτα MotoGP ζυγίζουν μόλις 50 γραμμάρια - λιγότερο από το μισό του βάρους των αντίστοιχων για μοτοσυκλέτα - ενώ η διάρκεια δεν είναι μεγαλύτερη από 900 km και η μέγιστη θερμοκρασία είναι 800 °C.
 

 

Όλα τα τακάκια για μοτοσυκλέτες δρόμου
 
Για εκείνους που χρησιμοποιούν τις μοτοσυκλέτες τους μόνο στο δρόμο, η Brembo διαθέτει 4 επιλογές: τα οργανικά CC για μαλακό και ομοιόμορφο φρενάρισμα, τα sintered SP (ειδικά για τον πίσω τροχό), τα SA και τα LA.
 
Την υψηλότερη απόδοση έχουν τα LA, με συντελεστή τριβής που αυξάνεται καθώς το υλικό θερμαίνεται.
 
Σε αντίθεση με τα τακάκια LA και SA, τα τακάκια για χρήση πίστας δεν είναι κατάλληλα για χρήση στο δρόμο, επειδή είναι λιγότερο αποτελεσματικά σε χαμηλές θερμοκρασίες.
 
Την υψηλότερη απόδοση όλων έχουν τα οργανικά RC, με τεχνολογία carbon, διαθέσιμα για όλες τις supersport μοτοσυκλέτες και τις πιο επιθετικές σπορ naked και έχουν συνεπή απόδοση, ειδικά σε υψηλές θερμοκρασίες δίσκου.
 
 

 

Το ένα τρίτο του αγώνα στα φρένα
 
Σε κάθε γύρο της πίστας Le Mans, οι αναβάτες χρησιμοποιούν τα φρένα 9 φορές για συνολικά 31 δευτερόλεπτα, κάτι που δεν είναι λίγο, όταν σκεφτείτε ότι αυτή είναι η τρίτη μικρότερη πίστα στο MotoGP του 2021. Το σύστημα πέδησης λειτουργεί για το 34% του αγώνα, το ίδιο με τις πίστες Jerez, Βαλένθια και Misano Adriatico.
 
Σε 8 από τα 9 τμήματα φρεναρίσματος, οι αναβάτες επιβραδύνουν το λιγότερο με 1G. Σε 5 από αυτά, η τιμή επιβράδυνσης δεν είναι μικρότερη από 1,2 Gs. Υπάρχουν 3 στροφές, όπου το σύστημα πέδησης υπερβαίνει τα 10 bar (145 psi).
 
Τέλος, το συνολικό φορτίο που εφαρμόζει στη μανέτα κάθε αναβάτης από την αρχή έως το τέλος του αγώνα είναι εξαιρετικά υψηλό: 975 kg.
 

 

Επιβράδυνση σχεδόν 1.5G στα 300km/h

 
Από τα 9 τμήματα πέδησης της πίστας Le Mans, τα 2 ταξινομούνται ως απαιτητικά για τα φρένα, τα 5 είναι μεσαίας δυσκολίας και τα υπόλοιπα 2 είναι σχετικά μικρής δυσκολίας.
 
Το πιο δύσκολο τμήμα φρεναρίσματος για τις μοτοσυκλέτες MotoGP είναι στην στροφή εννέα.
 
Οι μοτοσυκλέτες επιβραδύνουν από τα 295km/h στα 108km/h, χάρη στο φρενάρισμα 4,5 δευτερολέπτων, ενώ η πίεση στο υγρό φρένων φτάνει τα 13,6 bar (195,8 psi).
 
Οι αναβάτες εφαρμόζουν φορτίο 6,4kg στη μανέτα και επιτυγχάνουν επιβράδυνση 1,5Gs, ενώ εν τω μεταξύ κινούνται για 239 μέτρα.
 
 
 

Δείτε Περισσότερα για Τακάκια Brembo

Επόμενο άρθρο »

Zarco: Δεν πρέπει να αφήσουμε τον Quartararo να ξεφύγει

« Προηγούμενο άρθρο

Le Mans : Moto2 ΕΔ2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα