Το 2010, ολόκληρο το grid των MotoGP θα φοράει αναρτήσεις της Ohlins, μετά και την αλλαγή των Marco Simoncelli και Hiroshi Aoyama από τις Showa, που παραδοσιακά χρησιμοποιούσε η Honda. Οι πρόσφατες δοκιμές στην Sepang, σήμαναν και την τελευταία φορά που οι δύο rookies χρησιμοποιούσαν αναρτήσεις της Ιαπωνικής εταιρίας.
Μόλις μια RC212V, αυτή του Randy de Puniet, ξεκίνησε τη χρονιά του 2009 με ανάρτηση της Ohlins. Η εργοστασιακή ομάδα της Repsol Honda δοκίμασε το πακέτο της Σουηδικής εταιρίας στις δοκιμές του Brno. Ο Andrea Dovizioso άλλαξε αμέσως σε Ohlins, ενώ ο team-mate του, Dani Pedrosa αποφάσισε να ολοκληρώσει τη χρονιά με Showa, με σκοπό να αλλάξει σε Ohlins την ερχόμενη χρονιά. Την ίδια στιγμή, οι ομάδες Gresini και Interwetten (πρώην Team Scott) συνέχισαν να χρησιμοποιούν ανάρτηση της Showa, μέχρι και τις τελευταίες φετινές δοκιμές.

Το πλεονέκτημα ύπαρξης 6 αναβατών της Honda που θα χρησιμοποιούν την ίδια ανάρτηση είναι προφανές. Τα νέα κομμάτια, που θα εξελίσσονται από την εργοστασιακή ομάδα, θα βρίσκουν ευκολότερα εφαρμογή στις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, ενώ η ανταλλαγή δεδομένων θα είναι πιο χρήσιμη, για όλους τους αναβάτες της Honda.
Το μειονέκτημα είναι ότι οι νεοφερμένοι Simoncelli και Aoyama θα πρέπει να προσαρμοστούν σε μια νέα ανάρτηση, διαφορετική από αυτήν που χρησιμοποιούσαν μέχρι τώρα στις δοκιμές. Για αναβάτες με μικρή εμπειρία στη Μεγάλη Κατηγορία, αυτό σίγουρα δεν είναι εύκολο.
"Την επόμενη φορά θα δοκιμάσουμε τη νέα μοτοσυκλέτα και πιστεύω ότι θα είναι πολύ διαφορετική από την αντίστοιχη