• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
VALENCIA TEST LIVE: Η τελική κατάταξη: Lorenzo 1ος
J.L.: «Τώρα ο Valentino Rossi θα έχει δύο λόγους να ανησυχεί μέσα στην Yamaha»
Νέα 10/11/2009 - 18:50

 

Ο Jorge Lorenzo και η Yamaha M1, έφυγαν πριν από λίγο από την πίστα της Valencia, με έναν φοβερό χρόνο στο 1:31.939, οκτώ δέκατα κάτω από τον ταχύτερο χρόνο που έγινε στη διάρκεια του αγώνα. Βέβαια σήμερα η πίστα ήταν ελαφρώς καλύτερη από ότι την Κυριακή, κυρίως λόγω της μικρότερης έντασης του ανέμου, που όμως έδινε μικρότερες τελικές ταχύτητες σε σχέση με αυτές της Κυριακής.

«Λίγο τα νέα λάστιχα της Bridgestone, λίγο το νέο πλαίσιο, λίγο οι αλλαγές στα ηλεκτρονικά, λίγο η οδήγησή μου, όλα αυτά μαζί έδωσαν αυτόν τον χρόνο», είπε φανερά χαρούμενος ο Jorge Lorenzo, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ανταποκριτή μας Δημήτρη Διατσίδη.

Σε σχέση με τις νέες δαγκάνες της Brembo δεν είδε κάποια διαφορά στο φρενάρισμα, ενώ για την επόμενη χρονιά θέλει να βελτιώσει τις εκκινήσεις του και το κοντρόλ της μοτοσυκλέτας, πράγματα που θα γίνουν με ένα νεό πρόγραμμα προπόνησης που περιλαμβάνει Μοτοκρός και Trial.

O Hayden τα πήγε πολύ καλά
O Hayden τα πήγε πολύ καλά

Για τους εντυπωσιακούς χρόνους του Ben Spies, το σχόλιό του ήταν: «Είμαι χαρούμενος με το γεγονός ότι ο Spies είναι τόσο γρήγορος, γιατί αυτό μου δίνει κίνητρο για να βελτιωθώ περισσότερο». Και συμπλήρωσε: «Τώρα ο Valentino Rossi θα έχει δύο λόγους να ανησυχεί μέσα στην Yamaha», με μια μικρή δόση ειρωνείας...

 

Η μάχη λοιπόν έχει ανάψει για τα καλά, από τώρα και θα συνεχιστεί, μέσα και έξω από τις πίστες το 2010.

 

Με τη σειρά του ο Valentino Rossi σχολιάζοντας την καλή απόδοση του Spies είπε: «Ο Ben Spies σήμερα έδειξε ότι του χρόνου μπορεί να γίνει και αυτός ένα μέλος της ομάδας των 4 και επομένως ο συναγωνισμός θα είναι ακόμη πιο έντονος».

Ο Lorenzo "έσπασε" τα χρονόμετρα!
Ο Lorenzo "έσπασε" τα χρονόμετρα!

Για τη νέα Μ1 είπε ότι το νέο πλαίσιο πήγε καλά και σήμερα και έτσι θα έχουν μια καλή βάση για τη μοτοσυκλέτα του 2010. Μετά και τη σημερινή μέρα φαίνεται ότι το πλαίσιο θα μείνει έτσι, αλλά το πιο σημαντικό για τον ίδιο είναι ο νέος κινητήρας που θα έλθει τον Φεβρουάριο.

«Είμαι αισιόδοξος ότι η Yamaha – όπως και μετά το 2007 – θα λύσει τα προβλήματα και θα έχουμε ένα καλό κινητήρα στους αγώνες», είπε χαρακτηριστικά ο Rossi, που έμεινε 0.589 του δευτερολέπτου πίσω από τον ομόσταυλό του στην 3η θέση. Μάλιστα για πολλή ώρα ήταν 4ος πίσω από το νεοφερμένο Αμερικανό.

Ο "Super Sic" δεν πήγε όσο καλά περίμεναν όλοι
Ο "Super Sic" δεν πήγε όσο καλά περίμεναν όλοι

Απαντώντας σε ερώτηση Ιταλού συναδέλφου σχετικά με το τι δώρο θα ήθελε να του φέρει ο Άγιος Βασίλης τα Χριστούγεννα για το 2011, ο Ιταλός Πρωταθλητής απάντησε διπλωματικά: «Δεν ξέρω από τώρα τι θέλω για ’11, αλλά όντως ο Άγιος Βασίλης φοράει κόκκινα...»

 

Ο Casey Stoner σήμερα έφερε την Ducati GP10 στη 2η θέση της κατάταξης με διαφορά 0.256 του δευτερολέπτου από τον Lorenzo. Ο Αυστραλός έχει και την αυριανή μέρα για να βελτιώσει τη συμπεριφορά της νέα μοτοσυκλέτας, αλλά δύσκολα θα βελτιώσει το χρόνο του, αφού η πίστα θα μείνει ανοικτή μόνο μέχρι τη 1 το μεσημέρι, ενώ οι καλοί χρόνοι έρχονται αργότερα, αφού μέχρι εκείνη την ώρα η άσφαλτος είναι πολύ κρύα.

Σε γενικές γραμμές ήταν ευχαριστημένος με την GP10 και το νέο κινητήρα που ακούγεται πολύ διαφορετικά, αλλά αλλάζει λίγο την αίσθηση, όπως λέει και ο Nicky Hayden. Ο Αμερικανός της Ducati ήταν χαρούμενος που βρίσκεται επιτέλους κοντά στους πρώτους, στην 5η θέση της κατάταξης, μπροστά από τον Pedrosa και λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Rossi.

Η Ηοnda δοκίμασε πολλά και διαφορετικά με τον Pedrosa
Η Ηοnda δοκίμασε πολλά και διαφορετικά με τον Pedrosa

«Αύριο θα δοκιμάσω και πάλι και το νέο κινητήρα και μια άλλη εκδοχή του πιο κοντά στο φετινό, αφού η αίσθηση των δύο είναι πολύ κοντά. Δουλεύουμε πάντως στο σωστό δρόμο», είπε ο Hayden. «Το νέο Bridgestone είναι βελτιωμένο στον τομέα της πρόσφυσης υπό κλίση. Στην αεροδυναμική θα δουλέψουμε το χειμώνα στην αεροδυναμική σήραγγα για να φτιάξουμε ένα φέρινγκ που να ταιριάζει καλύτερα σε μένα. Ο Casey είναι πιο λεπτός και μικρόσωμος και βολεύεται, η διαφορά μας όμως σε τελική είναι μεγάλη, κάτι πρέπει να κάνουμε», συμπλήρωσε.

Bautista - Suzuki στο δρόμο της βελτίωσης
Bautista - Suzuki στο δρόμο της βελτίωσης

 

Η μεγάλη έκπληξη της ημέρας, όπως γράψαμε και πιο πάνω, ήταν ο Ben Spies, πάνω στη δορυφορική Yamaha Tech3. Ήταν στο μεγαλύτερο διάστημα 3ος και τελικά έμεινε στην 4η θέση με χρόνο 1:32.942, ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Lorenzo.

«Δεν αλλάζω κάτι στους στόχους μου, μετά από αυτό το καλό αποτέλεσμα. Θα προσπαθήσω να είμαι στους 10 πρώτους αρχικά στο ξεκίνημα της χρονιάς», είπε σε αποκλειστική συνέντευξη που έδωσε για το περιοδικό «motoGP world». Και αυτό δεν το λέει μόνο από σεμνότητα, αλλά και γιατί τη συγκεκριμένη πίστα την ξέρει καλά και έχει παραπλήσιος χρόνους και από τα SBK!

 

O Dani Pedrosa με τη νέα Honda RC212V, μπορεί να έμειναν στην 6η θέση, όμως ο Ισπανός οδηγός είναι ευχαριστημένος από τον τρόπο δουλειάς της ομάδας, αφού σήμερα δοκίμασαν μεγάλες και «extreme» αλλαγές στις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας και επικεντρώθηκαν στην αξιολόγηση αυτών, παρά στην επίτευξη καλών χρόνων.

"Barberix", ο ταχύτερος νεοφερμένος
"Barberix", ο ταχύτερος νεοφερμένος

 

Από κει και κάτω, εντυπωσιακός ήταν ο Randy De Puniet με την δορυφορική LCR Honda, στην 7η θέση με 1:33.111, πάνω από 8 δέκατα ταχύτερος από τον καλύτερό του χρόνο στον αγώνα!

Ο Mika Kallio επίσης δυνατός 9 δέκατα κάτω!, ενώ καταπληκτικός και ο ομόσταυλός του Aleix Espargaro 1.1’’ κάτω από ότι την Κυριακή!!

 

Ο Loris Capirossi και η Suzuki του, επίσης βελτιώθηκαν σημαντικά (0.9’’ κάτω), με διαφορετικό φέρινγκ για καλύτερη αεροδυναμική, μικρές αλλαγές στο πλαίσιο, διαφορετική ρύθμιση στα ηλεκτρονικά και νέα φρένα από την Brembo (ίδια με του Lorenzo).

"Πόπω τι έκανα" φαίνεται να λέει ο Espargaro!
"Πόπω τι έκανα" φαίνεται να λέει ο Espargaro!

Όμως η ομάδα με αγωνία περιμένει το νέο πλαίσιο το Φεβρουάριο, αφού ο κινητήρας βρίσκεται σε καλό επίπεδο ως προς την απόδοση.

Ο νέος ομόσταυλός του ο Rookie Alvaro Bautista έμεινε 1.4’’ πίσω από τον Ιταλό και προσπαθεί να συνηθίσει τη νέα μοτοσυκλέτα.

 

Ο Marco Melandri πάνω στην Gresini Honda έδειξε καλά στοιχεία, έκανε 85 γύρους και με 1:33.326 πήρε τη 10η θέση, 1.1’’ κάτω από το χρόνο του με την Hayate Kawasaki.

Στην 12η θέση της κατάταξης ο Andrea Dovizioso που προσπαθεί να καταλάβει το νέο πλαίσιο και μάλιστα είχε μια πτώση σχετικά νωρίς το πρωί. Τη μάχη των νεοφερμένων (χωρίς καμία προηγούμενη εμπειρία από μοτοσυκλέτα MotoGP), κέρδισε o Hector Barbera (Aspar Ducati) - με το όνομα «Barberix» στη φόρμα του και τους περισσότερους γύρους από όλους (100!, 56 περισσότερους από αυτούς του Stoner), μπροστά από τον «Γκούφη» Marco Simoncelli (Gresini Honda).

O Melandri πρέπει να προσαρμοστεί γρήγορα
O Melandri πρέπει να προσαρμοστεί γρήγορα

O Hiroshi “Hiro” Aoyama βρέθηκε στην τελευταία θέση της κατάταξης με διαφορά 3.322 του δευτερολέπτου από τον Lorenzo.

Επόμενο άρθρο »

SCOT RACING: Αποσύρει τη συμμετοχή της από τα MotoGP.

« Προηγούμενο άρθρο

VALENCIA TEST LIVE: Οι χρόνοι της 2ης ημέρας (2:30)

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα