• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
BRNO: Τι έγινε στον αγώνα του 2008;
Ο Stoner έπεσε, ο Rossi νίκησε τον αγώνα και έκανε αποφασιστικό βήμα για το Πρωτάθλημα...
Νέα 09/08/2009 - 11:27
Tην 5η του νίκη σε 12 αγώνες σημείωσε ο Valentino Rossi ο οποίος με ηθικό στα ύψη μετά την νίκη του στη Laguna Seca έκανε αποφασιστικό βήμα για την κατάκτηση του όγδοου Πρωταθλήματος της καριέρας του.

Μετά τον αγώνα του Brno ο Doctor διεύρυνε στους 50 βαθμούς τη διαφορά του από τον Casey Stoner ο οποίος για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα δεν άντεξε στην πίεση και υπέπεσε σε λάθος.

Ο Αυστραλός που ξεκίνησε από την pole position, έπεσε από lowsiding στον έκτο γύρο και ενώ οδηγούσε την κούρσα με τη διαφορά του από τον Rossi να είναι στα 1,3 δευτερόλεπτα.

Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη και χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα αφού είχεΜετά τη Laguna Seca o Rossi «χτύπησε» και πάλι
Μετά τη Laguna Seca o Rossi «χτύπησε» και πάλι
αποκτήσει σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους.

Μάλιστα μετά τον τερματισμό έκανε και σκετσάκι. Μη φανταστείτε καμιά υπερπαραγωγή. Σταμάτησε στο σημείο όπου βρέθηκαν οι φίλοι του και όλοι μαζί έπαιξαν ...χαρτιά πάνω στην M1!

«H νίκη στη Laguna Seca ήταν πολύ σημαντική για το ηθικό της ομάδας γιατί καταλάβαμε πολύ καλά τι μπορούμε να κάνουμε. Εδώ δουλέψαμε καλά από την αρχή του τριημέρου. Ήξερα ότι τα πράγματα θα ήταν πολύ δύσκολα με τον Casey να είναι τόσο δυνατός. Ήξερα ότι οι ρυθμίσεις και τα λάστιχα δουλεύουν καλά. Πιθανότατα να τον νικούσα αν δίναμε μάχη. Δυστυχώς έπεσε και εγκατέλειψε. Μετά τα πράγματα ήταν πιο εύκολα καθώς είχα σημαντική διαφορά. Αν δεν είχε πέσει τότε τα πράγματα θα ήταν σίγουρα πιοΓια δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ο Casey Stoner υπέπεσε σε λάθος
Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ο Casey Stoner υπέπεσε σε λάθος
δύσκολα», δήλωσε τότε ο Rossi.

Aπό την πλευρά του ο Αυστραλός απογοητευμένος από την εξέλιξη προσπαθούσε να εξηγήσει στους μηχανικούς της Ducati Marlboro τι συνέβη. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2007 παραδέχθηκε το λάθος του και υποστήριξε ότι η πτώση οφείλεται στο μπροστινό ελαστικό.

«Το μπροστινό λάστιχο φταίει, έπρεπε να χρησιμοποιήσω πιο μαλακή γόμα. Η αίσθηση της μοτοσυκλέτας ήταν τέλεια στους πρώτους γύρους. Αυτή είναι η πρώτη φορά από τη στιγμή που ήρθα στη Ducati που εγκαταλείπω αγώνα από πτώση. Αυτό το λάθος ίσως το πληρώσω ακριβά. Είχα κάνει λάθος και στη Jerez, αλλά αυτό θα το πληρώσω πιο ακριβά», έλεγε χαρακτηριστικά.

O Toni Elias με την δορυφορική Ducati ήταν το πρόσωπο της ημέρας με εκπληκτική απόδοση που τον έφερε από την 13η θέση της εκκίνησης στην 2η του τερματισμού, κάνοντας ένα μεγάλο βήμα προς την παραμονή του στη μεγάλη κατηγορία, το οποίο είναι ο μόνος στόχος του όπως χαρακτηριστικά είπε.

Πίσω του ο Loris Capirossi ήταν χαρούμενος που έδωσε το 3ο συνεχόμενο βάθρο στη Suzuki και επέστρεψε δυνατός μετά τον τραυματισμό του. Mάλιστα ήταν το πρώτο του βάθρο με τη νέα του ομάδα, το 99ο της καριέρας του, με 4 διαφορετικές μάρκες μοτοσυκλετών, τις Honda, Yamaha, Ducati, Suzuki, στην μεγάλη κατηγορία.

O Shinya Nakano με την Gresini Honda του HRC, μετά από τρεις γύρους στην 12η θέση, ανέβηκε σιγά-σιγά και πήρε μια θαυμάσια 4η θέση, στην πρώτη του εμφάνιση με τη μοτοσυκλέτα του 2009 για τις δορυφορικές ομάδες.

Η άλλη μεγάλη -μάλλον η μεγαλύτερη- έκπληξη του αγώνα, ήταν η 5η θέση του Anthony West με την αναβαθμισμένη Kawasaki, στο καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στην κορυφαία κατηγορία. Ο Μarco Melandri έκανε μια πολύ καλή εμφάνιση και από την 16η θέση στον πρώτο γύρο, ανέβηκε μέχρι την 7η στον τερματισμό.

Την 6η θέση πήρε ο Chris Vermeulen με την άλλη Suzuki που αντιμετώπισε ένα μικρό πρόβλημα με τα λάστιχά του μετά τη μέση του αγώνα, ενώ αρχικά διεκδίκησε δυναμικά μια θέση στο βάθρο. Την πρώτη οχτάδα συμπλήρωσε ο Alex de Angelis.

Η κυριαρχία της Bridgestone επιβεβαιώθηκε και σε αυτόν αγώνα, με τους οχτώ πρώτους αναβάτες να χρησιμοποιούν στις μοτοσυκλέτες τους λάστιχα του ιαπωνικού εργοστασίου. Πρώτος αναβάτης της Michelin ήταν ο Αndrea Dovizioso που τερμάτισε 9ος.

Σε χαμηλά επίπεδα κινήθηκε η απόδοση του Jorge Lorenzo που όπως και όλοι οι αναβάτες της Michelin δεν κατάφερε να παλέψει για κάτι καλό. Η πτώση της καρό σημαίας βρήκε τον Ισπανό στη 10η θέση.

O Dani Pedrosa τέλος, με την εργοστασιακή Honda, τερμάτισε μόλις 15ος, απλά για να πάρει ένα βαθμό απογοητευμένος από τα λάστιχα και τους πόνους στο χέρι του.

Επόμενο άρθρο »

EDWARDS: Ο κύριος "ατάκα".

« Προηγούμενο άρθρο

Tα MOTOGP στο BRNO

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα