• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Μoriwaki παρουσίασε πρώτο πρωτότυπο των motoGP 600cc!
Μπορεί οι τεχνικοί κανονισμοί που θα διέπουν την νέα κατηγορία των 600cc να μην έχουν οριστικοποιηθεί, ωστόσο το πρώτο πρωτότυπο της συγκεκριμένης κατηγορίας των motoGP, είναι γεγονός!
Νέα 02/08/2008 - 00:00
Μπορεί οι τεχνικοί κανονισμοί που θα διέπουν την νέα κατηγορία των 600cc να μην έχουν οριστικοποιηθεί, ωστόσο το πρώτο πρωτότυπο της συγκεκριμένης κατηγορίας των motoGP η οποία θα μπει στη ζωή μας από το 2011 αντικαθιστώντας τα δίχρονα 250άρια, είναι γεγονός!

Με την ευκαιρία του 8ωρου αγώνα της Suzuka, η ιαπωνική εταιρία βελτιώσεων Moriwaki Racing παρουσίασε το πρώτο 600άρη της νέας, τετράχρονης εποχής κεντρίζοντας το ενδιαφέρον του κοινού αλλά και του ειδικού Τύπου που αφιέρωσε αρκετές σελίδες παρουσιάζοντας το νέο δημιούργημα της Moriwaki. Μάλιστα στη γνωστή αγγλική εφημερίδα MCN το πρώτο πρωτότυπο της κατηγορίας των 600cc, έγινε βασικό θέμα στο πρωτοσέλιδο.

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο χρησιμοποιεί τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα του Honda CBR600RR. Από κει και πέρα το πλαίσιο (ατσάλινο σωληνωτό), το ψαλίδι, η εξάτμιση είναι κατασκευασμένα από την ιαπωνική εταιρία βελτιώσεων, ενώ χρησιμοποιεί τα κορυφαία πιρούνια και το αμορτισέρ που κατασκευάζει για τα motoGP η σουηδική Ohlins.

«H συμμετοχή στην κατηγορία των 600cc από το 2011 είναι η νέα μεγάλη πρόκλησή μου. Μόλις ολοκληρώσαμε την κατασκευή της μοτοσικλέτας οπότε δεν μπορούμε να πούμε τίποτα για την απόδοσή του αφού δεν έχουμε προλάβει να κάνουμε δοκιμές. Έχουμε δύο χρόνια μπροστά μας και σίγουρα η μοτοσυκλέτα στην τελική της μορφή θα είναι πολύ διαφορετική. Προς το παρόν δεν μας ενδιαφέρουν οι κανονισμοί. Σίγουρα όταν οριστικοποιηθούν θα προσαρμόσουμε τη μοτοσυκλέτα μας σε αυτούς. Αυτή απλά είναι μια πρώτη απόπειρα για το πως θα είναι τα πρωτότυπα των 600. Είναι μια νέα κατηγορία για την οποία ο κόσμος ακούει και διαβάζει πράγματα χωρίς να έχει εικόνα. Αποφάσισα λοιπόν να κατασκευάσω αυτή τη μοτοσυκλέτα ώστε το κοινό να έχει ένα σημείο αναφοράς. Είναι ένα δώρο για τη φαντασία του κόσμου», σχολίασε ο ιδιοκτήτης της εταιρίας, Μamoru Moriwaki και πρόσθεσε: «Υπάρχουν δυο ενδεχόμενα για το μέλλον. Το ένα είναι η Moriwaki Racing να κατεβάσει δική της ομάδα στην κατηγορία και το άλλο, να παρέχει μοτοσυκλέτες σε άλλες ομάδες. Αυτή τη στιγμή μόλις ξεκινήσαμε την εξέλιξη και δεν μπορούμε να πούμε ότι θα κάνουμε το ένα ή το άλλο».

Στοιχεία για τεχνικές λεπτομέρειες και επιδόσεις δεν υπάρχουν μιας και η κατασκευή της μοτοσυκλέτας ολοκληρώθηκε λίγες ώρες πριν παρουσιαστεί στη Suzuka. Σύμφωνα με τον Moriwaki, οι δοκιμές του πρωτότυπου θα ξεκινήσουν μέσα στους επόμενους δύο με τρεις μήνες.

Η Moriwaki Racing ιδρύθηκε το 1973 στη Suzuka αναλαμβάνοντας την εξέλιξη, την παραγωγή, την πώληση και την εξαγωγή των προϊόντων της Yoshimura. Οι αγωνιστικές της δραστηριότητες ξεκίνησαν το 1978 με τη συμμετοχή στον 8ωρο αγώνα της Suzuka, ενώ το 1981 συμμετείχε στα Πρωταθλήματα Superbikes των ΗΠΑ, της Αυστραλίας και της Μ. Βρετανίας.

Το 2003 έκανε το μεγάλο άλμα καθώς μπήκε στο χώρο των motoGP παίρνοντας μέρος σε επιλεγμένους αγώνες. Κατασκεύασε τη δική της μοτοσικλέτα, την MD211VF, η οποία χρησιμοποιούσε τον V5 990cc της Honda. Μέχρι το 2005 οπότε και αποχώρησε λόγω οικονομικών προβλημάτων, πήρε μέρος σε επτά αγώνες του Πρωταθλήματος με το καλύτερό της αποτέλεσμα να έρχεται το 2004 στην Ιαπωνία όπου ο Olivier Jacque τερμάτισε 11ος. Είχε επίσης μια 14η θέση με τον Andrew Pitt στην Catalunya το 2004 και μια 15η με τον Tohru Ukawa στην Κίνα το 2005.

Επόμενο άρθρο »

RIP - Craig Jones

« Προηγούμενο άρθρο

VR στο motogp world: «Στα Ράλι με τη Fiat; Γιατί όχι...»

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA