• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Δέκα μοτοσυκλέτες σε μια μέρα οδήγησε ο GUARESCHI!
Ο team-manager της Ducati ξαναφόρεσε την αγωνιστική του φόρμα για να κάνει το shakedown των 10 Desmosedici GP10 που βρίσκονται στην πίστα της Sepang!
Νέα 04/02/2010 - 00:23
Μπορεί μετά την αποχώρηση του Livio Suppo να ανέλαβε χρέη team-manager, ωστόσο δεν είναι εύκολο από τη μία μέρα στην άλλη να αλλάξει συνήθειες. Ο Vittoriano Guareschi συνεχίζει να δοκιμάζει και να «στήνει» τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Ducati ακόμα και τώρα που πήρε προαγωγή. Άλλωστε όπως ξεκαθάρισε από την πρώτη στιγμή θα συνεχίσει να κάνει δοκιμές και να δουλεύει πάνω στο βασικό set-up των μοτοσυκλετών γιατί έτσι μπορεί να κατανοήσει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο τις παρατηρήσεις των αναβατών και να τις μεταφέρει επακριβώς στους τεχνικούς.

Την Τετάρτη, πρώτη μέρα δοκιμών στην πίστα της Sepang, ο 38χρονος Ιταλός είχε αρκετή δουλειά καθώς δεν οδήγησε μόνο τις εργοστασιακές Desmosedici GP10, αλλά και αυτές των «δορυφορικών» Pramac Racing και Team Aspar! Στο σύνολο δηλαδή 10 μοτοσυκλέτες!!!

«Ήμουν ο μόνος που οδήγησε σήμερα τις Ducati και τις οδήγησα όλες! Δεν είναι όλες οι μοτοσικλέτες ίδιες... Όλες συναρμολογήθηκαν από την Ducati τον προηγούμενο μήνα, αλλά μέχρι σήμερα δεν είχαν δοκιμαστεί. Οπότε έκανα από 2 γύρους με την καθεμία για να βεβαιωθούμε ότι τα φρένα, ο συμπλέκτης, τα ηλεκτρονικά συστήματα λειτουργούν σωστά. Ο καλύτερός μου χρόνος ήταν στα 2'08", όχι και τόσο άσχημος από τη στιγμή που έκανα μόλις έναν γρήγορο γύρο με κάθε μοτοσυκλέτα. Επίσης χρησιμοποίησα μόνο ένα σετ ελαστικών γιατί η ομάδα δοκιμών δεν έχει πολλά λάστιχα στη διάθεσή της για όλο το χρόνο».

Ο Vitto είπε ότι την Πέμπτη Stoner και Hayden θα δοκιμάσουν κάποια νέα εξαρτήματα: «Ο Νicky θα έχει δύο διαφορετικά φέρινγκ, ένα μεγαλύτερο και ένα μικρότερο, ενώ ο Casey θα δοκιμάσει δύο διαφορετικά ψαλίδια, ένα από κάρμπον και ένα αλουμινίου. Υπάρχουν όμως κι άλλα διαφορετικής σχεδίασης ψαλίδια, όπως και διαφορετικά υλικά. Η διαφορά μεταξύ τους είναι στο επίπεδο ακαμψίας και στο πως αυτό μεταφράζεται από άποψη αίσθησης και κρατήματος του πίσω ελαστικού. Σε ζεστές συνθήκες όπου το επίπεδο κρατήματος δεν είναι καλό, όπως εδώ, είναι σημαντικό να έχουμε ευκαμψία στο ψαλίδι».

Φέτος η Ducati αποφάσισε να επιστρέψει στη σειρά ανάφλεξης τύπου «big bang», αφήνοντας στην άκρη τη σειρά τύπου «screamer». Αναλύοντας τους λόγους που οδήγησαν το τεχνικό επιτελείο της ομάδας σε αυτήν την επιλογή είπε: «Ο 'big bang' είναι πιο οδηγίσιμος και ο αναβάτης καταλαβαίνει καλύτερα τη δύναμη. Ο παλιός κινητήρας (screamer) αντιθέτως απελευθερώνει όλη τη δύναμη με μιας, όπως το turbo! O νέος είναι πιο φιλικός και σου δίνει τη δυνατότητα να ελέγχεις πιο εύκολα μέσω του γκαζιού τον κινητήρα. Όσον αφορά τώρα στο θέμα του καλύτερου χρόνου, η διαφορά δεν είναι μεγάλη, αλλά κατά τη διάρκεια του αγώνα - όταν μειώνεται σταδιακά το κράτημα των ελαστικών - ο 'big bang' πλεονεκτεί», σχολίασε ο Guareschi.

 

Επόμενο άρθρο »

MOTOGP: Όλοι εμπιστεύονται την Οhlins!

« Προηγούμενο άρθρο

TRACK DAY - ΜΕΓΑΡΑ - ΚΥΡΙΑΚΗ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2010

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα