• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τι μάθαμε στο Qatar; (Μέρος 1ο)
Lorenzo-Rossi-Yamaha-Honda-Marquez
Νέα 09/03/2016 - 11:45

Την Παρασκευή που μας πέρασε ολοκληρώθηκαν τα χειμερινά τεστ στην πίστα Losail του Qatar και πλέον μετράμε αντίστροφα για την έναρξη της νέας σεζόν.

 

Ποιά είναι κάποια πρώτα συμπεράσματα που μάθαμε από το τελευταίο τεστ στο Qatar;

 

Προβάδισμα για Lorenzo

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής είναι σε πολύ καλή κατάσταση και πέρα από το γεγονός ότι έχει την καλύτερη μοτοσυκλέτα στο grid, είναι και αυτός που έχει προσαρμοστεί καλύτερα στα ελαστικά της Michelin. Ο Ισπανός κυριάρχησε στα δυο από τα τρία τεστ, σε Sepang και Qatar. Στο τελευταίο ήταν ο μόνος που έκανε 22 συνεχόμενους γύρους, όσο θα διαρκέσει ο αγώνας στις 20 Μαρτίου, με πολύ καλό ρυθμό. Ωστόσο το μεγάλο του προβάδισμα στον ένα γύρο, δεν «μεταφράστηκε» και σε ρυθμό-φόβητρο για τους αντιπάλους του, καθώς ο ανταγωνισμός ήταν πολύ πιο κοντά στις προσομοιώσεις που έκανε!

 

Κυνηγώντας την Yamaha

Η M1 εξελίχθηκε εντυπωσιακά την περασμένη σεζόν και με σταθερά βήματα προόδου διαμορφώθηκε στην πιο καλή και ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα της μεγάλης κατηγορίας. Η Μ1 διαχειρίζεται καλύτερα από κάθε άλλη τη δύναμη του μοτέρ της στην πίστα. Άλλωστε πέρυσι πήρε και τους τρεις Τίτλους (Κατασκευαστές, Αναβάτες, Ομάδες) κάτι που δεν είναι απίθανο να επαναληφθεί και φέτος.

 

Ο Rossi είναι κοντά, αλλά είναι αρκετά κοντά;

Ο Valentino Rossi ήταν σταθερά στις πρώτες θέσεις και κοντά στον ομόσταυλό του και στα τρία τεστ, αν λάβουμε υπόψη τις προσομοιώσεις της τελευταίας ημέρας στο Qatar. Είναι όμως αυτό αρκετό; Ο Valentino έχει αποδείξει - πέρα πάσης αμφιβολίας - ότι είναι ασύγκριτος στο να προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα και στο να εκμεταλλεύεται κάθε είδους αδυναμίες του ανταγωνισμού.

 

Η Honda δεν έχει βρει το δρόμο της

Όλα δείχνουν ότι και φέτος η χρονιά θα είναι δύσκολη για το HRC, εκτός κι αν το φως στην άκρη του τούνελ που «είδε» ο Marquez την τελευταία ημέρα στο Qatar είναι αρκετό για να αλλάξει τις ισορροπίες. «Ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολα, αλλά δεν περιμέναμε να ήταν σε τέτοιο βαθμό», ήταν τα λόγια ενός βασικού μηχανικού της ομάδας. Όσο για τον Pedrosa; Η απογοήτευση στο πρόσωπο του Ισπανού όταν μιλούσε την τελευταία ημέρα των δοκιμών στο Qatar, τα λέει όλα. Ίσως στην τελευταία του σεζόν με την Repsol Honda, ο Pedrosa έχει πολλά εμπόδια να υπερκεράσει.

 

Το αίνιγμα με τον Marquez

Ο Marquez ολοκλήρωσε τις πιο περίπλοκες χειμερινές δοκιμές από τότε που ανέβηκε στη μεγάλη κατηγορία. Με τα νέα ηλεκτρονικά/ελαστικά, η Honda είναι ακόμα πιο «ευαίσθητη» κάτι που αποτελεί σημαντικό μειονέκτημα για έναν αναβάτη που του αρέσει να είναι συνεχώς στο όριο. Ακόμα δεν έχει φανεί κατά πόσο θα τον βοηθήσει η τελευταία ημέρα στο Qatar. Αυτό θα φανεί το αγωνιστικό 4ήμερο που ξεκινά στις 17 Μαρτίου και αν το «μεγάλο βήμα» που έκανε θα του επιτρέψει να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο που είναι και ο στόχος του. 

Επόμενο άρθρο »

Ο Crutchlow για τα ηλεκτρονικά

« Προηγούμενο άρθρο

Πολλές πτώσεις για τον Espargaro

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα