• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Zarco: Σημείο αναφοράς μου;
Ο Lorenzo όταν ήταν στην Yamaha!
Νέα 31/01/2018 - 10:32

Με τη δέκατη θέση στα συνδυασμένα αποτελέσματα έφυγε ο Johann Zarco από την Μαλαισία, πίσω από τις δυο εργοστασιακές Μ1 των Rossi και Vinales.

 

Ο Γάλλος δούλεψε πολύ και τις τρεις ημέρες, συγκρίνοντας τις μοτοσυκλέτες του 2016 και του 2017 που είχε στη διάθεσή του.

 

Την τελευταία ημέρα έκανε και μια προσομοίωση 13 γύρων, σε καμμία περίπτωση όμως ικανή να φοβίσει κάποιον από τους αντιπάλους του.

 

Ο Γάλλος, όπως παραδέχεται και ο ίδιος, έχει πολλά ακόμα να μάθει με τη μοτοσυκλέτα του ’17.

 

Στην προσομοίωση που έκανε οι χρόνοι του ήταν πολύ ψηλοί, στο 2:01 οι 11 γύροι και στο 2:02 οι άλλοι δυο.

 

Ο ίδιος πάντως βγάζει μια αισιοδοξία.

 

«Μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος. Κατ’ αρχάς δεν έπεσα, ενώ παράλληλα απέκτησα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση με τη μοτοσυκλέτα».

 

«Στην προσομοίωση που έκανα ήμουν σταθερός και δυσκολευόμουν πολύ λιγότερο απ’ ότι πέρυσι».

 

Εδώ να σημειώσουμε ότι αρκετοί αναβάτες ήταν καλύτεροι και πιο σταθεροί από τον Zarco χτες, όπως ο Pedrosa, ο Crutchlow, ο Dovi, ο Miller, ο Marquez ακόμα και ο Rins με την Suzuki του.

 

«Στα θετικά είναι ότι είχα σταθερό ρυθμό και όχι μεγάλη φθορά στα ελαστικά. Δυστυχώς το νέο ελαστικό δεν έχει την πρόσφυση που θα ήθελα».

 

«Έτσι προτίμησα να δουλέψω με την περσινή Yamaha. Μπορεί να μην ήμουν γρήγορος, αλλά ήταν ένας χρήσιμος τρόπος να συλλέξω πολύτιμη πληροφόρηση».

 

«Σήμερα οι συνθήκες δεν ήταν τόσο καλές όπως τις προηγούμενες ημέρες. Δεν είχαμε την πρόσφυση που είχαμε πριν».

 

«Ακόμα μου λείπει η εμπειρία και πρέπει να συνεχίσω να μαθαίνω. Θα συνεχίσω τη δουλειά στα επόμενα τεστ και η ομάδα θα με βοηθήσει να γίνω πιο γρήγορος».

 

Το επόμενο τεστ είναι στην Ταϊλάνδη και ο Zarco μας λέει:

 

«Θα έχω κι εκεί την περσινή μοτοσυκλέτα, διότι είναι ακόμα πολλά που πρέπει να μάθω με αυτή του ’17 για να είμαι όπως ο Lorenzo όταν ήταν στην Yamaha».

 

«Μπορώ να το κάνω όμως αυτό με τη μοτοσυκλέτα του ‘16».

 

Και αυτή η μοτοσυκλέτα έχει το πλαίσιο που προτιμά ο Γάλλος, το πλαίσιο του 2016.

 

«Αυτό είναι η καλύτερη επιλογή επειδή είναι το πιο εύκολο».

 

Τέλος, μας αποκαλύπτει τι είναι αυτό που του αρέσει στη μοτοσυκλέτα του 2017:

 

«Η τελική είναι πιο χαμηλή, αλλά είναι πολύ πιο σταθερή και με εξαιρετικό κράτημα. Επίσης όταν ανοίγεις το γκάζι, ο μπροστινός τροχός δεν σου κλειδώνει».

Επόμενο άρθρο »

Dovi: Πραγματικά γρήγορος!

« Προηγούμενο άρθρο

Ψάχνει γι’ απαντήσεις ο Vinales

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα