• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Συνέντευξη Albesiano: Δεν είχαμε κάποιον τυχαίο στην Aprilia
Είχαμε τον Andrea Dovizioso!
Νέα 21/04/2021 - 12:16

Οι πρώτες ημέρες δοκιμών του Andrea Dovizioso με την Aprilia πέρασαν, όμως σε λίγες ημέρες οι δυο πλευρές θα συναντηθούν ξανά, αυτή τη φορά στο Mugello. Στο πρώτο τεστ, ο Romano Albesiano είχε την ευκαιρία για πρώτη φορά να δουλέψει με τον Dovi. Αρκετές ημέρες μετά, ο Ιταλός μίλησε στο gpone.com για την πρώτη επαφή των δύο πλευρών.

«Ήταν ένα τεστ που το περιμέναμε καιρό. Θέλαμε έναν τέτοιο οδηγό με τόση εμπειρία και η φήμη ότι είναι πολύ αναλυτικός επιβεβαιώθηκε. Ήταν χαρά μου που δούλεψα μαζί του».

Ανησύχησες μήπως απορρίψει την RS-GP;

Είχαμε κάνει καλό ξεκίνημα και κάτι τέτοιο θα μου έκανε τεράστια έκπληξη. Βέβαια αυτά τα τεστ, μακριά από την πίεση του ανταγωνισμού, σου δίνουν περισσότερη ελευθερία να το διασκεδάσεις. Έτσι ήταν για εμάς και ελπίζω και γι’ αυτόν».

Σε εξέπληξε κάτι απ’ όλα όσα είπε;

Ναι, κάποια πράγματα που μας είπε σε τεχνικό επίπεδο για το κιβώτιο. Κανονικά κάποιος σου λέει ότι ένα πράγμα είναι καλό ή χειρότερο από πριν. Όμως με την εμπειρία του, ο Andrea καταλαβαίνει ακριβώς πως δουλεύει η μοτοσυκλέτα. Ήταν πολύ ενδιαφέρον.

Πόσο σημαντικές ήταν αυτές οι τρεις ημέρες;

Ήθελε να βρει τη σωστή θέση οδήγησης και το είχαμε παρατηρήσει ότι το χρειαζόταν από φωτογραφίες που βλέπαμε. Δουλέψαμε πολύ και οι μηχανικοί μας έκαναν θαύματα και στο τέλος τη φέραμε πολύ κοντά σ’ αυτό που ήθελε. Έχουμε όμως ακόμα δουλειά.

Η RS-GP θα είναι περισσότερο «ραμμένη» στα μέτρα του Dovizioso στο Mugello;

Του είχαμε ετοιμάσει πολλά εξαρτήματα και στην Jerez, αλλά προφανώς δεν ήταν αρκετά. Δουλεύουμε γιατί αν ο οδηγός δεν νοιώσει άνετα στη μοτοσυκλέτα, τότε δεν μπορεί να δώσει τον καλύτερό του εαυτό. Πέρα από αυτό, όλα τα άλλα ήταν πολύ θετικά όπως και η γνώμη του για τα διάφορα μέρη της μοτοσυκλέτας.

Θα ήταν κρίμα να γίνει όλη αυτή η δουλειά για δύο μόνο τεστ…

Η ποσότητα είναι σημαντική, αλλά η ποιότητα είναι περισσότερο σημαντική. Δεν ξέρω τι θα γίνει. Κανείς δεν ξέρει. Είναι ένα ταξίδι σε στάδια και θα δούμε που θα μας πάει.

Σίγουρα ήταν καλό και για το ηθικό της ομάδας να έχετε τη ψήφο εμπιστοσύνης ενός τόσο έμπειρου αναβάτη.

Περισσότερο από τη ηθικό, ήταν πολύ σημαντικό που είχαμε πληροφορίες για το πώς δουλεύουν και οι άλλες μοτοσυκλέτες, διότι σε διαφορετική περίπτωση παίρνεις το δικό σου μονοπάτι που μπορεί να είναι σωστό ή λάθος. Ο Aleix είναι μαζί μας πολύ καιρό και δεν έχει άλλες εικόνες και ο Lorenzo ποτέ δεν τις είχε. Επομένως το ότι ο Dovizioso μας έδειξε που είμαστε είναι πολύ σημαντικό.

Είναι αλήθεια ότι είχε πει πως η Aprilia είναι μια εύκολη μοτοσυκλέτα;

Ναι, μπορώ να το επιβεβαιώσω αυτό.

Άρα, παρά τις Ιταλικές της ρίζες, είναι μια μοτοσυκλέτα περισσότερο κοντά στις Yamaha και στις Suzuki απ’ ότι στην Ducati;

Υπό κάποια έννοια έτσι είναι και το επιβεβαίωσε ο Andrea. Το ενδιαφέρον είναι ότι πάει γρήγορα με διαφορετικό τρόπο απ’ ό,τι είχε συνηθίσει. Ακολουθώντας τις συμβουλές του θα μπορέσουμε να διευρύνουμε τη χρήση της μοτοσυκλέτας μας.

Είδες έναν οδηγό ή έναν δοκιμαστή στην Jerez;

Η συμπεριφορά του ήταν περισσότερο αυτή ενός οδηγού που θέλει να μάθει μια νέα μοτοσυκλέτα. Δεν ξέρω αν αυτό τον κάνει δοκιμαστή. Είναι νωρίς να το πούμε.

Πόσο πολύ χρειάζεται έναν δοκιμαστή η Aprilia;

Θα ήταν ιδανικό να τον ορίσουμε ως δοκιμαστή και ήταν για ένα τεστ, αν και αντί να δοκιμάσει πράγματα κοίταξε περισσότερο τη θέση οδήγησης. Αν συνεχιστεί αυτό τότε θα έχουμε μια τεράστια προστιθέμενη αξία.

Ποιο είναι το πρόγραμμα εξέλιξης για φέτος;

Έχουμε πολλά πράγματα. Στα αεροδυναμικά δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά, παρά μόνο σε μικρό βαθμό. Τώρα το μεγαλύτερο βάρος το ρίχνουμε στον κινητήρα. Τα τελευταία χρόνια έχουμε κάνει μεγάλες αλλαγές και θα χρειαστούμε χρόνο. Έχουμε αυξήσει την ιπποδύναμη για να επισπεύσουμε την εξέλιξη. Δεν μπορώ να πω ακριβώς που δουλεύουμε, αλλά έχει να κάνει με πολλούς τομείς και ειδικά με τον κινητήρα.

Είναι τώρα η κατάλληλη στιγμή, με όλη αυτή την τεχνολογική εξέλιξη, για να έχετε δορυφορική ομάδα;

Ίσως, γιατί με τις περισσότερες ιδέες που έχουμε θα θέλουμε να πειραματιστούμε μ’ αυτές για να επιταχύνουμε την εξέλιξη. Άλλωστε, όταν είσαι στην πίστα με 4 μοτοσυκλέτες έχεις τη διπλή πληροφόρηση απ’ ό,τι έχεις τώρα.

Πόσο ικανοποιημένοι είστε με την έναρξη της σεζόν;

Στον τελευταίο Αγώνα του Qatar αξίζαμε κάτι παραπάνω, αλλά σε γενικές γραμμές το επίπεδό μας είναι πάρα πολύ καλό. Τώρα πρέπει να το διατηρήσουμε έτσι, ακόμα και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες. Είμαι ικανοποιημένος. Έχουμε ένα τρελό Πρωτάθλημα, όπου ένα μικρό λάθος σε ρίχνει στην 18η θέση. Όλοι είναι δυνατοί, ακόμα και οι rookies, αλλά έχουμε τα δικά μας χαρτιά για να παίξουμε».

Σε τι έχει βελτιωθεί περισσότερο η RS-GP και τι της λείπει;

Η απόδοση ισχύος του κινητήρα έχει βελτιωθεί και η μοτοσυκλέτα είναι πιο σταθερή και πιο αποτελεσματική στα φρένα, ενώ κάναμε και ένα καλό βήμα στα ηλεκτρονικά. Αυτό που μας λείπει από τους άλλους V4 είναι η… απόδοση (γελάει). Νομίζω κάτι θα καταφέρουμε σε αυτό το κομμάτι φέτος.

Επόμενο άρθρο »

Εντυπωσίασε ο Βασίλης Παντελεάκης στην Ιταλία!

« Προηγούμενο άρθρο

«Επίθεση» κατά Vinales στο twitter!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ