• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP 2022: Gresini–Ducati, VR|46-Aprilia;
Θα έχουν όλοι δορυφορικές ομάδες;
Νέα 26/04/2021 - 22:38

Από το 2022 ξεκινάει έως και το 2026 ένας νέος κύκλος μιας πενταετίας για το MotoGP, για τον οποίο οι 5 από τους 6 Κατασκευαστές που συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα έχουν ήδη υπογράψει την ανανέωση της συνεργασίας με την DORNA που έχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα αλλά και την ευθύνη της οργάνωσης του MotoGP.

H Aprilia είναι ο μόνος κατασκευαστής που δεν έχει ανανεώσει ακόμη, αλλά είναι θέμα ημερών ή εβδομάδων και αυτή η υπογραφή. 

Ο στόχος του Ezpeleta (CEO Dorna) είναι να έχει κάθε κατασκευαστής από μια δορυφορική ομάδα και έτσι τελικά να έχουμε 24 οδηγούς, από 22 που έχουμε σήμερα. 

Τα ερωτηματικά που μένουν να απαντηθούν είναι αν οι δύο Κατασκευαστές χωρίς δορυφορική ομάδα, οι Suzuki & Aprilia θα αποκτήσουν από το 2022 και μετά, αν ναι, το ότι η Ducati που έχει δύο δορυφορικές θα μείνει με μία και το τι θα κάνουν τελικά οι δορυφορικές ομάδες που δεν έχουν ακόμη αποφασίσει για το μέλλον τους.

Αρχικά να πούμε ότι η ομάδα Avintia Esponsorama έχει ανακοινώσει ότι το 2022 αφήνει τη θέση της στη μεγάλη κατηγορία, έτσι 2 δορυφορικές Ducati ψάχνουν σπίτι, που φαίνεται ότι μπορεί να βρεθεί στην ομάδα του εκλιπόντος Fausto Gresini, η οποία είχε ήδη κάνει τις σχετικές συζητήσεις πριν την ασθένεια και τελικά την απώλεια του Fausto. Όμως η ομάδα θέλει να συνεχίσει να υπάρχει και μάλιστα από του χρόνου χωρίς την Aprilia, η οποία θα έχει δική της ανεξάρτητη εργοστασιακή ομάδα. Το σχήμα θα μπορούσε αν είναι η Gresini-Ducati με οδηγούς τους Enea Bastianini & Fabio Di Giannantonio, που είχε υπογράψει ήδη ένα τέτοιο ενδεχόμενο για να αγωνιστεί με την ομάδα στην Moto2!

Αν αυτό το σενάριο επιβεβαιωθεί, η αναμενόμενη αυτόνομη ομάδα VR|46 και στη μεγάλη κατηγορία, με τον Luca Marini και ενδεχομένως και με τον ίδιο τον Valentino Rossi δεν θα πάρει τις προορισμένες για την Avintia μοτοσυκλέτες και επομένως θα ψάχνει για Κατασκευαστή. Η Suzuki θα ήταν μια καλή ιδέα, αλλά με την αποχώρηση του Davide Brivio δεν υπάρχουν οι ίδιοι στενοί δεσμοί που υπήρχαν (Ο Brivio εκτός από team manager του Rossi, εργάστηκε και στην VR|46 πριν πάει στην Suzuki). Και από την άλλη μεριά η ιαπωνική εταιρία δεν έχει αποφασίσει αν είναι έτοιμη να έχει ακόμη 2 μοτοσυκλέτες το 2022!

Έτσι μένει η λύση της Aprilia που φαίνεται ότι βλέπει με καλό μάτι το να έχει 4 μοτοσυκλέτες από την επόμενη χρονιά, καθώς η διαφαινόμενη φετινή της άνοδος την κάνει ελκυστική. Μάλιστα θα ήταν ένα Ιταλικό όνειρο να τελειώσει την καριέρα του ο Rossi στην εταιρία με την οποία ξεκίνησε στο Παγκόσμιο και πήρε τους 2 πρώτους Τίτλους του. 

Για την VR|46 φαίνεται ότι χάνεται και το σενάριο της συμμετοχής με Yamaha, καθώς η Petronas SRT έχει μια προτεραιότητα λόγω του κολοσσού της πετρελαιοβιομηχανίας, τον οποίο δεν θέλει να χάσει η Yamaha από τους χορηγούς της. 

Μέχρι τα μέσα του καλοκαιριού όλα τα κομμάτια του παζλ θα συμπληρωθούν και σίγουρα θα υπάρξει τεράστιο ενδιαφέρον στο να δούμε τι θα γίνει με όλα αυτά!

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Loris Capirossi: Φοβάμαι ότι ο Acosta θα μου κλέψει το ρεκόρ!

« Προηγούμενο άρθρο

Τα μυστικά της Superpole από τον Sykes

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ