• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MOTOGP: Καινούρια ομάδα στο grid το 2010;
Φήμες για νέα ομάδα από την Ιταλία.
Νέα 09/09/2009 - 14:54

Το μεγαλύτερο παράπονο από το φετινό Πρωτάθλημα είναι ο διαρκώς μειωμένος αριθμός μοτοσυκλετών στο grid. Γι' αυτό το λόγο, ο επικεφαλής της Dorna, Carmelo Ezpeleta έπρεπε να χρησιμοποιήσει όλες του τις δυνάμεις για να κρατήσει έστω και μια Kawasaki στο grid. Δυστυχώς, οι προσπάθειές του φαίνεται να πήγαν χαμένες, καθώς η Kawasaki αποφάσισε να αποχωρήσει εντελώς από τα MotoGP το 2010, ενώ και η ομάδα του group Francisco Hernando σταμάτησε την αγωνιστική εμπλοκή της, αφήνοντας τον Sete Gibernau άνεργο.

 

Από τότε η Επιτροπή Αγώνων εργάζεται πυρετωδώς, ψάχνοντας για τρόπους να αυξήσει τον αριθμό των συμμετοχών στο επόμενο Πρωτάθλημα. Η χρήση κινητήρων παραγωγής σε πρωτότυπα πλαίσια ήταν μια σκέψη που επανήλθε στο προσκήνιο. Με τους κινητήρες πάντως να κοστίζουν γύρω στα 700,000 ευρώ, ή όσο το 65% μιας ολόκληρης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας, η παραπάνω λύση δε φαίνεται να επιφέρει σημαντικά οφέλη στον περιορισμό των εξόδων των ομάδων.

FB Corse Engine
FB Corse Engine

 

Πάντως, τα πράγματα μπορεί να μην είναι τελικά τόσο δυσοίωνα. Μια νέα ομάδα θα μπορούσε να συμμετάσχει στο Πρωτάθλημα του 2010, με τα χρώματα της πρώην ομάδας World Superbike, FB Corse. Η συγκεκριμένη ομάδα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι στοχεύει να λάβει μέρος την επόμενη σεζόν στα MotoGP, με μια μοτοσυκλέτα σχεδιαμένη και κατασκευασμένη από τους ίδιους.

 

Ο κινητήρας φημολογείται ότι θα είναι τρικύλινδρος εν σειρά, φυσικά τετράχρονος, σχεδιασμένος από τον Mauro Forghieri, της Oral Engineering Group. Πρόκειται για ένα μηχανικό με μεγάλη προϋπηρεσία στην αγωνιστική ομάδα της Ferrari, στη Formula 1, που, επίσης, έχει βοηθήσει και στο σχεδιασμό κινητήρων για την Bugatti και την Lamborghini. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ανακοινώθηκαν, ο κινητήρας θα αποδίδει μεταξύ 200 και 210 ίππων, ένα νούμερο σχεδόν 10% χαμηλότερο από τις ιπποδυνάμεις των πρωτοκλασάτων μοτοσυκλετών του Πρωταθλήματος.

Mauro Forghieri (δεξιά)
Mauro Forghieri (δεξιά)

 

Σύμφωνα με το website, GPOne.com, ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ο ίδιος που σχεδίαζε η BMW για την εμπλοκή της στα MotoGP, αλλά τελικά το project εγκαταλείφθηκε και τελικά οι Γερμανοί στράφηκαν στο Πρωτάθλημα World Superbikes.

 

Η μοτοσυκλέτα έχει πρωτοτυπίες, όπως το υδραυλικά κινούμενο, ημιαυτόματο κιβώτιο, έξι ταχυτήτων. Δυστυχώς, οι υδραυλικοί συμπλέκτες απαγορεύτηκαν φέτος από την επιτροπή αγώνων, οπότε η ομάδα θα πρέπει να συμβιβαστεί με μια συμβατική λύση.

 

Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί αναβάτες, αλλά η εταιρία θέλει να κρατήσει ένα αμιγώς Ιταλικό προφίλ. Γι' αυτό το λόγο έχει επαφές με αναβάτες από το Ιταλικό Πρωτάθλημα Superbike, όπως ο Giovanni Bussei και ο Mauro Sanchini. Eπίσης, ενδιαφέρον υπάρχει και για τον Alex de Angelis, αν τελικά ο πρώην αναβάτης της Gresini Honda δε βρει αλλού αγωνιστική στέγη. Παράλληλα, ο Roger Burnett, manager του James Toseland, δήλωσε στο BBC ότι υπάρχουν συζητήσεις με νέα ομάδα στα MotoGP, χωρίς να δώσει λεπτομέρειες. Κατά πάσα πιθανότητα λοιπόν, ο Burnett αναφερόταν στην FC Corse.

 

Όπως και να έχουν τα πράγματα, περιμένουμε τις εξελίξεις με μεγάλο ενδιαφέρον.

Επόμενο άρθρο »

TECH 3 YAMAHA: Μένει ο Edwards. Τί συμβαίνει με Spies;

« Προηγούμενο άρθρο

75.710 ευρώ θα κοστίζει η Moto2 του Suter

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα