• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marquez – P.Espargaro μιλούν στο Box Respol
“Σύντομα θα δώσουμε μάχη μεταξύ μας”
Νέα 23/04/2021 - 23:52

Η Repsol έβαλε τους δύο οδηγούς της, μετά τον Αγώνα στο Πορτιμάο, σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο, όπου μίλησαν μπροστά στην κάμερα της εταιρίας για τα όσα έγιναν το προηγούμενο ΣΚ.

Θα ξεχωρίσουμε ορισμένα από τα κυριότερα που είπαν και στο σχετικό βίντεο μπορείτε να παρακολουθήσετε όλη τη συζήτηση στα Ισπανικά, υποτιτλισμένη στα Αγγλικά.

 

Πως ήταν το πρώτο σας GP ως ομόσταυλοι, μετά από την πολύχρονη γνωριμία σας;

 

Μαρκ: “μπορεί να μην ήταν το καλύτερο GP σε σχέση με τα αποτελέσματα, αλλά στην περίπτωσή μου θεωρώ ότι ήταν πολύ θετικό. Ειλικρινά δεν έδωσα πολύ σημασία στον ομόσταυλό μου, καθώς είχα πολύ δουλειά να κάνω στη δική μου πλευρά του γκαράζ, αλλά ήταν ωραία. 

 

Πολ: “θα θέλαμε να τερματίσουμε πιο ψηλά. Η τύχη δεν ήταν με το μέρος μας”.

 

Ήσασταν αντίπαλοι για πολύ καιρό, τι καλό υπάρχει στο να είστε ομόσταυλοι;

 

Μαρκ: “Το καλό στο να μοιράζεσαι το γκαράζ με τον Πολ, είναι ότι ξέρουμε ο ένας τον άλλο, από παιδιά, από αγώνες τοπικών κυπέλλων και ήταν αυτός που πάντα κέρδιζε, γιατί ήταν μεγαλύτερος. 

Μάθαμε ο ένας από τον άλλο στα 125 και την Μοτο2. Το να μοιραζόμαστε μια ομάδα σημαίνει ότι μπορούμε να μάθουμε πράγματα ο ένας από τον άλλο. Το να έχεις ένα γερό ομόσταυλο, βοηθάει στο να ανεβάσεις την απόδοσή σου”.

 

Ποιες είναι οι σκέψεις σας για το Πορτογαλικό GP;

 

Πολ: “Ήταν ένα δύσκολο ΣΚ. Γιατί δεν είναι μια εύκολη πίστα. Και μετά είχαμε μια μηχανική βλάβη στον αγώνα. Με την επιστροφή του Μαρκ είμαστε όλοι πιο θετικοί, αφού είναι ο ένας που οδηγεί αυτή τη μοτοσυκλέτα περισσότερο καιρό και έχει τη μεγαλύτερη εμπειρία πάνω σε αυτήν”.

 

Μαρκ: “Στην περίπτωσή μου ήταν ένα ΣΚ γεμάτο συναισθήματα και πάνω από όλα εμπειρίες. Το ευχαριστήθηκα. Υπέφερα, αλλά επίσης πέρασα καλά, όταν τελείωσε ο αγώνας είχα το αίσθημα της ανακούφισης και της απελευθέρωσης”.

 

Τι σκέφτεσαι για το Ισπανικό GP στην Χερέθ;

 

Μαρκ: “η φυσική μου κατάσταση είναι ο περιορισμός μου, αλλά θα είναι ένα λίγο ευκολότερο να ξεκινάω εκεί, γιατί στο Πορτιμάο οι μηχανικοί μου δεν είχαν σημεία αναφοράς. Εδώ έχουμε αναφορές και έχουμε αγωνιστεί για πολλά χρόνια και αυτό θα μας βοηθήσει στο ξεκίνημα, αλλά λογικά το να πάω γρήγορα εξαρτάται από το χέρι μου, αν θα έχει βελτιωθεί πολύ ή όχι”.

 

Πολ: “Για μας θα είναι ένα σημείο αρχής, γιατί νομίζω ότι μέχρι την Χερέθ οι πίστες δεν ήταν καλές για μας. Το Κατάρ ιστορικά είναι μια δύσκολη πίστα για την Χόντα και το Πορτιμάο μια από τις δυσκολότερες, αν όχι η δυσκολότερη της σεζόν, έτσι η Χερέθ είναι σαν να είμαστε εντός έδρας για όλους. Επιπλέον ο Στεφάν Μπραντλ έχει κάνει πολλούς γύρους εκεί και έχει μαζέψει δεδομένα στις χειμερινές δοκιμές”.

 

Πως αισθάνεσαι από φυσική κατάσταση; Πως ήταν την Κυριακή μετά τον Αγώνα και τη Δευτέρα;

 

Μαρκ: “Έχω ήδη αναρρώσει. Σε διανοητικό επίπεδο σκέφτομαι για την Χερέθ και το πως να βελτιωθώ και πως να πάρω περισσότερους βαθμούς. Αλλά στο θέμα της φυσικής κατάστασης, τώρα έχω 2-3 μέρες ξεκούρασης. Πρέπει να είμαι προσεκτικός για τον επόμενο μήνα. Και μετά θα έλθει η ώρα μέσα στη σεζόν, να ξεκινήσω να πιέζω λίγο περισσότερο από πλευράς φυσικής κατάστασης”.

 

Ποια θα είναι η προπόνησή σου στη διάρκεια της εβδομάδας, σε αυτούς τους πρώτους αγώνες;

 

Μαρκ: “Είμαι ένας οδηγός που του αρέσει να προπονείται πολύ στο σπίτι, ειδικά το να κάνω πολύ δουλειά με μοτοσυκλέτες. Αλλά τώρα δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Απλά θα πηγαίνουμε από αγώνα σε αγώνα και μετά στο σπίτι θα ξεκουράζομαι για τρεις ημέρες. Μετά θα κάνω τρεις μέρες ελαφριά γυμναστική, αλλά χωρίς να βάζω περισσότερο βάρος από όσο πρέπει, αφού οι γιατροί συνιστούν το να βάζω δύναμη στο χέρι σταδιακά”.

 

Πιστεύεις ότι είναι θετικό για σένα που έχει γυρίσει ο Μαρκ;

 

Πολ: “Ναι, νομίζω ότι είναι θετικό για όλους, από την τεχνική πλευρά, γιατί τις βελτιώσεις που κάνει στην μοτοσυκλέτα. Στο τέλος δεν υπάρχει κανείς καλύτερος στο να εξελίξει τη μοτοσυκλέτα, από τον οδηγό που είναι πάνω της το μεγαλύτερο διάστημα, που ξέρει για την ιστορία της, που ξέρει τα αδύνατα και δυνατά σημεία και μπορεί να τα ενισχύσει και να τα βελτιώσει. Ο Μαρκ είναι που πρακτικά έκανε όλη την πρόοδο τα τελευταία χρόνια στην Χόντα και θα λύσει τα προβλήματα που έχουμε, με πολύ περισσότερη ευκολία και ρευστότητα από ότι μπορώ εγώ με τη μικρή εμπειρία που έχω. Είναι προφανές ότι η πίεση θα είναι λίγο μεγαλύτερη, γιατί θα βάλει όρια που είναι δυσκολότερο να φτάσεις, αλλά στο τέλος είναι αυτό που εμείς οι οδηγοί ζητούμε: να οδηγείς στο όριο ώστε να βελτιώνεσαι”. 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Rossi: “Το 2006 'πέταξα' τον 10ο Τίτλο, το 2015 μου τον κλέψανε”

« Προηγούμενο άρθρο

Aνανέωση συνεργασίας Kawasaki Racing Team με J.Juan

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ