• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ELIAS: Υποβιβασμός ή ελπίδα για ολική επαναφορά;
Προβληματισμός για τη μετακίνηση του Ισπανού στην Moto2.
Νέα 26/11/2009 - 10:21

Όπως όλοι γνωρίζουμε, ο Toni Elias θα βρίσκεται του χρόνου στην ομάδα του Fausto Gresini στην Moto2. Πολλοί μάλιστα σπεύδουν να τον χρίσουν και φαβορί για την κατάκτηση του Τίτλου, προφανώς όμως είναι πολύ νωρίς για τέτοιες υποθέσεις. Πόσο δίκαιη ήταν όμως η μετακίνηση του μικρόσωμου Ισπανού στην Moto2;

 

Ο Toni Elias είναι ένας αναβάτης που μας συγκινεί ιδιαίτερα όταν αγωνίζεται. Γρήγορος, θεαματικός, μαχητικός και αρκετά επιρρεπής στο λάθος. Με το ιδιαίτερό στυλ του κοσμεί τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και δεν αφήνει κανένα ασυγκίνητο. Όμως, αυτή η έλλειψη σταθερότητάς του, τον καταδίκασε σε υποβιβασμό. Πόσο σωστό είναι όμως να γίνεται λόγος για έλλειψη σταθερότητας;

 

Σίγουρα, ο Elias δεν είναι ο πρώτος αναβάτης που θα πόνταρες πάνω του λεφτά ότι θα τερματίσει σε κάθε αγώνα. Ποτέ όμως δεν έχει αγωνιστεί δύο συνεχόμενες σεζόν με την ίδια μοτοσυκλέτα. Είναι ιδιαίτερα δύσκολο για έναν αναβάτη να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των MotoGP, όταν δεν έχει αρκετό χρόνο τριβής με τη μοτοσυκλέτα του, ή ακόμα χειρότερα, όταν αλλάζει μοτοσυκλέτα κάθε χρονιά.

 

Μην ξεχνάμε ότι ο Elias πέρσι αγωνιζόταν με μια δορυφορική Ducati, πραγματοποιώντας καλές εμφανίσεις, ενώ φέτος οδηγούσε μια δορυφορική Honda. Κι αν θέλουμε να σκαλίσουμε τα πράγματα ακόμα περισσότερο, είναι κοινό μυστικό ότι η RC212V είναι μια ιδιότροπη μοτοσυκλέτα και όχι μια γεννημένη Πρωταθλήτρια. Όλοι οι αναβάτες της Honda παραπονούνταν ότι καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς ότι δεν κατόρθωσαν να βρουν αρκετή πρόσφυση από το πίσω ελαστικό, ενώ ακόμα και οι εργοστασιακοί αναβάτες του HRC προβληματίστηκαν έντονα.

 

Είναι αλήθεια ότι ο Elias πραγματοποίησε ένα άσχημο πρώτο μισό στο φετινό Πρωτάθλημα. Το δεύτερο μισό όμως ήταν αρκετά καλό, με τον Ισπανό να τερματίζει 7ος στην τελική κατάταξη. Όχι και άσχημα........Επιπλέον είναι γνωστό ότι οι θέσεις στην ομάδα της San Carlo Gresini είχαν ουσιαστικά προαποφασιστεί, με γνώμονα κυρίως την εθνικότητα τον αναβατών, αποκλείοντας από νωρίς τον Elias. Το ταλέντο και η οδηγική ικανότητα του Marco Melandri (που θα είναι του χρόνου στην Honda San Carlo) είναι αναμφισβήτητα. Όμως, καμία αμφισβήτηση δε χωράει και για το γεγονός ότι η καριέρα του έχει πάρει την κατιούσα τα δύο τελευταία χρόνια. Φέτος, τερμάτισε στην 10η θέση του Πρωταθλήματος (με μια μοτοσυκλέτα, ομολογουμένως, κατώτερη του ανταγωνισμού), ενώ πέρσι καταποντίστηκε πάνω στην εργοστασιακή Ducati. Σαφώς λοιπόν, η εκλογή του από τον Gresini δεν έγινε βάσει των πρόσφατων αποτελεσμάτων του.

 

Φαίνεται λοιπόν πως ο Elias αδικείται και περιφρονείται από τις ομάδες του Πρωταθλήματος. Αυτό που χρειαζόταν ήταν μια δεύτερη χρονιά με την ίδια μοτοσυκλέτα και όχι έναν υποβιβασμό προετοιμασίας στην Moto2. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για έναν αναβάτη που έχει κερδίσει Grand Prix και έχει ανέβει αρκετές φορές στο βάθρο, παρά τους τραυματισμούς και τις ατυχίες του. Ας ελπίζουμε η νέα σελίδα στην καριέρα του να του τονώσει την ψυχολογία και γρήγορα να τον ξαναδούμε στα MotoGP, καθώς εκεί ανήκει!

Επόμενο άρθρο »

Ο TOSELAND έγινε... Doctor!

« Προηγούμενο άρθρο

NEC SHOW: Παρέλαση αστέρων στη διάσημη έκθεση.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα