Κεντρική ιδέα του project είναι η μείωση του κόστους και η αύξηση των συμμετοχών και κατ' επέκταση του θεάματος.
Οι μοτοσυκλέτες θα έχουν πρωτότυπο πλαίσιο που θα ετοιμάζει η κάθε ομάδα ή θα αγοράζει από εταιρίες που ειδικεύονται στην κατασκευή πλαισίων, ενώ οι 4χρονοι, 4κύλινδροι σε σειρά κινητήρες των 600cc θα είναι της Honda η οποία είναι ο επίσημος προμηθευτής της κατηγορίας.
Στην προσωρινή λίστα συμμετοχών που έχει δώσει στη δημοσιότητα η Ομοσπονδία απαρτίζεται από 23 ομάδες και 37 αναβάτες,
H Moto2 της Suter
αριθμός σίγουρα εντυπωσιακός που αφήνει υποσχέσεις για πλούσιο θέαμα. Ήδη οι ομάδες έχουν ξεκινήσει τις προετοιμασίες τους ενόψει 2010 αν και οι κινητήρες τους οποίους θα χρησιμοποιούν δεν είναι ακόμα έτοιμοι.
Έτσι στα πρωτότυπα πλαίσιά τους έχουν προσαρμόσει μοτέρ από CBR600RR που είναι πολύ κοντά σε αυτόν που ετοιμάζει η Honda για την κατηγορία. Για την ακρίβεια ο κοινός κινητήρας που θα παρέχει στις ομάδες βασίζεται σε αυτόν της CBR600RR αλλά μέχρι εκεί, καθώς το ιαπωνικό εργοστάσιο ετοιμάζει μια βελτιωμένη έκδοση του εν λόγω κινητήρα που δεν θα έχει καμία σχέση με τον κιταρισμένο αγωνιστικό που χρησιμοποιείται στα Supersport.
Στις δοκιμές της Valencia που ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή είδαμε διάφορες ...εκδοχές στο ίδιο θέμα. Διαβάζουμε κωδικές
H Moto2 της Tech 3
ονομασίες για κάθε πρωτότυπο και προσπαθούμε να μάθουμε τι γίνεται. Suter, Tech3, Kalex, WRC, MZ, BQR, RSV, ADV & FTR, είναι ονόματα κατασκευαστών/ομάδων που θα πρέπει να συνηθίσουμε σιγά σιγά μιας και του χρόνου θα τα βρούμε μπροστά μας.Βέβαια όπως μπορείτε να διαβάσετε σε σχετικό θέμα τα πρωτότυπα της Moto2 δεν ... βάζουν φωτιές στην πίστα με τις επιδόσεις τους καθώς υστερούν σημαντικά σε σχέση με τις κορυφαίες -και σαφώς πιο βαριές- μοτοσυκλέτες που μετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport. Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα 4κύλινδρο 600άρι της Supersport ζυγίζει 158 κιλά, τη στιγμή που το μίνιμουμ βάρος μιας Moto2 είναι 135 κιλά.
Ωστόσο δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα νέα πρωτότυπα βρίσκονται ακόμα στα
H Moto2 της Kalex
πρώτα στάδια εξέλιξης και επιπλέον πειραματίζονται με λύσεις ανάγκης στον τομέα του μοτέρ μιας και οι επίσημοι κινητήρες δεν είναι ακόμα έτοιμοι. Στο φωτογραφικό αφιέρωμα μπορείτε να δείτε τα πρωτότυπα που πήραν μέρος στις δοκιμές της Valencia.
Αναλυτικό ρεπορτάζ για τις πυρετώδεις προετοιμασίες των ομάδων της Moto2 ενόψει 2010 μπορείτε να διαβάσετε στο 17ο τεύχος του περιοδικού motoGP World που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου.
H Moto2 της WRC
H Moto2 της BQR
H Moto2 της MZ
H Moto2 της RSV
H Moto2 της ADV