• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
4000 ελαστικά σε 3 Γύρους!
Αρχής γενομένης στο Motegi
Νέα 11/10/2016 - 15:08

Απαιτητικό πολύ είναι το επόμενο διάστημα για τους ανθρώπους και το paddock του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, με τους τρεις συνεχόμενους αγώνες σε Ιαπωνία, Αυστραλία και Μαλαισία.

 

Το ίδιο πάντως ισχύει και για τα ελαστικά, με την Michelin να έχει μπροστά της μια πολύ δύσκολη περίοδο, αλλά και τα βλέμματα όλων στραμμένα στα ελαστικά της και στην απόδοσή τους αυτές τις τρεις εβδομάδες.

 

«Θα χρειαστεί να φέρουμε πάνω από 4.000 ελαστικά γι’ αυτό το διάστημα και για να γίνει αυτό, κάποια θα μεταφερθούν μέσω θαλάσσης και κάποια μέσω αέρα», εξηγεί ο Piero Taramasso.

 

Η αρχή θα γίνει με το Motegi, μια «...πολύ τεχνική πίστα με μεσαίου επιπέδου άσφαλτο ως προς την τραχύτητά της και πολύ καλά επίπεδα πρόσφυσης».

 

«Έχει μερικά πολύ δυνατά σημεία για τα φρένα και σημεία επιταχύνσεων που όλα αυτά πιέζουν πολύ το μέσο των ελαστικών. Για να το αντιμετωπίσουμε αυτό, έχουμε φέρει μια σειρά ελαστικών που πιστεύουμε ότι θα προσφέρουν την απαιτούμενη σταθερότητα για τα δυνατά φρένα».

 

«Δεν κάναμε πολλές δοκιμές με τους οδηγούς στο Motegi κι έτσι θα δουλέψουμε με προσοχή στη λεπτομέρεια και μαζί με κάθε ομάδα και αναβάτη ώστε να είναι όλοι έτοιμοι για τον αγώνα».

 

Όσον αφορά στις επιλογές, στα σλικ μπροστά θα έχουμε τρεις γόμες: τη μαλακή, τη μεσαία και τη σκληρή, ενώ πίσω θα διατεθούν η μαλακή και η μεσαία γόμα.

 

Τα πίσω ελαστικά θα είναι ασύμμετρα με πιο σκληρή τη δεξιά πλευρά. Τέλος, η μαλακή και μεσαία γόμα θα διατεθεί και για τα ενδιάμεσα ελαστικά και για τα αντίστοιχα βροχής.

Επόμενο άρθρο »

Motegi: Stoner αντί Iannone;

« Προηγούμενο άρθρο

Moto2: Λίγο πριν το Motegi!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA