• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Honda: Η βασική μας αδυναμία;
Τα νέα ενιαία ηλεκτρονικά
Νέα 25/08/2016 - 13:39

Τόσο ο Marc Marquez, όσο και ο Shuhei Nakamoto, θεωρούν ότι το βασικό πρόβλημα της RC213V έγκειται στα ηλεκτρονικά και στην αδυναμία του HRC να τα ρυθμίσει κατάλληλα.

 

Την περασμένη εβδομάδα, στην πίστα του Brno, ο Nakamoto μαζί με εκπροσώπους των άλλων εργοστασίων (πλην της Aprilia) έδωσαν συνέντευξη τύπου αναφερόμενοι στο πρώτο μισό της σεζόν.

 

Όταν τον ρώτησαν εάν ο νέος κινητήρας (με τον στροφαλοφόρο σε αντίθετη φορά, όπως ζήτησε ο Marquez) ήταν το βασικό τους πρόβλημα, απάντησε ξεκάθαρα: «Όχι, το θέμα είναι τα ηλεκτρονικά».

 

Το γεγονός ότι η RC213V χάνει σε επιτάχυνση, όπως πολλαπλώς έχει πει ο Marquez, δεν σημαίνει ότι η Honda υστερεί σε δύναμη, αλλά το ότι δεν μπορεί να βάλει τη δύναμη αυτή ομαλά στην άσφαλτο.

 

Το πιο φανερό σύμπτωμα αυτού είναι οι σούζες (ανασήκωμα του μπροστινού τροχού) που μηχανικοί και αναβάτες δεν θέλουν στις εξόδους των στροφών.

 

«Αυτό που κάνω είναι να πατάω λίγο το πίσω φρένο για να εμποδίζω τη μοτοσυκλέτα να σηκώνεται», λέει ο Marquez. Οπωσδήποτε δεν είναι το καλύτερο πράγμα να φρενάρεις στις ευθείες!

 

Παράλληλα άλλος ένας παράγοντας για να μένει ο μπροστινός τροχός στην άσφαλτο είναι και τα φτεράκια, τα οποία όμως καταργούνται από τη νέα σεζόν.

 

«Πέρυσι είχαμε το δικό μας software και η ρύθμιση είχε μεγαλύτερο εύρος. Τώρα πρέπει να βρούμε τον ακριβή αριθμό. Κάποιες φορές το καταφέρνουμε, τις περισσότερες όμως όχι».

 

«Ο οδηγός παραπονιέται ότι δεν έχουμε επιτάχυνση κι έτσι αλλάζουμε τις ρυθμίσεις και μετά έχουμε πολύ σούζα. Τώρα το set-up της μοτοσυκλέτας είναι πιο σημαντικό από πριν».

 

«Με το δικό μας σύστημα τα πράγματα ήταν πιο απλά: κάναμε αλλαγές και η μοτοσυκλέτα ανταποκρινόταν αμέσως. Τώρα κάποιες φορές δουλεύει και κάποιες όχι. Ίσως οι μηχανικοί μας δεν έχουν εμπειρία».

Επόμενο άρθρο »

Υπερήφανος ο Poncharal

« Προηγούμενο άρθρο

Ducati Test @ Misano

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα