• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Cecchinello: Ο Pol δεν θα δυσκολευτεί στην Honda όπως ο Lorenzo!
Νέα 03/03/2021 - 13:10

Ο Lucio Cecchinello μίλησε στο gpone.com για διάφορα θέματα και ένα από αυτά αφορούσε στον καλό του φίλο και αντίπαλο Fausto Gresini, τον οποίο αποχαιρέτησε το περασμένο Σάββατο. «Είχαμε μία πολύ καλή φιλία αλλά ήμασταν και αντίπαλοι. Κάναμε την ίδια δουλειά στην ίδια κατηγορία και οι δυο μας δουλεύαμε για την Honda την ίδια περίοδο. Ήταν πάρα πολύ καλός στο να κρατά και μυστικά. Σεβόμασταν ο ένας τον άλλον. Ανταλλάσσαμε πληροφορίες όταν κάναμε επαφές με έναν εν δυνάμει χορηγό. Ήταν πολύ σωστός επαγγελματίας. Χάσαμε έναν άνθρωπο που κατάφερε να εμπνεύσει όλες τις δορυφορικές ομάδες, διότι ήταν σημείο αναφοράς για εμάς. Για την ώρα δεν ξέρω κάτι για το τι θα γίνει με την ομάδα του. Πήγα στην κηδεία του και μετά στο αγωνιστικό τμήμα. Ήταν συγκινητικά… έβαλαν μπροστά όλες τις μοτοσυκλέτες τις οποίες ο Fausti είχε μαζέψει όλα αυτά τα χρόνια. Θέλουν να προχωρήσουν μπροστά και αυτό είναι κάτι σημαντικό».

Στη συνέχεια η κουβέντα πήγε στην Repsol Honda, μιας και το 2021 είναι μια χρονιά μεγάλων αλλαγών για αυτήν. Τον ρώτησαν σχετικά με τον Pol Espargaro και αν θα υποφέρει το πρώτο του διάστημα με την Honda, όπως υπέφερε και ο Jorge Lorenzo. «O Pol είναι ένας πολύ δυνατός οδηγός, πρέπει όμως πρώτα να αποκτήσει εμπειρία με την Honda. Δεν νομίζω ότι θα δυσκολευτεί τόσο, όσο Lorenzo. Έρχεται από την KTM, μία μοτοσυκλέτα περίπου ίδιας δυσκολίας με αυτή της Honda. Είναι δύσκολη στην οδήγηση, με έναν κινητήρα που δεν είναι ομαλός. Πιστεύω λοιπόν ότι θα έχει λιγότερα προβλήματα στην προσαρμογή του με τη νέα του μοτοσυκλέτα, απ’ όσα είχε ο Jorge, ο οποίος είχε και διαφορετικό οδηγικό στυλ. Honda και KTM απαιτούν δύναμη από τον αναβάτη και ο Pol σε αυτό το κομμάτι έχει ένα πλεονέκτημα, διότι είναι ήδη συνηθισμένος σε αυτό».

Η επόμενη ερώτηση αφορούσε στον Marc Marquez και στο αν πιστεύει ότι θα επιστρέψει το ίδιο δυνατός όπως και στο παρελθόν. «Ο Marc σίγουρα θα χρειαστεί μερικά Grand Prix για να αποκτήσει και πάλι την ταχύτητα του. Όχι μόνο για αυτό, αλλά και για να έχει ένα σώμα ικανό να διαχειριστεί έναν ολόκληρο Αγώνα, με την ενέργεια που απαιτεί αυτός. Όταν οδηγείς μία MotoGP μοτοσυκλέτα, με ένα χέρι το οποίο για πολύ καιρό δεν έχει υποβληθεί στην πίεση που απαιτείται για να οδηγήσεις μία τέτοια μοτοσυκλέτα, τότε έχεις προβλήματα. Ίσως να είναι γρήγορος στον ένα γύρο, αλλά δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα στον Αγώνα. Νομίζω ότι θα πρέπει να περιμένουμε για να πούμε αν θα είναι σε θέση να διεκδικήσει και πάλι τον Τίτλο. Πάντως πιστεύω ότι θα έρθει αποφασισμένος κι ενδεχομένως πιο ώριμος. Πάντα έλεγε ότι είναι στους Αγώνες για να κερδίζει. Ίσως με τα χρόνια και την εμπειρία ένας οδηγός ωριμάζει και θα είναι σε θέση να διαχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο τις καταστάσεις, όπως αυτή στην Jerez. Ίσως εκεί αν συμβιβαζόταν με ένα βάθρο να μην είχαν συμβεί όλα αυτά που συνέβησαν». 

Τον ρώτησαν και πόσα χρήματα του είχαν κοστίσει όλες οι πτώσεις με τον Cal Crutchlow και ο Ιταλός απάντησε: «Κανονικά ξοδεύω πολλά σε επισκευές και βαψίματα. Ας πούμε ότι το budget με τον Cal ανέβηκε. Πάντα όμως είχα τέτοιου είδους οδηγούς. Πρώτα τον De Puniet και μετά τον Stoner. Και ο Crutchlow είχε πολλές πτώσεις, ειδικά τη χρονιά που περάσαμε από τα Bridgestone στα Michelin. Τότε ήταν που με έκανε να ξοδέψω πολλά».

Τέλος, αναφέρθηκε και στην περίπτωση του Andrea Dovizioso και στο αν περίμενε ότι ο Ιταλός θα σταματούσε το 2021 και αν υπάρχει χώρος για αυτόν στο MotoGP τα επόμενα χρόνια. «O Dovi πήρε την απόφαση του και δεν τον ενδιέφερε να είναι δοκιμαστής η αντικαταστάτης για λίγους Αγώνες. Είναι ακόμα πεπεισμένος ότι μπορεί να επιστρέψει το 2022. Το ξέρω αυτό καλά. Από την άλλη όμως έρχονται και πολλοί νεαροί αναβάτες στην κατηγορία. Αναβάτες όπως ο Dovizioso μπορούν ακόμα να πρωταγωνιστήσουν, αλλά δεν έρχονται στην ομάδα και με χαμηλά budget. Οι αναβάτες που προέρχονται από την Moto2 όμως, έχουν έως και δέκα φορές χαμηλότερους μισθούς από τον Dovi για παράδειγμα και στις μέρες μας, με την οικονομία να υποφέρει σε τόσο σημαντικό βαθμό, οι ομάδες σκέφτονται και αυτόν τον παράγοντα όταν επιλέγουν τους αναβάτες τους».

Επόμενο άρθρο »

Η Honda υποστηρίζει τον Σπύρο Μάριο Φουρθιώτη

« Προηγούμενο άρθρο

Χειρουργήθηκε ο Kallio

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ